[Audi B3 1.6td RA] Końcówki wtrysków
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- borysekman
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
- Lokalizacja: Bogatynia
- borysekman
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
- Lokalizacja: Bogatynia
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
- borysekman
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
- Lokalizacja: Bogatynia
Korzystając z porad zamieszczonych na forum Mercedesa konstruuje własny próbnik, na dniach dojdzie manometr i będzie finisz. Części jakie są potrzebne to - lewarek hydrauliczny słupkowy co najmniej 2T udźwigu; pręt fi 12 wywiercony w środku na przelot; manometr do 200bar,; redukcja do manometru M12 . Do tego wiertarka, wiertło 3mm, spawarka i nabiera kształtów.
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- borysekman
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
- Lokalizacja: Bogatynia
Z tego opisu naszła mnie myśl o samoróbce http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=17870.0
jk to 1,6d i wtryski mają 135barslawe1983 pisze:Panowie a ja gdzieś wyczytałem, że ori wtryski SB mają 165 ciśnienie a JK i RA po 155. Też muszę posprawdzać wtryski bo na zimnym jakby któryś się zawieszał.
ra, sb to 1,6td i one mają po 155bar
tu możesz coś ciekawego znajdziesz https://audi80.pl/19td-aaz-koncowki- ... t30559.htm
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia