Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] Próba naprawy przepływomierza

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 28 lut 2008, 19:49

No i co by dał ten grafit ? Jednakową wartośc rezystancji na ścieżce......

Monsteer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 05 gru 2007, 23:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Monsteer » 28 lut 2008, 23:55

No i poskładałem to wszystko do kupy, wpiąłem do auta i próba. Na benzynie chodzi bez zarzutu, nawet po przegazowaniu nie gaśnie (a gasł) tylko jest problem z LPG. Wychodzi na to, że jak silnik nie jest porządnie dogrzany to muli, traci moc na gazie. Przez chwilę jedzie normalnie a tu nagle klapa... ja mu gaz a on prawie zgasł. Przełączam w tym momencie na benzynę i auto rusza z kopa. Ponowne przełączenie na gaz i kicha, chwilę dobrze a dalej muł. Jak temperatura wejdzie na jakieś 60 st to wychodzi na to , ze już jedzie normalnie na LPG.
Może jeszcze sprubuję zrobić reset ECU i adaptację i proszę Was, powiedzcie czy wystarczy odpiąć tylko klemę "-" na jakiś czas czy nie, bo czytam i już głupieję z tym autem :-| . Poza tym to co jeszcze może dawać w tyłek? Sonda? centralka od gazu? :roll:

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 29 lut 2008, 08:07

W ABK po diagnozie kol@czarekj wyszło ,że pamięć sterownika w ABK nie jest podtrzymywana napięciowo- więc odłączenie aku nic nie da. Jeślsi chodzi dobrze na Pb to nie bawiłbym się już w adaptacje i inne ,tylko sprawdził bym ustawienie LPG dla aktualnie sprawnego osprzętu.

jjanek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 28 lip 2007, 10:07
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: jjanek » 29 lut 2008, 08:27

Black Spider czy mógł byś nam podac namiar gdzie można zregenerować przepływomierz za 250zł chciałbym dac stary przepływomierz do regeneracji

marianb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 245
Rejestracja: 22 cze 2007, 20:49
Lokalizacja: Warmia

Post autor: marianb » 30 mar 2008, 11:14

A jak zdjąć tę plastikową osłonkę z przepływomierza :?: U mnie jest przyklejona silikonem do wysokich temp. i nie mogę jej zdjąć w żaden sposób.

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 18 kwie 2008, 12:36

WOJTEK26 pisze:Ciekawe bo mam taka przepływke od Opela to bede musiał wypróbowac czy podejdzie i czy nic sie nie skopie ;-)
mozesz sie pochwalic czy przepływaka z wectry pasuje do naszych silników...

Awatar użytkownika
JJ 82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 06 lis 2007, 21:56
Lokalizacja: Głubczyce

Post autor: JJ 82 » 18 kwie 2008, 19:49

U mnie pasuje a przynajmniej pasowała. Jeździłem dosyć długo na przepływce od Opla Vectry 2.0 8v, złącze ma jeden pin więcej ale jego kształt jest taki sam. Ogólnie chodziło to OK ale międzyczasie naprawiłem oryginalny przepływomierz. Zarządać 250 zł za regenerację to jak dla mnie złodziejstwo, to często tylko 2-3 godziny zabawy ... Aaa. po wymianie/naprawie dobrze jest podłączyć się pod VAG-a i błędy pokasować.

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 03 sty 2009, 11:46

Koledzy, mam prośbę o pomoc w podłączeniu 2szt przewodów od czujnika temperatury zasysanego powietrza do przepływomierza.

Zachciało mi sie regenerować swój stary przepływomierz, rozkręciłem wszystko, wyciągnąłem płytke, podpiłowałem otworki, poskładałem i tu jest problem ....
Jak podłączyć przewody (białe) od czujnika temperatury. Wiem że są na pinach 1 i 4 , czy ich ułożenie ma jakieś znaczenie ? Oba są białe :roll: Zmierzyłem opornośc na czujniku i ma 2,36 kOm.

Obrazek

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 03 sty 2009, 12:26

To jest w tym przypadku bez znaczenia jak podłaczysz. Będzie działało w obydwu kombinacjach połaczeń.

Awatar użytkownika
Piotr1510
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 14 mar 2008, 22:38
Lokalizacja: KR / RST / .de

Post autor: Piotr1510 » 03 sty 2009, 14:13

Krzysztof nie ma znaczenia w jakiej kombinacji podepniesz te przewody od czujnika. Przed chwilą sprawdzałem u siebie i pracuje dobrze niezależnie od połączenia.

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 03 sty 2009, 16:18

Dzięki chłopaki za pomoc, mając chwilke przerwy w zajęciach na uczelni postanowiłem sie pobawić i naprawić przepływke. Efekt rewelacyjny. :-) Złożyłem wszystko do kupy, odbyłem jazdę próbną i jest prawie OK. Pisze prawie ponieważ mam jeszcze jeden problem z autem ale to nie ten wątek...

Pozdrawiam
Krzysiek

[ Dodano: 2009-01-03, 19:20 ]
A tu jeszcze filmik jak zachowuje sie przepływka na wolnych obrotach, a jak przy przygozowaniu. naciągu sprężyny nie zmieniałem - jest ustawiona fabrycznie.



[ Dodano: 2009-01-03, 22:22 ]
:-D :-D Geba się śmieje... wlasnie wrociłem z wieczornej wyprawy po obwodnicy Krakowa... jazda na sprawnej przepływce daje niezapomniane wrażenia, aż dech zapiera, zupełnie inne auto.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 29 mar 2009, 03:27

Panowie - przegladajac ten watek, zdecyduje sie na taka naprawe.
pytanko jak dostac sie do tej płytki z przetarta scieżką? i na co jeszcze (oprócz połozenia zaczepu sprezyny) zwrócic uwagę przy demontazu.

mam dwa przepływomierze, wiec spokojnie to moge porobic ale wskazówki chetnie poczytam

pozdrawiam

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Post autor: szantis » 30 mar 2009, 21:14


Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 25 sie 2016, 17:23

Zib3l pisze:Zmień męża xD Oszczędniej
Sprzedaj męża. Będzie na mechanika :-P

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 sie 2016, 21:15

Panowie trochę spamujeta paluszkiem_nono

A ja dodam tylko że jeden da rade tą prostą w sumie pracę zrobić inny nie i tak już jest inaczej mechanicy i nie tylko nie mieliby co robić.

Dodam jeszcze że sam sobie kupiłem taki uszkodzony przepływomierz bo tani był i naprawiłem w niemal identyczny sposób jak tu w temacie. Pracuje niby dobrze ale zauważyłem jedną rzecz a mianowicie w pewnym położeniu klapa ma zbyt dużą pustą przestrzeń pomiędzy klapą a obudową i zastanawiam się jaki ma to wpływ na pomiar powietrza, ktoś podpowie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl