[B4 1.9 1Z] mapa jest. jakie wtryski teraz???
[B4 1.9 1Z] mapa jest. jakie wtryski teraz???
witam. mam nadzieję ze dobrze trafiłem i podpowiecie mi jak jeszcze bardziej mnie uszczęśliwić z jazdy moim avantem . silnik to 1z.
Jakiś czas temu zrobiłem modyfikację sterownika na większą moc. od jakiegoś czasu myslę o wtryskach.. słyszałem ze mapa mapą ale jak założyłbym mocniejsze wtryski to odczułbym jeszcze bardziej efekty modyfikacji sterownika? czy to prawda? skoro turbo mocniej pompuje a seryjne wtryski dają ile mogą... jeśli tak to podpowiedzielibyście jakie konkretnie czy AFN czy ASV oraz jaki koszt ewentualnych wtrysków byłby. Dziękuję za odpowiedzi!
Jakiś czas temu zrobiłem modyfikację sterownika na większą moc. od jakiegoś czasu myslę o wtryskach.. słyszałem ze mapa mapą ale jak założyłbym mocniejsze wtryski to odczułbym jeszcze bardziej efekty modyfikacji sterownika? czy to prawda? skoro turbo mocniej pompuje a seryjne wtryski dają ile mogą... jeśli tak to podpowiedzielibyście jakie konkretnie czy AFN czy ASV oraz jaki koszt ewentualnych wtrysków byłby. Dziękuję za odpowiedzi!
Ostatnio zmieniony 31 sty 2017, 19:45 przez brzoza96, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5491
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 gru 2015, 21:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jedynie słuszny i nie zastąpiony Vag com 3,11 .Na jakąś "wielką diagnostykę" jednak nie licz ,bo twoje ECU udostępnia tylko sprawdzenie podstawowych parametrów na biegu jałowym ,czyli w zasadzie dawka paliwa i początek wtryskuroberto1975 pisze: mam b4 93 potrzebuje program do diagnozy mojej babci Kabel zakupiłem ze strony viaken.pl V-Scan VAG KKL usb
Tak jak pisze Krzysiek, do tej suszarki optymalnym rozwiązaniem będą Afn'y.
Różnicę odczujesz na pewno. Koszt? Od wartości dobrej pizzy po 300zł? Raczej groszowe sprawy. Dobrze przynajmniej mieć wgląd w korekcje, jak te będą ok można brać. Napisz do użytkownika rodzynek87 (też jest z Gdyni) może ma jeszcze na sprzedaż. Jak nie chcesz większych wydatków zostaw taki setup.
[ Dodano: 2017-01-31, 21:07 ]
Różnicę odczujesz na pewno. Koszt? Od wartości dobrej pizzy po 300zł? Raczej groszowe sprawy. Dobrze przynajmniej mieć wgląd w korekcje, jak te będą ok można brać. Napisz do użytkownika rodzynek87 (też jest z Gdyni) może ma jeszcze na sprzedaż. Jak nie chcesz większych wydatków zostaw taki setup.
[ Dodano: 2017-01-31, 21:07 ]
Też siedzi w 1Z tylko na Bosch'owskim (starszym) osprzęcie.brzoza96 pisze: a t2?
moim skromnym zdaniem ale to tylko moje wtryski uwaga 216 wzm moga byc przewymiarowane przez producenta i moze wyjsc ze zamiast 216 mamy 220 -225 ale to tamie moje widzimisie musze potwierdzic inf . a wracajac do tego co koledzy pisza to tak jak t15 tak t2 i 1549s uwazam ze wtryski 216 sa za duze !! to moje skromne zdanie optymalnie jest 210 albo 205 . wtryski 216 pokazuja na co je stac przy turbo 17 w gore wtedy potencjał ich wykorzysta sz a przewymiarowane wtryski = wielka chmura dymu nic pozatym tak jest u mnie moze mam t2 sfatygowane juz ale beda bardzo grube zmiany pochwale sie rezultatem z 216 i pompy 10 sam jestem ciekaw
Skoro każdy ma prawo do wyrażania opinii, wtrącę swoje 3grosze.
Z racji, że jeżdżę na 216'tkach WZM'a. Czy są za duże? Do T15 zdecydowanie. Podlewanie paliwem przy tej sprężarce już niewiele daje. T2 trochę lepiej, ale na Gt1549s uważam, że jest akurat. I teraz w kontekście "wielkiej chmury dymu". Jeździłem na różnym osprzęcie i softach, obecnie zostały mi dwa. Jeden z okrojonymi dawkami paliwa. Moment nie jest jakiś zabójczy, jest wysoko efekt trochę jak w benzynie, koni trochę jest, ale jest bezdymnie. Przy wylocie za miasto i oparciu prawego pedału o podłogę, puści dymka (nie mylić z zasłoną dymną) i dalej nic nie ma, a jeżdżę na ori SMIC. Drugi soft gdzie jest podlane do oporu, przy dziadkowej jeździe (delikatny dymek jest, czasem go nie widać), przez załóżmy 2 tygodnie po mieście po wylocie za miasto i sytuacji analogicznej jak wyżej, pierwsze dwa "przedmuchy wydechu" dymu trochę jest, nawet sporo (tzw. "bąki"), jednak po chwili już tylko smuży, więc zależy co też jest nagrzebane w sofcie. Gt1549s jest fajnie zbalansowana pomiędzy dołem, a górą (brabus124 wykonał naprawdę świetną robotę) i moim zdaniem do 216'tek pasuje jak ulał trzeba tylko odpowiednio tą turbinkę rozkręcić.
Zresztą niech wypowiedzą się inni, którzy śmigają na podobnym setup'ie.
Z racji, że jeżdżę na 216'tkach WZM'a. Czy są za duże? Do T15 zdecydowanie. Podlewanie paliwem przy tej sprężarce już niewiele daje. T2 trochę lepiej, ale na Gt1549s uważam, że jest akurat. I teraz w kontekście "wielkiej chmury dymu". Jeździłem na różnym osprzęcie i softach, obecnie zostały mi dwa. Jeden z okrojonymi dawkami paliwa. Moment nie jest jakiś zabójczy, jest wysoko efekt trochę jak w benzynie, koni trochę jest, ale jest bezdymnie. Przy wylocie za miasto i oparciu prawego pedału o podłogę, puści dymka (nie mylić z zasłoną dymną) i dalej nic nie ma, a jeżdżę na ori SMIC. Drugi soft gdzie jest podlane do oporu, przy dziadkowej jeździe (delikatny dymek jest, czasem go nie widać), przez załóżmy 2 tygodnie po mieście po wylocie za miasto i sytuacji analogicznej jak wyżej, pierwsze dwa "przedmuchy wydechu" dymu trochę jest, nawet sporo (tzw. "bąki"), jednak po chwili już tylko smuży, więc zależy co też jest nagrzebane w sofcie. Gt1549s jest fajnie zbalansowana pomiędzy dołem, a górą (brabus124 wykonał naprawdę świetną robotę) i moim zdaniem do 216'tek pasuje jak ulał trzeba tylko odpowiednio tą turbinkę rozkręcić.
Zresztą niech wypowiedzą się inni, którzy śmigają na podobnym setup'ie.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5491
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko