[80 B4 2.0 ABK] Próba naprawy przepływomierza
No i poskładałem to wszystko do kupy, wpiąłem do auta i próba. Na benzynie chodzi bez zarzutu, nawet po przegazowaniu nie gaśnie (a gasł) tylko jest problem z LPG. Wychodzi na to, że jak silnik nie jest porządnie dogrzany to muli, traci moc na gazie. Przez chwilę jedzie normalnie a tu nagle klapa... ja mu gaz a on prawie zgasł. Przełączam w tym momencie na benzynę i auto rusza z kopa. Ponowne przełączenie na gaz i kicha, chwilę dobrze a dalej muł. Jak temperatura wejdzie na jakieś 60 st to wychodzi na to , ze już jedzie normalnie na LPG.
Może jeszcze sprubuję zrobić reset ECU i adaptację i proszę Was, powiedzcie czy wystarczy odpiąć tylko klemę "-" na jakiś czas czy nie, bo czytam i już głupieję z tym autem :-| . Poza tym to co jeszcze może dawać w tyłek? Sonda? centralka od gazu? :roll:
Może jeszcze sprubuję zrobić reset ECU i adaptację i proszę Was, powiedzcie czy wystarczy odpiąć tylko klemę "-" na jakiś czas czy nie, bo czytam i już głupieję z tym autem :-| . Poza tym to co jeszcze może dawać w tyłek? Sonda? centralka od gazu? :roll:
U mnie pasuje a przynajmniej pasowała. Jeździłem dosyć długo na przepływce od Opla Vectry 2.0 8v, złącze ma jeden pin więcej ale jego kształt jest taki sam. Ogólnie chodziło to OK ale międzyczasie naprawiłem oryginalny przepływomierz. Zarządać 250 zł za regenerację to jak dla mnie złodziejstwo, to często tylko 2-3 godziny zabawy ... Aaa. po wymianie/naprawie dobrze jest podłączyć się pod VAG-a i błędy pokasować.
Koledzy, mam prośbę o pomoc w podłączeniu 2szt przewodów od czujnika temperatury zasysanego powietrza do przepływomierza.
Zachciało mi sie regenerować swój stary przepływomierz, rozkręciłem wszystko, wyciągnąłem płytke, podpiłowałem otworki, poskładałem i tu jest problem ....
Jak podłączyć przewody (białe) od czujnika temperatury. Wiem że są na pinach 1 i 4 , czy ich ułożenie ma jakieś znaczenie ? Oba są białe :roll: Zmierzyłem opornośc na czujniku i ma 2,36 kOm.
Zachciało mi sie regenerować swój stary przepływomierz, rozkręciłem wszystko, wyciągnąłem płytke, podpiłowałem otworki, poskładałem i tu jest problem ....
Jak podłączyć przewody (białe) od czujnika temperatury. Wiem że są na pinach 1 i 4 , czy ich ułożenie ma jakieś znaczenie ? Oba są białe :roll: Zmierzyłem opornośc na czujniku i ma 2,36 kOm.
Dzięki chłopaki za pomoc, mając chwilke przerwy w zajęciach na uczelni postanowiłem sie pobawić i naprawić przepływke. Efekt rewelacyjny. Złożyłem wszystko do kupy, odbyłem jazdę próbną i jest prawie OK. Pisze prawie ponieważ mam jeszcze jeden problem z autem ale to nie ten wątek...
Pozdrawiam
Krzysiek
[ Dodano: 2009-01-03, 19:20 ]
A tu jeszcze filmik jak zachowuje sie przepływka na wolnych obrotach, a jak przy przygozowaniu. naciągu sprężyny nie zmieniałem - jest ustawiona fabrycznie.
[ Dodano: 2009-01-03, 22:22 ]
Geba się śmieje... wlasnie wrociłem z wieczornej wyprawy po obwodnicy Krakowa... jazda na sprawnej przepływce daje niezapomniane wrażenia, aż dech zapiera, zupełnie inne auto.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Krzysiek
[ Dodano: 2009-01-03, 19:20 ]
A tu jeszcze filmik jak zachowuje sie przepływka na wolnych obrotach, a jak przy przygozowaniu. naciągu sprężyny nie zmieniałem - jest ustawiona fabrycznie.
[ Dodano: 2009-01-03, 22:22 ]
Geba się śmieje... wlasnie wrociłem z wieczornej wyprawy po obwodnicy Krakowa... jazda na sprawnej przepływce daje niezapomniane wrażenia, aż dech zapiera, zupełnie inne auto.
Pozdrawiam
Panowie - przegladajac ten watek, zdecyduje sie na taka naprawe.
pytanko jak dostac sie do tej płytki z przetarta scieżką? i na co jeszcze (oprócz połozenia zaczepu sprezyny) zwrócic uwagę przy demontazu.
mam dwa przepływomierze, wiec spokojnie to moge porobic ale wskazówki chetnie poczytam
pozdrawiam
pytanko jak dostac sie do tej płytki z przetarta scieżką? i na co jeszcze (oprócz połozenia zaczepu sprezyny) zwrócic uwagę przy demontazu.
mam dwa przepływomierze, wiec spokojnie to moge porobic ale wskazówki chetnie poczytam
pozdrawiam
Kolego zerknij tutaj
https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... t15251.htm
https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... t15251.htm
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Panowie trochę spamujeta
A ja dodam tylko że jeden da rade tą prostą w sumie pracę zrobić inny nie i tak już jest inaczej mechanicy i nie tylko nie mieliby co robić.
Dodam jeszcze że sam sobie kupiłem taki uszkodzony przepływomierz bo tani był i naprawiłem w niemal identyczny sposób jak tu w temacie. Pracuje niby dobrze ale zauważyłem jedną rzecz a mianowicie w pewnym położeniu klapa ma zbyt dużą pustą przestrzeń pomiędzy klapą a obudową i zastanawiam się jaki ma to wpływ na pomiar powietrza, ktoś podpowie?
A ja dodam tylko że jeden da rade tą prostą w sumie pracę zrobić inny nie i tak już jest inaczej mechanicy i nie tylko nie mieliby co robić.
Dodam jeszcze że sam sobie kupiłem taki uszkodzony przepływomierz bo tani był i naprawiłem w niemal identyczny sposób jak tu w temacie. Pracuje niby dobrze ale zauważyłem jedną rzecz a mianowicie w pewnym położeniu klapa ma zbyt dużą pustą przestrzeń pomiędzy klapą a obudową i zastanawiam się jaki ma to wpływ na pomiar powietrza, ktoś podpowie?