Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B3 1.6td RA] Końcówki wtrysków

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

[Audi B3 1.6td RA] Końcówki wtrysków

Post autor: Fighter001 » 10 paź 2010, 11:47

Witam wykręciłem wczoraj wtryski i sprawdziłem na magicznej maszynce u znajomego pompiarza i okazało się że leją, dwa na bogato prawie wcale nie rozpylają a drugie dwa są na wykończeniu, ogólnie do wymiany. I teraz takie pytanie czy kupić końcówki oryginalne takie jak były czy można zamontować coś innego? Chciałbym oczywiście skręcić trochę auto. Odratowałem turbo więc czas na wtryski no i można będzie kręcić. Turbo mam garrett T3 chciałbym wydusić z tego silnika jakieś 110KM nie więcej żebym ze spalaniem zamknął się w 10l. Panowie doradźcie czy kupić ori końcówki boscha czy może coś innego\ wydajniejszego.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 paź 2010, 11:50

Swego czasu sporo czytałem na ten temat, ale nie było jednoznacznej odpowiedzi. Ktoś tam próbował zmieniać na jakieś końcówki od merca, ale większość osób (głównie forum Golfa) zmieniała na końcówki od SB.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 10 paź 2010, 11:57

A czy koncowki z RA roznia sie od koncowek z SB bo raczej nie obie maja cisnienie 155bar. Wiem bo mam tez z SB i obecnie na nich jezdze :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 paź 2010, 11:59

A czy koncowki z RA roznia sie od koncowek z SB bo raczej nie obie maja cisnienie 155bar. Wiem bo mam tez z SB i obecnie na nich jezdze :mrgreen:
Chyba nie. Generalnie to te same silniki.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 10 paź 2010, 12:05

Zamówiłem ori końcówki boscha za 210 zł chyba cena dobra. Tylko czy uda się wydusić na nich te 110km?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 paź 2010, 13:34

Mocniejsze od tych wtrysków są już wtryski od bezpośredniego wtrysku. 155bar to nie przelewki, AAZ miał 130bar.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2010, 14:13

trepek pisze:AAZ miał 130bar.
Eeee ...AAZ -ty mają 155bar ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 paź 2010, 14:17

MUNIOR pisze:Eeee ...AAZ -ty mają 155bar ;-)
Ale z tego co pamiętam to ludziska do AAZ zakładali właśnie końcówki od SB.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 10 paź 2010, 14:56

Czyli na nowych końcówkach boscha powinienem wydusić z tego motoru te 110 kucy? :mrgreen: A co myslicie o tej suszarce T3? Wydaje mi sie ze ta co mialem w SB byla lepsza a byl tam T2 ta jakos wolno sie nadmuchuje albo to tylko mi sie tak wydaje.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 paź 2010, 15:02

Fighter001 pisze:A co myslicie o tej suszarce T3? Wydaje mi sie ze ta co mialem w SB byla lepsza a byl tam T2 ta jakos wolno sie nadmuchuje albo to tylko mi sie tak wydaje.
T3 jest większa, więc trochę wolniej się rozpędza. Generalnie do konkretnego modzenia T3 jest niby lepsza, bo "łatwiej" osiąga wyższe ciśnienie typu 1,5-1,7 bara, ale za to trzeba auto dusić aby takie ciśnienie osiągnęła. T2 jest mniejsza, szybciej reaguje, co prawda jeśli turbo jest dobre to też wyciśniejsz z niej 1,5-1,7 bara ale to będzie raczej kres jej możliwości. Moim osobistym zdaniem T2 lepiej się nadaje do modzenia auta w rozsądnych granicach. T3 to raczej już typowo do hardcorowego modu.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 paź 2010, 15:04

MUNIOR pisze:
trepek pisze:AAZ miał 130bar.
Eeee ...AAZ -ty mają 155bar ;-)
Wujek google mówi to samo a więc pomyłka z mojej strony :-/ Ale wolnossaki mają wtryski 130 bar :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 10 paź 2010, 15:09

Masz racje trepek moj 1.6D ma wtryski 130bar a moj ra i sb maja wtryski 155bar. Szkoda ze w SB mam zajechana ta suszarke bo ta T3 to jak dla mnie za duza bo musze po obrotach krecic zeby sie zaczal odpychac no i teraz przy lejacych wtryskach to jest zabawa bo gdy nadmucha 0,9 bara to wali kleba dymu az nic nie widac za mna hehe ale pozniej juz mniej. Zobaczymy jak zaloze nowe koncowki. THX za pomoc panowie

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 10 paź 2010, 20:46

trepek pisze:Mocniejsze od tych wtrysków są już wtryski od bezpośredniego wtrysku. 155bar
mylisz się jest parę TD z końcówkami na 180bar które podejdą o VW
Fighter001 pisze:asz racje trepek moj 1.6D ma wtryski 130bar a moj ra i sb maja wtryski 155bar. Szkoda ze w SB mam zajechana ta suszarke bo ta T3 to jak dla mnie za duza bo musze po obrotach krecic zeby sie zaczal odpychac no i teraz przy lejacych wtryskach to jest zabawa bo gdy nadmucha 0,9 bara to wali kleba dymu az nic nie widac za mna hehe ale pozniej juz mniej. Zobaczymy jak zaloze nowe koncowki. THX za pomoc panowie
doceń to co masz , na seryjnych gratach pod 120km można to podciągnąć i bije na głowę T2 bez zadyszki , i znam paru co by chętnie się zamienili na T2 k03 k14 jak co daj znać

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 11 paź 2010, 16:51

No ok to pozostane przy tym co mam :-P a moze wie ktos jak ustawia sie wtryski czy trzeba miec jakis specjalny sprzet do tego?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 11 paź 2010, 19:40

Fighter001 pisze:a moze wie ktos jak ustawia sie wtryski czy trzeba miec jakis specjalny sprzet do tego?
logiczne że trzeba sprzęt i podkładki w tym przypadku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga