Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] mapa jest. jakie wtryski teraz???

brzoza96
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 21 sty 2016, 19:41

[B4 1.9 1Z] mapa jest. jakie wtryski teraz???

Post autor: brzoza96 » 31 sty 2017, 19:25

witam. mam nadzieję ze dobrze trafiłem i podpowiecie mi jak jeszcze bardziej mnie uszczęśliwić z jazdy moim avantem ;-) . silnik to 1z.
Jakiś czas temu zrobiłem modyfikację sterownika na większą moc. od jakiegoś czasu myslę o wtryskach.. słyszałem ze mapa mapą ale jak założyłbym mocniejsze wtryski to odczułbym jeszcze bardziej efekty modyfikacji sterownika? czy to prawda? skoro turbo mocniej pompuje a seryjne wtryski dają ile mogą... jeśli tak to podpowiedzielibyście jakie konkretnie czy AFN czy ASV oraz jaki koszt ewentualnych wtrysków byłby. Dziękuję za odpowiedzi!
Ostatnio zmieniony 31 sty 2017, 19:45 przez brzoza96, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 31 sty 2017, 19:49

brzoza96 pisze: jakie konkretnie czy AFN czy ASV
AFN to minimum i wystarczy pod T15

Wieksze to 210-tki z AEL i 216-tki ,
Ale trzeba wieksze turbo: min T2 lub GT 1549s.

roberto1975
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 26 gru 2015, 21:09

Post autor: roberto1975 » 31 sty 2017, 20:37

witam mam pytanie, mam b4 93 potrzebuje program do diagnozy mojej babci Kabel zakupiłem ze strony viaken.pl V-Scan VAG KKL usb może coś doradzicie z góry dzięki
dzień dobry

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 sty 2017, 20:55

roberto1975 pisze: mam b4 93 potrzebuje program do diagnozy mojej babci Kabel zakupiłem ze strony viaken.pl V-Scan VAG KKL usb
Jedynie słuszny i nie zastąpiony Vag com 3,11 .Na jakąś "wielką diagnostykę" jednak nie licz ,bo twoje ECU udostępnia tylko sprawdzenie podstawowych parametrów na biegu jałowym ,czyli w zasadzie dawka paliwa i początek wtrysku ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

brzoza96
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 21 sty 2016, 19:41

Post autor: brzoza96 » 31 sty 2017, 21:01

t15 rozumiem to turbo seryjne które siedzi w 1z a t2?

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 31 sty 2017, 21:07

Tak jak pisze Krzysiek, do tej suszarki optymalnym rozwiązaniem będą Afn'y.
Różnicę odczujesz na pewno. Koszt? Od wartości dobrej pizzy po 300zł? Raczej groszowe sprawy. Dobrze przynajmniej mieć wgląd w korekcje, jak te będą ok można brać. Napisz do użytkownika rodzynek87 (też jest z Gdyni) może ma jeszcze na sprzedaż. Jak nie chcesz większych wydatków zostaw taki setup.

[ Dodano: 2017-01-31, 21:07 ]
brzoza96 pisze: a t2?
Też siedzi w 1Z tylko na Bosch'owskim (starszym) osprzęcie.

brzoza96
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 21 sty 2016, 19:41

Post autor: brzoza96 » 01 lut 2017, 17:01

bedę planował zmienic wtryski bo te juz potrafią stukać na zinmym ( tak jakby 1 stukał)..

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 lut 2017, 18:48

brzoza96 pisze:bedę planował zmienic wtryski bo te juz potrafią stukać na zinmym ( tak jakby 1 stukał)..
Jak już coś ci stuka na zimnym ,to bardziej obstawiałbym hydropopychacz ,a nie wtysk
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

brzoza96
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 21 sty 2016, 19:41

Post autor: brzoza96 » 02 lut 2017, 22:06

albo i too..

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 04 lut 2017, 09:13

moim skromnym zdaniem ale to tylko moje wtryski uwaga 216 wzm moga byc przewymiarowane przez producenta i moze wyjsc ze zamiast 216 mamy 220 -225 ale to tamie moje widzimisie musze potwierdzic inf . a wracajac do tego co koledzy pisza to tak jak t15 tak t2 i 1549s uwazam ze wtryski 216 sa za duze !! to moje skromne zdanie optymalnie jest 210 albo 205 . wtryski 216 pokazuja na co je stac przy turbo 17 w gore :) wtedy potencjał ich wykorzysta sz a przewymiarowane wtryski = wielka chmura dymu nic pozatym tak jest u mnie moze mam t2 sfatygowane juz ale beda bardzo grube zmiany pochwale sie rezultatem z 216 i pompy 10 sam jestem ciekaw :D

brzoza96
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 21 sty 2016, 19:41

Post autor: brzoza96 » 04 lut 2017, 11:36

czyli AFN to najlepszy wybór? bo juz pozniej raczej nie planuje nic juz robić i na tym bym poprzestał... kupy dymu za sobą tez nie potrzebuje... poza tym hamulce seria sprzęgło też nie chcę spalić tego i tego..

Mzet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 31 mar 2015, 23:35
Imię: Marcin
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Mzet » 04 lut 2017, 13:09

Skoro każdy ma prawo do wyrażania opinii, wtrącę swoje 3grosze.
Z racji, że jeżdżę na 216'tkach WZM'a. Czy są za duże? Do T15 zdecydowanie. Podlewanie paliwem przy tej sprężarce już niewiele daje. T2 trochę lepiej, ale na Gt1549s uważam, że jest akurat. I teraz w kontekście "wielkiej chmury dymu". Jeździłem na różnym osprzęcie i softach, obecnie zostały mi dwa. Jeden z okrojonymi dawkami paliwa. Moment nie jest jakiś zabójczy, jest wysoko efekt trochę jak w benzynie, koni trochę jest, ale jest bezdymnie. Przy wylocie za miasto i oparciu prawego pedału o podłogę, puści dymka (nie mylić z zasłoną dymną) i dalej nic nie ma, a jeżdżę na ori SMIC. Drugi soft gdzie jest podlane do oporu, przy dziadkowej jeździe (delikatny dymek jest, czasem go nie widać), przez załóżmy 2 tygodnie po mieście po wylocie za miasto i sytuacji analogicznej jak wyżej, pierwsze dwa "przedmuchy wydechu" dymu trochę jest, nawet sporo (tzw. "bąki"), jednak po chwili już tylko smuży, więc zależy co też jest nagrzebane w sofcie. Gt1549s jest fajnie zbalansowana pomiędzy dołem, a górą (brabus124 wykonał naprawdę świetną robotę) i moim zdaniem do 216'tek pasuje jak ulał trzeba tylko odpowiednio tą turbinkę rozkręcić.
Zresztą niech wypowiedzą się inni, którzy śmigają na podobnym setup'ie.

brzoza96
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 21 sty 2016, 19:41

Post autor: brzoza96 » 05 lut 2017, 12:20

wszystko spoko Panowie Tylko mogłby jeden z was wytłumaczyć 216-tki itp itd nie jestem w temacie tak jak wy więc chciałbym w końcu wiedzieć o co kaman

sterownik 401.b (by kostrz) wtryski dwuspręzynowe przeływomierz Bosha. tyle wam powiem bo tyle wiem na tem temat.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 lut 2017, 12:36

Przy tym sterowniku radze poprzestać na wtryskach 205 z AFN -a ,bo bez sztuczek z oszukiwaniem mapsensora opornikiem , nie ogarnie większego doładowania potrzebnego przy wiekszych wtryskach ...a bez tego gwarantowana nadmierna zadyma i zwiększone spalanie
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 lut 2017, 12:49

Chyba , że oszukiwać MAP poprzez MBC ,
Ale wskaźnik doładowania w kabinie obowiązkowo wtedy paluszkiem_nono

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga