Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Nie bój się swojego przepływomierza :)

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
4pietro4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 07 mar 2008, 10:03
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: 4pietro4 » 22 kwie 2008, 19:36

Żeby mieć pewność trzeba by odciąć początek , lub koniec warstwy i wszystkie oporniki , a tego nie zrobię :->
Ale na 99,9 % jest to warstwa oporowa do której po drodze za pośrednictwem ślizgacza dołączany jest nieco zawiły szeregowo-równoległy układ rezystancji.
Wypadkowa oporność całości na końcówkach 3 i 4 to ok 560 omów.
Natomiast między końcówkami 2 a 4 zmienia się w ten sposób , że rośnie do max 1,6 kOm i pod koniec ruchu klapki spada do 600 omów.
Sprawdzone na włączonym zapłonie oscyloskopem - idealna regulacja poziomu VDC od 0 do niespełna 4,5 V.
Nagrałem krótkie wideo z testu komórką , ale nie wiem jak to tutaj wstawić :([/b]

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 22 kwie 2008, 20:34

a w dieslach jest taki sam przepływomierz bosha bo nie rozbieralem

psk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 kwie 2008, 17:25
Lokalizacja: Dzialdowo

Post autor: psk » 21 cze 2008, 18:31

a czy w ABT jest taki sam przeplywomierz? i gdzie sie on znajduje?;>

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 21 cze 2008, 22:55

nie jestem pewnien, ale w ABT nie ma przepływomierza ! ;-)

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 23 cze 2008, 21:45

W ABT na pewno nie ma przepływomierza, jego rolę spełnia czujnik zasysanego powietrza (tak mi się wydaje), który znajduje pod filtrem w okolicy wtrysku ;-)

d3lta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 27 lip 2008, 19:10

Re: [Audi 80 B4 ABK] Nie bój się swojego przepływomierza :)

Post autor: d3lta » 20 lis 2008, 14:44

4pietro4 pisze: - rezystancja czujnika temp powietrza zgodna z charakterystyką ,
- rezystancja potencjometru zgodna z charakterystyką
Jakie są prawidłowe te w/w charakterystyki?

dres
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 21 lis 2008, 22:12

Post autor: dres » 21 lis 2008, 23:02

Witam was i mam pytanie,czy samodzielna naprawa przepływomierza do mojego cacka to jest [AAH 2,8V6 LPG] jest taka sama jak przy silniku 2,0 czy sie różni?

mellow_pak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 24 paź 2007, 20:03
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: mellow_pak » 24 lis 2008, 17:51

po tym poscie zastanawiam sie czy sam sie nie wziasc za swoj, bo mojego nie dmuchnieciem a dopiero palcem trzeba mocniej nacisnac zeby sie otworzyl.....

marekszcz3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 paź 2008, 14:10

Post autor: marekszcz3 » 31 gru 2008, 23:30

Witam.
Jestem nowy to od razu przepraszam za wpadki.
ABK avant 95 rok, jes to mój pierwszy samochód marki Audi, na początku wydałał mi się 'super mocny'. Ale po 'przetestowaniu' kilku innych samochodów wydaje mi si się że ABK które mam, ma jednak za mało mocy, nie jest to silnik który po naciśnieciu pedału gazu wręcz ciągnie kierowcę do przodu, czy to jest normalne? Jestem z Rzeszowa jeśli ktoś ma podobny problem, zapraszam, może wspólnie rozwiążemy problem.

[ Dodano: 2008-12-31, 23:38 ]
Dodam iż zmieniłem już rozrząd (mam nadzieję że u dobrego mechanika?) kopułkę, palec oraz świecę. Ale mimo wszystko mam wrażenie iż moja "mała" ma niezbytz satysfakcjonujące przyśpieszenie. Pali w mieście około 13 l/LPG. DUŻO?

