Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Problemy z odpalaniem, spadek mocy..

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Krzysio 2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2015, 10:35
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Krzysio 2.3 » 19 lis 2015, 01:28

Niecale 300 tysi . Tak troche Mnie rozsmieszyles swoja diagnoza ze silnik sie kończy xD akurat silnik jest w dobrej kondycji, dopiero od 2 lat siedzi gaz, przez 22 lata jezdzone bylo na benzie. Jutro glowica idzie do planowania. Jutro ze zlomu biore tez chyba gume przeplywomierza (nie wiem jak sie fachowo nazywa) , jest w bardzo dobrym stanie , a moja kwalifikuje sie do wyrzucenia. Znalezlismy tez źródło lewego powietrza. Przy przepustnicy siedzi chyba mieszalnik od gazu i szczerze mowiac nie jest za uj szczelny ..

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 19 lis 2015, 09:21

Krzysio 2.3 pisze:Przy przepustnicy siedzi chyba mieszalnik od gazu i szczerze mowiac nie jest za uj szczelny ..
To problem większości mieszalników montowanych na przepustnicę w ten sposób. Bez kilograma silikonu się nie obędzie, jedynie te do monowtrysków z racji skręcania go pozostałymi częściami monowtrysku jest szczelny.

Krzysio 2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2015, 10:35
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Krzysio 2.3 » 23 lis 2015, 12:59

Jutro przychodzo glowica z Bialegostoku i bedziemy skladac. Koleega sprawdzi tez czy zaplon jest dobrrze ustawiony podczas składania. Watpie ze zaplon jest przestawiony, nie bylo widac objawow. Jutro wieczorkiem dam znnac co i jak.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 25 lis 2015, 12:42

Rozrząd jak przeskoczy, to też możesz mieć problem z paleniem.

Krzysio 2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2015, 10:35
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Krzysio 2.3 » 03 gru 2015, 18:17

Uf dawno Mnie tu nie bylo. A więc tak, glowica zlozona, wszystko poczyszczone i poskladane na swoje miejsce.. rozrzad i zaplon ustawiony prawidlowo.. jest teraz kolejny problem.. po naszym ,,remoncie,, nie chce wcale zapalic, wcale a wcale. Rozrusznik zdrowiutko kreci i nic. Meczylismy sie godzine i nic. Nawet nie pryknął .
Sprawdzilismy czy dostaje paliwo to okazuje sie ze leje tylko z rozruchowego co bardzo Mnie zdziwilo.
Zdjelismy rozdzielacz i pod spodem byla iglica. Kolega leciutko podwazyl ta iglice i zaczlo lac paliwo ale o dziwo probojac odpalic znowu nic z tego nie wyszlo chociaz PB dostawala.. co radzicie sprawdzic.? Nie mam juz sil do tego samochodu.. jak tak dalej pojdzie to pojdzie na zlom.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 gru 2015, 19:33

Klapa przepływomierz nie ociera albo nie wisi poniżej "lejka"?

Krzysio 2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2015, 10:35
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Krzysio 2.3 » 03 gru 2015, 20:16

Jezeli moge sie tak wyrazic to siedzi jak nalezy. Co jest jeszcze odpowiedzialne za ,,rozruch,, ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 gru 2015, 20:19

Raczej chyba nie ruszali mechanicznego wtrysku. Pomylone coś z NW skoro rozruchowy leje a brak nawet
Krzysio 2.3 pisze:Meczylismy sie godzine i nic. Nawet nie pryknął
to nic innego jak brak iskry lub kolejność pomylona.

Krzysio 2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 16 lis 2015, 10:35
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Krzysio 2.3 » 03 gru 2015, 21:06

Iskra daje. Moze wcale nie zapalic jak kolejnosc przewodow WN jest zmieniona ? Pytam bo jestem ciemny w tych sprawach.

zukreator

Post autor: zukreator » 03 gru 2015, 21:40

na pewno nie bedzie pracował poprawnie z pomyloną kolejnością przewodów.
nie zapali

spnsr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 10 wrz 2009, 13:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: spnsr » 03 gru 2015, 22:30

nie kręcił nikt śrubą regulacyjną co2 miedzy rozdzielaczem, a guma przepływki?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 gru 2015, 22:49

W tej chwili to najmniejszy problem. Paliwo jest iskra jest a nie pali.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 03 gru 2015, 22:51

Mowili ze nie.
Spr rozrzad czy jest dobrze ustawiony.
Silnik dobrze zostal poskladany?
Ma kompresje?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 03 gru 2015, 22:55

Z pomylonymi przewodami chociaż najczęściej strzeli w dolot albo wydech.
Najlepiej ustawić wał i rozrząd w pozycje jak do wymiany. Wtedy palec powinien przekazywać iskrę na pierwszy cylinder, dalej wystarczy sprawdzić czy przewody będą podawać iskrę w kolejności: 1-2-4-5-3

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 04 gru 2015, 01:06

Kwestia czy dobrze to poskładali. Mechaniczny wtrysk to tak na prawdę prosty układa.
Zadam banalne pytanie, ale może mieć duży wpływa na odpalenie auta.
Masy podłączone do silnika?
Bezpiecznik od silnika nie spalony?
Miałem 2 trupy które nie odpalały z tego powodu jak i z powodu uwalonego hala.
Muszą być sprawne świece.
Przewody WN.
Wtrysk podaje paliwo jak należy czyli najpierw wtrysk rozruchowy a potem reszta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl