Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B3 1.6td RA] Końcówki wtrysków

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 13 paź 2010, 20:42

A mozesz kolego bardziej opisac jak sie ustawia te wtryski? Czy oprocz koncowek cos jeszcze trzeba wymienic?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 14 paź 2010, 18:36

Gdzie kupiłeś te końcówki?

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 15 paź 2010, 16:50

w sklepie kolego :-P okolice wrocławia a dokladnie oborniki śląskie
wymienilem koncowki wtryskow i roznica jest kolosalna auto odzylo wrecz, idzie o niebo lepiej i przy tym nie dymi. Teraz 160 mam na liczniku zanim sie obejrze :mrgreen:

Awatar użytkownika
borysekman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: borysekman » 22 sty 2012, 19:59

Mam pytanie, może dość banalne ale wytłumaczcie mi czy po zmianie końcówki rozpylacza konieczne jest ustawienie ciśnienia, gdyż reguluje się je podkładkami prawda ? Więc montując nowy przy tej samej sprężynie i podkładce teoretycznie powinno pozostać takie same czyż nie ? Od czego to zależy ?

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 22 sty 2012, 23:00

Najlepiej wyregulować bo po xx latach sprężyny są wyklepane i końcówka może być super ale wtrysk nie bedzie dobrze działał.

Awatar użytkownika
borysekman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: borysekman » 24 sty 2012, 19:46

Czy wykręcając wtryskiwacz i kręcąc rozrusznikiem da radę zobaczyć czy leje ? Chodzi mi o komplet czterech /4/ wyjętych z głowicy.

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 24 sty 2012, 20:28

Według mnie to szkoda fatygi. Jak wyjmiesz wtryski to podjedź do pompiarza i niech wrzuci wtryski na maszynę i wtedy zobaczysz czy leją i przy jakim ciśnieniu się otwierają.

Awatar użytkownika
borysekman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: borysekman » 07 lut 2012, 20:46

Korzystając z porad zamieszczonych na forum Mercedesa konstruuje własny próbnik, na dniach dojdzie manometr i będzie finisz. Części jakie są potrzebne to - lewarek hydrauliczny słupkowy co najmniej 2T udźwigu; pręt fi 12 wywiercony w środku na przelot; manometr do 200bar,; redukcja do manometru M12 :) . Do tego wiertarka, wiertło 3mm, spawarka i nabiera kształtów.

Awatar użytkownika
wampir1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
Lokalizacja: okolice Oświęcimia

Post autor: wampir1988 » 07 lut 2012, 22:14

borysekman, czekam z niecierpliwością na ukończenie tego projektu. Fajnie by było gdybyś wrzucił fotki i opisał jak to się sprawdza w praktyce.

Awatar użytkownika
borysekman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: borysekman » 08 lut 2012, 17:57

Z tego opisu naszła mnie myśl o samoróbce :) http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=17870.0

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 12 lut 2012, 12:17

Panowie a ja gdzieś wyczytałem, że ori wtryski SB mają 165 ciśnienie a JK i RA po 155. Też muszę posprawdzać wtryski bo na zimnym jakby któryś się zawieszał.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 13 lut 2012, 11:46

slawe1983 pisze:Panowie a ja gdzieś wyczytałem, że ori wtryski SB mają 165 ciśnienie a JK i RA po 155. Też muszę posprawdzać wtryski bo na zimnym jakby któryś się zawieszał.
jk to 1,6d i wtryski mają 135bar
ra, sb to 1,6td i one mają po 155bar

tu możesz coś ciekawego znajdziesz :arrow: https://audi80.pl/19td-aaz-koncowki- ... t30559.htm

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 13 lut 2012, 21:09

Dzięki spiczi za poprawienie mój błąd przepraszam. dziś byłem u pompiarzy i faktycznie 1,6 TD mają 155 a JK to zwykły diesel. sprawdziłem moje wtryski i leją jakby krowę doił :-| ale na jutro końcóweczki będą do SB 274 wg katalogu u nich a miałem założone 256.

Awatar użytkownika
wampir1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
Lokalizacja: okolice Oświęcimia

Post autor: wampir1988 » 13 lut 2012, 22:00

U mnie też już któryś leje bo rano jak zapali to trochę się trzęsie jakby padaki dostał :-D
spiczi a nie czasem 130 bar ma JK bo SB i RA mają na bank 155

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 14 lut 2012, 09:47

wampir1988 pisze:U mnie też już któryś leje bo rano jak zapali to trochę się trzęsie jakby padaki dostał :-D
spiczi a nie czasem 130 bar ma JK bo SB i RA mają na bank 155

masz racje 1,6d ma 130 bar. :oops:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga