Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] mapa jest. jakie wtryski teraz???

brzoza96
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 21 sty 2016, 19:41

Post autor: brzoza96 » 06 lut 2017, 20:49

opornik tez jest juz wlutowany panowie ;-)

zapomniałem dodać

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 07 lut 2017, 23:49

jak juz chce ktos sie bawic to lepiej gtb 17 zalozyc nie jest kosmicznie drogi juz i lepszy dol i przyrost mocy zaloze to pochwale sie ile wyszlo ^^

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 14 lut 2017, 21:29

Witam
Mam pytanie odnośnie wtrysków z AFN do 1Z na Pierburgu z softem

1.Czy kupować w ciemno komplet wtrysków , czy lepiej zakupić nowe końcówki Bosch ?
2.Czy sugerować się konkretnymi numerami nowych końcówek?
3.Czy do szczescia wystarczą same koncówki,podkładki czy jeszcze coś wymaga zmiany?

Na alledrogo tego mało a używek pełno.
Podzielcie się doświadczeniami

Moje mody to 109KM, 283NM z katalizatorem i zawalonym dolotem przez egr.
Obecnie cały dolot czysty i przepłukany PB95 :-) egr zaślepiony
1Z+021BD
ABT+LPG

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 lut 2017, 23:57

Kupując używane , to nie wiesz na co trafisz , mogą być dobre i mogą być zajechane.

Zależy w jaka moc celujesz , bo założysz afn , pojezdzisz rok i znów bedzie mało , a wtedy znów większe wtryski , większe turbo , Fmic .

Jeżeli tylko wtryski AFN interesują i nie zamierzasz więcej nic grzebać , to mozna pokusić się o nowe końcówki WZM w cenie 79 zł sztuka - 205 , 210 , 216

Bosch 205-tki to 300 zł
216-tki to 239 zł


WZM:
AFN - DSLA150P520 WZM

AEL DSLA150P502 WZM

AHY 216-tki DSLA150P764 WZM

Bosch:
205-tki DSLA150P520

Bosch 216-tki DSLA150P764,

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 15 lut 2017, 09:03

Krzysiek 84 dzięki za cenne namiary piwoa80
Wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia ;-) ale nie chcę się uczyć na swoim aucie,nie mam z tego typu modami doświadczeń,wiadomo że +/- 350NM satysfakcjonowałoby niesamowicie,
dlatego pozostanę przy wydajniejszych wtryskach, zawsze to kilka NM więcej tylko teraz przydałoby się trochę zwiększyć ciśnienie doładowania żeby z tyłu nie dusili się i tu zaczynają się schody :/
1Z+021BD
ABT+LPG

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 lut 2017, 11:11

MIRON DKL pisze:teraz przydałoby się trochę zwiększyć ciśnienie doładowania żeby z tyłu nie dusili się i tu zaczynają się schody :/
Gt 1549s od Filipa bierz i wtedy 216-tki możesz zakładać

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 15 lut 2017, 12:12

Wtedy ciśnienie doładowania powinno samo wzrosnąć?
Więcej paliwa,spalin,większy wiatrak ,dobrze rozumiem?
1Z+021BD
ABT+LPG

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 lut 2017, 12:16

T15 jest trochę za mała , żeby dmuchać ponad 1,35 bar.
Mając GT 1549s możesz spokojnie jeździć na 1,45 bar i wtedy 216-tki będą odpowiednie , skoro chcesz mieć większe wtryski.

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 15 lut 2017, 12:24

MIRON DKL pisze:Wtedy ciśnienie doładowania powinno samo wzrosnąć?
Więcej paliwa,spalin,większy wiatrak ,dobrze rozumiem?
Ciśnienie po zmianie turbiny na większą, samo nie wzrośnie. N75 i tak będzie zbijał do ciśnienia zadanego w sofcie. Pytanie teraz na jakim programie jeździsz. Jakie doładowanie, jakie dawki są. Bo jeśli na seryjnych wtryskach masz taki moment, to jest on zapewne dostępny już w niskich partiach obrotów i po zmianie turbo od Filipa oraz wtrysków na 216, na bank klęknie Ci się sprzęgło.

