[B4 1.9 1Z] Urwane śruby głowiczki 11 mm
[B4 1.9 1Z] Urwane śruby głowiczki 11 mm
Witam, :mrgreen:
Mam dośc nie typowy problem, kilka msc temu, przy uszczelnianiu pompy w zetorze , wpadła mi sekcja tłocząca z reno za fajna kasę, bez wiekszego zastanowienia założyłem ją poskładałem pompę , potem całą resztę, i balanga auto odżyło, łądnie chodziło aż do wczoraj.
Dziwna usterka , urwane 3 na 4 śruby trzymające tłokorozdzielacz do korpusu pompy, może dlatego że zmieniałem je na inne wzmacniane (8,8), za chwilę będę wykrecał pompe i moze uda się wykrecić urwane sruby, jak nie to korpus do wymiany.
Zasadnicze pytanie, czy urwały się poprzez zastosowanie innych śrub ?
Czy poprzez siły skretne jakie stawia tłokorozdzielacz ? Ale jezdza ludzie na takich zestawich i działa?
Mam dośc nie typowy problem, kilka msc temu, przy uszczelnianiu pompy w zetorze , wpadła mi sekcja tłocząca z reno za fajna kasę, bez wiekszego zastanowienia założyłem ją poskładałem pompę , potem całą resztę, i balanga auto odżyło, łądnie chodziło aż do wczoraj.
Dziwna usterka , urwane 3 na 4 śruby trzymające tłokorozdzielacz do korpusu pompy, może dlatego że zmieniałem je na inne wzmacniane (8,8), za chwilę będę wykrecał pompe i moze uda się wykrecić urwane sruby, jak nie to korpus do wymiany.
Zasadnicze pytanie, czy urwały się poprzez zastosowanie innych śrub ?
Czy poprzez siły skretne jakie stawia tłokorozdzielacz ? Ale jezdza ludzie na takich zestawich i działa?
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ori śrub nie ma potrzeby zmieniać o ile nie są zmasakrowane wejscia na torxa ...albo urwały się ,bo ktoś użył za dużo siły przy ich dokręcaniu,co jest bardziej prawdopodobneAldon pisze:Zasadnicze pytanie, czy urwały się poprzez zastosowanie innych śrub ?
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
Chyba juz komentować nie muszę <rotfl>
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zacierający się tłoczek ,po prostu pękł :roll: .Ale takie rzeczy nie dzieją się bez przyczyny ....czym poiłeś auto :?: na pewno ropą ze stacji paliw :?: Głowiczka z tłoczkiem na pewno była jednym kompletem :?:Aldon pisze:Chyba juz komentować nie muszę
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
Ze stacji, zadnych wynalazków nie było , gdzies może popełniłem błąd czy przekładce pompy na 11 mm, bo z tego co pamiętam, nie było do końca p&p i musiałem jakąs podkładkę z 10 mm dołożyć czy coś . dokłądnie nie pamietam.
Głowiczkę z tłokiem była kompletem bo sam wyciagałem na szrocie z reno.
Coś mi mowi, ze może przez to że wtryski były seryjne 185 mm , i stawiały za duzy opór, chociaż, nie wiem
Głowiczkę z tłokiem była kompletem bo sam wyciagałem na szrocie z reno.
Coś mi mowi, ze może przez to że wtryski były seryjne 185 mm , i stawiały za duzy opór, chociaż, nie wiem
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 20:27 przez Aldon, łącznie zmieniany 1 raz.
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tej podkładki chyba nie dałeś do środka pompy :?: :shock: bo jeśli tak ,to nie mogło się to dobrze skończyć :roll:Aldon pisze: gdzies może popełniłem błąd czy przekładce pompy na 11 mm, bo z tego co pamiętam, nie było do końca p&p i musiałem jakąs podkładkę z 10 mm dołożyć czy coś .
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 20:41 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
Czy podkadkę, nie do końca, walę foty zaraz to zobaczysz jak to było poskałdane
[ Dodano: 2015-02-19, 20:39 ]
Tak jak widać
Nr : 1 tłoczek
2,3 te podkadki co były , nie pamietam które były zakłądane czy reno czy audi,
4 blaszka trzymajaca sprezyny
5 tam wchodzi ten bolec od nastawnika
A sprężyny i podkładki pod nimi zostały ori z audi, nururki renowskie
[ Dodano: 2015-02-19, 20:39 ]
Tak jak widać
Nr : 1 tłoczek
2,3 te podkadki co były , nie pamietam które były zakłądane czy reno czy audi,
4 blaszka trzymajaca sprezyny
5 tam wchodzi ten bolec od nastawnika
A sprężyny i podkładki pod nimi zostały ori z audi, nururki renowskie
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jeżeli popełniłeś jakiś błąd ,to dochodzenie jaki ,teraz i tak juz w niczym nie pomoże W pompie wszystko musi być dokładnie na swoim miejscu ,jakakolwiek zmiana połozenia czegokolwiek ,musi skończyć się żle . Głowiczka nieodwracalnie zniszczona ,więc musisz z powrotem założyć oriAldon pisze:walę foty zaraz to zobaczysz jak to było poskałdane
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
Na przyszłość bede wiedział
żadna strata jak dla mnie 40 zł zapłaciłem więc poł biedy :mrgreen:
tylko teraz jak to było w ori poskładane ;d nie wiem czy nie lepiej bedzie kupić pompe z uwalonym nastawnikiem i przerzućić sam nastawnik , plus uszczelki
żadna strata jak dla mnie 40 zł zapłaciłem więc poł biedy :mrgreen:
tylko teraz jak to było w ori poskładane ;d nie wiem czy nie lepiej bedzie kupić pompe z uwalonym nastawnikiem i przerzućić sam nastawnik , plus uszczelki
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
O tym to ja wiem Ale ten kto sprzedaje to nie wie co sprzedaje
Pytanie , czy pompa z nastawnikiem indukcyjnym bedzie p&p do potencjometrycznego ? Jesli przerzucę sam nastawnik
Pytanie , czy pompa z nastawnikiem indukcyjnym bedzie p&p do potencjometrycznego ? Jesli przerzucę sam nastawnik
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Racja, bo albo regulujesz kołem na :fasolkach: albo cała pompą tak jak u mnie 8-)
https://audi80.pl/-b4-audi-80-avant- ... t74768.htm
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Maluch - był
Audi 80 - jest
Audi A8 D2 - będzie
CA : Hertz ES 380 + Piździg = Nawet masuje :d
141.1 dB na DynóVWce
142.4 dB na Audi Meet
142.5 dB na Festiwalu Motoryzacyjnym Rzeszów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga