Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 NE/JV] słabe lub brak ogrzewania

kowalrlz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 03 gru 2019, 14:25
Lokalizacja: Łódź

[B3 1.8 NE/JV] słabe lub brak ogrzewania

Post autor: kowalrlz » 03 gru 2019, 15:22

Witam wszystkich. Wiem, że było parę tematów, ale każdy temat jest inny, więc spróbuje opisać swój problem. Najwyżej admin wywali ;) Nie znam się, więc nie mam pomysłów już. Ten nr silnika może być PM, JN jeszcze, ale nie mogłem zlokalizować. Myślę, że aż takiego znaczenia to nie ma, ale jak się mylę to ktoś mnie zaraz naprostuje ;)

Kupiłem ponad rok temu audi 80 z 90r 1.8S benzyna + lpg. Od początku był problem z ogrzewaniem. Wymieniłem pompę wody, termostat, nagrzewnice, klapki zaklejone, wymieniony panel nawiewu. W zeszłym roku po wymianie nagrzewnicy było w miarę ok. Na obrotach grzał, tylko jak stanąłem to zimne leciało. Czasem trzeba było odpowietrzyć. Od tego momentu nie musiałem dolewać płynu. Ostatnio pękł mi wężyk , więc miałem trochę problemów z tym, ale przed tym już było słabo. W tym roku już jest gorzej. W ogóle nie grzeje, chyba, że odpowietrze porządnie to trochę, ale następnego dnia już w ogole. Wszystkie przewody są ciepłe.

Już ręce opadają, a zimno się robi :P

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 gru 2019, 16:44

Sprawdź czy termostat jest zamknięty , odpowietrzyć trzeba dobrze układ , być może pompa wody jakaś słaba i ma problemy z wydajnością.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 gru 2019, 17:12