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 15 lut 2017, 13:06

Program robiłem w Ecu Project we Wrocławiu będac nieświadomym że na forum są ludzie którzy ogarniają takie rzeczy taniej i też fachowo ale wtedy nie byłem jeszcze na forum.
W sierpniu 2016 zawitałem u MUNIORA z racji ze polecali go wszyscy a jestem zdania żeby zrobić raz a porządnie jak ma być i nie wracać do tematu (nastawnik,przy okazji kąt wtrysku, itp.

Chciał przy okazji lekko podnieść ciśnienie w ssącym ale jak jechałem do niego to pech trafił że rura ze spręzarki do Icka pękła więc nie dało się dokładnie spr. ciśnienia doładowania (mówił że w standardowym miejscu jak zwykle) podał numery i kupiłem zamiennik w domu.

Wspominał że mam ciekawy program aż chciał skopiować tyle że chłopaki z Ecu Project zabezpieczyli się na taką ewentualność.
Po profesjonalnym podejściu do sprawy śmiem twierdzić że Mariusz mógłby robić wykłady i szkolić nawet starych pompiarzy
1Z+021BD
ABT+LPG

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 15 lut 2017, 13:13

MIRON DKL pisze:śmiem twierdzić że Mariusz mógłby robić wykłady i szkolić nawet starych pompiarzy
Uczniów na pewno by nie brakowało.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 lut 2017, 13:14

To jak już masz wszystko szczelne ,to zrób sobie dynamicznego loga 011 i bedzie widać jakie ciśnienie jest zadane w tym sofcie.Ale z tego co pamietam ,to soft mocny pod ori wtryski ,wiec przy 216 tkach raczej na pewno będzie za dużo dymu ,bo za duże dawki .AFN -y możesz zakladać smaiło ,bo róznica miedzy ori jest nie wielka i program robiony pod ori spokojnie może zostać ,można tylko ewentualnie zmniiejszyć dawke paliwa jak okaże się że poddymia za duzo
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 15 lut 2017, 13:45

Latem miałem na zastępstwo 1Z na boschu więc auto do góry, cały dolot od sprężarki po kolektor ssący wyczyściłem, pewnie jako pierwszy od wyprodukowania.Olej z icka nie lał się ale był tłusty jak w każdym łącznie z rurami,kolektor wyskrobałem,w pewnym momencie chciałem użyć piaskarki bo takową mam ale dało radę bez niej.

Od tego zabiegu przejeździłem ok 5tyś km zanim znalazłem się u MUNIORA
który macając lekko rozerwany wąż IC za spreżarką stwierdził że dolot mam suchy
(wspominałem ze wcześniej wszystko czyszczone obficie benzyną)
Wężyk biegnący do kompa też jest suchy nie zaolejony.

raz w tyg. robie trasy po 100km predkościami 100-150km/h po uprzednim rozgrzaniu i wystudzeniu turbo po jeździe. Olej zmieniany co 7,8tyś. i potrafi go trochę ubyć przy większych obrotach.

[ Dodano: 2017-02-15, 13:35 ]
MUNIOR jeśli chodzi o logi i te sprawy z komputerami to ja nie z tej epoki i nie ogarniam niestety tych tematów ,moje działania to bardziej po stronie blacharki,lekkiej mechaniki
(zawieszenia,hamulce,rozrząd z pomocą forum,sprzęgła ..) wszystko przez co przepływa jakieś napięcie jest dla mnie tajemnicze

Dlatego jeśli chodzi o diagnozy,logi jestem zmuszony uderzyć do kogoś z Forum kto ogarnia świetnie te tematy .Może jakby ktoś pokazał wytłumaczył.

Ostatnia osoba która podłączała kompa pod mojego pierburga to Dr.MUNIOR :-)

[ Dodano: 2017-02-15, 13:45 ]
Tez mi się wydaje ze AFN"y byłyby pod ten sprzęt odpowiednie.
216tki to już przy zmodzonym turbo itd.

Temat nie jest pilny,może poczekam do lata ,będę w okol. Radomia to odwiedzę MUNIORA piwoa80
1Z+021BD
ABT+LPG

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 lut 2017, 23:30

MIRON DKL pisze:wszystko przez co przepływa jakieś napięcie jest dla mnie tajemnicze
Ja też do elektryki nie pcham rąk , ale tyle co zrobić logi statyczne i dynamiczne to dasz sobie radę. okok

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 16 lut 2017, 07:08

No właśnie zastanawiam się co mi będzie potrzebne.
OBD1 i OBD2 ,jakiś program i zwykły laptop? :-)
1Z+021BD
ABT+LPG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga