[B4 2.0 ABT] problem z ogrzewaniem
Witam.
Po wymianie nagrzewnicy mam ten sam problem co Samuel - nie ma gorącego nadmuchu, środkiem leci zimne powietrze, po bokach ciepłe . Przy ustawieniu nawiewu na szybę- środek ledwo dmucha , oczywiście też zimnym
Pokrętła działają. Czy to też będzie problem z gąbkami na klapkach? Jak do nich dotrzeć? Pomocy....
Po wymianie nagrzewnicy mam ten sam problem co Samuel - nie ma gorącego nadmuchu, środkiem leci zimne powietrze, po bokach ciepłe . Przy ustawieniu nawiewu na szybę- środek ledwo dmucha , oczywiście też zimnym
Pokrętła działają. Czy to też będzie problem z gąbkami na klapkach? Jak do nich dotrzeć? Pomocy....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4741
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Raczej tak. A żeby zrobić klapki trzeba znów ściągać deskę i wyjmować cały zespół nagrzewnicy. Chyba jako taki dostęp pojawia się bez ściągania deski tylko po odpięciu części z dmuchawą i jej wyjęciu. Ale tą drogą można co najwyżej okleić klapki srebrną zbrojoną taśmą (po usunięciu resztek gąbki bo do gąbki się nie przyklei).Karolla pisze:Czy to też będzie problem z gąbkami na klapkach? Jak do nich dotrzeć? Pomocy....
Powiem tak skoro wymienia sie nagrzewnice nie boli sprawdzic jak wyglada caly zespol i roboty jest przynajmniej 2 dni z glowy.Karolla pisze:Witam.
Po wymianie nagrzewnicy mam ten sam problem co Samuel - nie ma gorącego nadmuchu, Czy to też będzie problem z gąbkami na klapkach? Jak do nich dotrzeć? Pomocy....
Powiem tak skoro wymienia sie nagrzewnice nie boli sprawdzic jak wyglada caly zespol i roboty jest przynajmniej 2 dni z glowy.[/quote]
Aż mam ochotę to zacytować na warsztacie :mrgreen:
No cóż...Tak jest jak zostawia się auto bez nadzoru.
Dziękuję za odpowiedź
A tak jeszcze przy okazji zapytam.Czy to ,że środkiem leci zimne to też wina gąbek??Czy coś żle poskładali...
Aż mam ochotę to zacytować na warsztacie :mrgreen:
No cóż...Tak jest jak zostawia się auto bez nadzoru.
Dziękuję za odpowiedź
A tak jeszcze przy okazji zapytam.Czy to ,że środkiem leci zimne to też wina gąbek??Czy coś żle poskładali...
- darekmalickiwp
- Forum Audi 80
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4741
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Raczej tak bo przy sprawnych gąbkach powietrze na wszystkie wyloty idzie o tej samej temperaturze. Nie ma żadnego osobnego "mieszacza" zimnego i gorącego powietrza tylko na kratki.Karolla pisze:Czy to ,że środkiem leci zimne to też wina gąbek??Czy coś żle poskładali...
To nie BMW że na kratki jest osobna regulacja temperatury albo jak w starszych nie ma regulacji to na kratki wcale się da się ustawić gorącego powietrza. Zrobione jest to z takiego względu, że ciepłe powietrze wiejące na twarz usypia.
Czasem da się usłyszeć jak metalicznie brzęczą klapki bez gąbek, gdy przekręca się pokrętło regulacji temperatury do skrajnej regulacji.
- Bina
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 09 lip 2015, 17:13
- Imię: Pawel
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 JN+lpg
- Lokalizacja: Zabrze
Udało się i ogrzewanie wróciło problem był właśnie w odartej z gąbki przesłony regulacji powietrza ciepło zimno, tak jak było pokazane na tym filmiku z yt w pasku b3 należy zdemontować schowek i dmuchawę przy czym przy dmuchawie trzeba zdjąć takie metalowe zaczepy, które trudno zdjąć z tylnej części tego wlotu do nawiewów ze względu na dojście tam z ręką i śrubokrętem jednak dało radę dodam zdjęcia jak wyglądało to u mnie
[ Dodano: 2015-12-06, 17:11 ]
oczywiście ta taśma na klapie to już mój pomysł na uszczelnienie tej klapy i jest to znacznie szczelniejsze od tych fabrycznych gąbek
[ Dodano: 2015-12-06, 17:12 ]
klapa musi być cała zaklejona tą taśmą żeby nie było żadnych otworów
[ Dodano: 2015-12-06, 17:11 ]
oczywiście ta taśma na klapie to już mój pomysł na uszczelnienie tej klapy i jest to znacznie szczelniejsze od tych fabrycznych gąbek
[ Dodano: 2015-12-06, 17:12 ]
klapa musi być cała zaklejona tą taśmą żeby nie było żadnych otworów
[B4 1.9 1Z] Problem z ogrzewaniem
Witam. Mam pewien problem z ogrzewaniem, a mianowicie chodzi o to, że powietrze leci z kratek ale w pewnym momencie przestaje. Ruszam pokrętłem od prędkości ale nie ma żadnej reakcji. Po ponownym odpaleniu za kilka godzin znowu dmucha i przestaje. Drugim problemem jest to ze nie działa mi 4 bieg, nawet przy zmostkowanej opornicy . Liczę na waszą pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 30 gru 2015, 22:27
- Lokalizacja: Będzin
Witam.
Pół roku temu zacięło mi się pokrętło od regulacji mocy nawiewu, przejrzałem forum wyczytałem, że czasem wystarczy poruszać linkami albo przeczyścić tamte blaszki. Odkręciłem lekko wepchnąłem nie mam radia wiec od gry delikatnie to wygiąłem poruszałem i zadziałało. Wiec z powrotem wsuwam na swoje miejsce i nagle wypada mi jakaś blaszka taka 6mm na 3cm. Ale skręciłem sprawdziłem pokrętło regulowało mocą wiec ok.
No i właśnie nie do końca bo przyszła zima i się okazuje, że po przełączeniu na cieple powietrze nic się nie dzieje dalej leci zimne. Rozkręciłem z kumplami obydwa schowki sprawdziliśmy od tylu czy wszystkie linki się ruszają. Wiec wychodzi na to ze tamta blaszka to był jakiś styk włączający cieple powietrze.
Wie ktoś czy konieczna jest wymiana całego panelu czy wystarczy tam coś na stale spiąć?
Pół roku temu zacięło mi się pokrętło od regulacji mocy nawiewu, przejrzałem forum wyczytałem, że czasem wystarczy poruszać linkami albo przeczyścić tamte blaszki. Odkręciłem lekko wepchnąłem nie mam radia wiec od gry delikatnie to wygiąłem poruszałem i zadziałało. Wiec z powrotem wsuwam na swoje miejsce i nagle wypada mi jakaś blaszka taka 6mm na 3cm. Ale skręciłem sprawdziłem pokrętło regulowało mocą wiec ok.
No i właśnie nie do końca bo przyszła zima i się okazuje, że po przełączeniu na cieple powietrze nic się nie dzieje dalej leci zimne. Rozkręciłem z kumplami obydwa schowki sprawdziliśmy od tylu czy wszystkie linki się ruszają. Wiec wychodzi na to ze tamta blaszka to był jakiś styk włączający cieple powietrze.
Wie ktoś czy konieczna jest wymiana całego panelu czy wystarczy tam coś na stale spiąć?