[Audi B3 1.6td RA] Końcówki wtrysków
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
[Audi B3 1.6td RA] Końcówki wtrysków
Witam wykręciłem wczoraj wtryski i sprawdziłem na magicznej maszynce u znajomego pompiarza i okazało się że leją, dwa na bogato prawie wcale nie rozpylają a drugie dwa są na wykończeniu, ogólnie do wymiany. I teraz takie pytanie czy kupić końcówki oryginalne takie jak były czy można zamontować coś innego? Chciałbym oczywiście skręcić trochę auto. Odratowałem turbo więc czas na wtryski no i można będzie kręcić. Turbo mam garrett T3 chciałbym wydusić z tego silnika jakieś 110KM nie więcej żebym ze spalaniem zamknął się w 10l. Panowie doradźcie czy kupić ori końcówki boscha czy może coś innego\ wydajniejszego.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
T3 jest większa, więc trochę wolniej się rozpędza. Generalnie do konkretnego modzenia T3 jest niby lepsza, bo "łatwiej" osiąga wyższe ciśnienie typu 1,5-1,7 bara, ale za to trzeba auto dusić aby takie ciśnienie osiągnęła. T2 jest mniejsza, szybciej reaguje, co prawda jeśli turbo jest dobre to też wyciśniejsz z niej 1,5-1,7 bara ale to będzie raczej kres jej możliwości. Moim osobistym zdaniem T2 lepiej się nadaje do modzenia auta w rozsądnych granicach. T3 to raczej już typowo do hardcorowego modu.Fighter001 pisze:A co myslicie o tej suszarce T3? Wydaje mi sie ze ta co mialem w SB byla lepsza a byl tam T2 ta jakos wolno sie nadmuchuje albo to tylko mi sie tak wydaje.
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Masz racje trepek moj 1.6D ma wtryski 130bar a moj ra i sb maja wtryski 155bar. Szkoda ze w SB mam zajechana ta suszarke bo ta T3 to jak dla mnie za duza bo musze po obrotach krecic zeby sie zaczal odpychac no i teraz przy lejacych wtryskach to jest zabawa bo gdy nadmucha 0,9 bara to wali kleba dymu az nic nie widac za mna hehe ale pozniej juz mniej. Zobaczymy jak zaloze nowe koncowki. THX za pomoc panowie
mylisz się jest parę TD z końcówkami na 180bar które podejdą o VWtrepek pisze:Mocniejsze od tych wtrysków są już wtryski od bezpośredniego wtrysku. 155bar
doceń to co masz , na seryjnych gratach pod 120km można to podciągnąć i bije na głowę T2 bez zadyszki , i znam paru co by chętnie się zamienili na T2 k03 k14 jak co daj znaćFighter001 pisze:asz racje trepek moj 1.6D ma wtryski 130bar a moj ra i sb maja wtryski 155bar. Szkoda ze w SB mam zajechana ta suszarke bo ta T3 to jak dla mnie za duza bo musze po obrotach krecic zeby sie zaczal odpychac no i teraz przy lejacych wtryskach to jest zabawa bo gdy nadmucha 0,9 bara to wali kleba dymu az nic nie widac za mna hehe ale pozniej juz mniej. Zobaczymy jak zaloze nowe koncowki. THX za pomoc panowie
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław