a co tu tłumaczyć ...odepnij i śmigaj ...do momentu aż opiłki tak zapakują rotor że bedzie szarpać mimo odpiecia[/quote]MUNIOR pisze:
Czyli tylko wymiana na inna? Tak było za pierwszym razem ze nawet odpięcie nie pomagało.
Żeś się uparł ...piszę po raz ostatni ,wszystko da się ustawić dokładnie jak fabryka ustawiła ,lub jak kto sobie umani i kropka 8-)andi77 pisze:MUNIOR, Czy przesunięcie nastawnika przy montażu (luz w otworach śrub), nie spowoduje innego ustawienia trzpienia (wałka) nastawnika?
Nie jestem expertem w tej dziedzinie, ale zauważyłem, że nawet minimalne przestawienie w pompie powoduje np. znacznie zwiększone zużycie paliwa.
Bo będzie ,jak ustawisz dawkę nastawnikiemandi77 pisze:MUNIOR, Wiem, że da się ustawic. Tylko pisałeś, że wystarczy przełożyc nastawnik z innej pompy i będzie ok.
I nie wiele z tego wynika ...prucz dymu szału i tak nie będzie,bo mapy wtrysku i doładowania ograniczają ...szał to jest , jak się mapki w kompie zmieni ,szczególnie w 16 bitowym :mrgreen:Fighter001 pisze:dobrze ze jest tak ze dawke reguluje sie tez nastawnikiem a nie tylko na vagu bo nie ktorym jest za malo koksu to sobie przesuna nastawnik i juz jest zaslona dymna