[B4 1.9 TD] cieknące wężyki z ropą
[B4 1.9 TD] cieknące wężyki z ropą
tak jak w tytule, mam problem od dłuższego czasu z tymi węzykami, a dokładniej z jednym tym co na zdjęciu, wymieniam go, przycinam itp i td aha cieknie mocniej z tego pierwszego 'wtrysku'
moje pytanie, czy to wina wezyka czy czegoś innego, bo ostatnio az się lało z niego to go znowu wymieniłam ale wczoraj sprawdzam lipa cieknie
moje pytanie, czy to wina wezyka czy czegoś innego, bo ostatnio az się lało z niego to go znowu wymieniłam ale wczoraj sprawdzam lipa cieknie
Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 19:46 przez alicjaaa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
załóż wężyki nowe najlepiej GATES'a gumowe doprzelewów. to chyba jedyna rzecz jaka się inżynierom Gates'a udała bo paski zaczeli na potęgą chrzanić.
jest też opcja że masz nadłamane króćce od przelewów. w tym wypadku pomoże niestety tylko jedno wymiana całych wtryskiwaczy bądź samych korpusów niestety jest to koszt 200zł+ jeśli chodzi o komplet dobrych używek. ten drugi nie warto się bawić żeby kupować same korpusy bo i tak trzeba ciśnienia regulować itd.
u Ciebie na 99% są wtryskiwacze dwusprężynowe. do których nie idzie dostać końcówek i w dodatku tylko niektóre zakłądy poradzą sobie z ich wyregulowaniem ( PRAWIDŁOWYM ) obydwóch ciśnień
ich symbol jest KCA 27 S 77 i są odrobinę dłuższe od zwykłych wtryskiwaczy.
również tu może tkwić przyczyna gorszego rozruchu jak i małej mocy
jest też opcja że masz nadłamane króćce od przelewów. w tym wypadku pomoże niestety tylko jedno wymiana całych wtryskiwaczy bądź samych korpusów niestety jest to koszt 200zł+ jeśli chodzi o komplet dobrych używek. ten drugi nie warto się bawić żeby kupować same korpusy bo i tak trzeba ciśnienia regulować itd.
u Ciebie na 99% są wtryskiwacze dwusprężynowe. do których nie idzie dostać końcówek i w dodatku tylko niektóre zakłądy poradzą sobie z ich wyregulowaniem ( PRAWIDŁOWYM ) obydwóch ciśnień
ich symbol jest KCA 27 S 77 i są odrobinę dłuższe od zwykłych wtryskiwaczy.
również tu może tkwić przyczyna gorszego rozruchu jak i małej mocy
ja wolę się tymi symbolami połsugiwać. jest krótszy i łatwiejszy do zapamiętania, a i pozwala łatwo rozróżnić jedno od dwuspręzynowwych. bo całą resztę jednosprężynówke od VW jak mają ciśnienie 155bar można bezkarnie aplikować. tu jeśli chcesz założyć jedno sprężynówki to trzeba jakby nie parzyć korygować dawkę a nie wiemy Czy właścicielka sprosta...
choć w razie potrzeby chętnie pomożemy
choć w razie potrzeby chętnie pomożemy
o jeju, same koszta, czy sam węzyk mu nie wystarczy hehe, nie no wiem, bo ja mam problem z odpalaniem w ciepło, siedzą mi wtryski albo pompa, także to wiem, tylko chciałm narazie wyeliminować wyciek ropy, bo teraz to ksztuje jak złoto prawie,
postaram sie cos zadziałać z wezykami, zainwestuje w lepsze i popatrze, tez czy gdzieś bokiem sie nie leje po prostu, czy te rurki nie sa dziurawe
postaram sie cos zadziałać z wezykami, zainwestuje w lepsze i popatrze, tez czy gdzieś bokiem sie nie leje po prostu, czy te rurki nie sa dziurawe