[ Dodano: 2008-12-31, 23:45 ]
Koledzy mam sprawę. Polećcie mi jakiegś dobrego mechanika do naszych niuniek w okolicach Rzeszowa, chce aby mi ustawił zapłon w ABK. Pozdrawiam.

[ Dodano: 2008-12-31, 23:48 ]
Pozdrawiam , bawcie się Panowie :)

michal3320
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 07 mar 2009, 18:50

Post autor: michal3320 » 07 mar 2009, 19:07

Witam jestem nowy witam wszystkich ABK - (gaz Brc-blitz porażka)

Chciałbym sie podłączyc do tematu odnośnie przepływki.
Również miałem przygody ze szczekającym gazem, przepływka reanimowana regulowałem ją tzw. na oko. Na początku postu było cos o sprawdzenie tego vagiem (posiadam i chciał bym spr. to czy jest ok ustawione). I pytanie nie wiem czy dobrze to rozumuje bo prześwieciłem posty odnośnie lambdy i przepływek, jeśli jest dobrze ustawiona do lambda powinna dawać sygnał ok. 0,5 V (to jest prawidłowe wskazanie składu mieszanki)?????????????

z góry dzięki

rafal261987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 24 kwie 2009, 20:20

Post autor: rafal261987 » 20 maja 2009, 15:11

4pietro4 brawa dla ciebie :mrgreen: jak dodac tobie punkt ? <pijaczek> pozdrawiam

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 30 maja 2009, 23:24

witka a PIERBURGa ktos moze rozbierał ? da sie?

na 4 i 5 biegu idzie do 3000 obr. i go odcina - ktos wie o to co chodzi? <osohozi>

pozdr

1.9 TDI iz 94 r AVANT

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 01 cze 2009, 06:39

Powiem Ci, że ten motor ABK jest bardzo słaby jeżeli chodzi o osiągi.
Jak się kupi "padaczkę" to i owszem.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 01 cze 2009, 15:38

Autem poprostu trzeba sie nauczyc jeździc jak każym, zeby wiedziec kiedy mozna depnac a kiedy nie.

kolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 18 mar 2007, 18:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kolek » 21 cze 2009, 23:56

dzisiaj wrocilem z proby regeneracji przeplywki, opisze jak u mnie to wygladalo...
zaczne od objaw - czyli dlaczego wogole zaczolem sie za to brac..
gaz kiedys strzelil 2-3 razy(byl zalozony pierscien anty wybuchowy wiec "obrazenia" nie byly takie duze) objawy byly takie ze silnik na gazie chodzil elegancko natomiast na benzynie na wolnych obrotach trzymal 980 obrotow natomiast silnik jakby sie krztusil, mial na male obroty.poza tym obroty falowaly (tylko na pb)
wymienialem wczesniej sonde i krokowy wiec po przzeczytaniu tego artykulu postanowilem cos z ty zrobic..
na poczatku wyjolem przeplywke i ogladalem klapke. klapka nie ocierala o scianki no i lekko chodzila(wiec wykluczylem mozliwosc uszkodzenia klapki) . dobralem sie do gornej czesci czyli potencjometru(nie wiem czy to wlasciwa nazwa). kolega mi mowil ze kiedy w takiej przeplywce po wybuchu zablokowala sie strzalka potencjometru..wystarczylo ja ruszyc i wszystko gralo. u mnie strzalka chodzila dobrze.
dochodzac do sedna :mrgreen: na wylaczonym silniku strzalka byla minimalnie za wysoko..widac to bylo po wytartych sladach na tych czarnych paskach na plytce(znow profesjonalne okreslenie :lol: ) wystarczylo odkrecic srobke , ustawic strzalke w odpowiedniej pozycji(na wczesniejszych zdjeciach w tym temacie strzalka jest ustawiona wlasciwie) no i teraz tylko sie cieszyc :mrgreen:
za zaoszczedzone pieniadze za regeneracje mozemy isc na <piwo> napawajac sie tym ze zrobilismy cos sami :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl