[B4 2.3 NG] Problemy z odpalaniem, spadek mocy..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 lis 2015, 10:35
- Lokalizacja: Suwałki
Niecale 300 tysi . Tak troche Mnie rozsmieszyles swoja diagnoza ze silnik sie kończy xD akurat silnik jest w dobrej kondycji, dopiero od 2 lat siedzi gaz, przez 22 lata jezdzone bylo na benzie. Jutro glowica idzie do planowania. Jutro ze zlomu biore tez chyba gume przeplywomierza (nie wiem jak sie fachowo nazywa) , jest w bardzo dobrym stanie , a moja kwalifikuje sie do wyrzucenia. Znalezlismy tez źródło lewego powietrza. Przy przepustnicy siedzi chyba mieszalnik od gazu i szczerze mowiac nie jest za uj szczelny ..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4737
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To problem większości mieszalników montowanych na przepustnicę w ten sposób. Bez kilograma silikonu się nie obędzie, jedynie te do monowtrysków z racji skręcania go pozostałymi częściami monowtrysku jest szczelny.Krzysio 2.3 pisze:Przy przepustnicy siedzi chyba mieszalnik od gazu i szczerze mowiac nie jest za uj szczelny ..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 lis 2015, 10:35
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 lis 2015, 10:35
- Lokalizacja: Suwałki
Uf dawno Mnie tu nie bylo. A więc tak, glowica zlozona, wszystko poczyszczone i poskladane na swoje miejsce.. rozrzad i zaplon ustawiony prawidlowo.. jest teraz kolejny problem.. po naszym ,,remoncie,, nie chce wcale zapalic, wcale a wcale. Rozrusznik zdrowiutko kreci i nic. Meczylismy sie godzine i nic. Nawet nie pryknął .
Sprawdzilismy czy dostaje paliwo to okazuje sie ze leje tylko z rozruchowego co bardzo Mnie zdziwilo.
Zdjelismy rozdzielacz i pod spodem byla iglica. Kolega leciutko podwazyl ta iglice i zaczlo lac paliwo ale o dziwo probojac odpalic znowu nic z tego nie wyszlo chociaz PB dostawala.. co radzicie sprawdzic.? Nie mam juz sil do tego samochodu.. jak tak dalej pojdzie to pojdzie na zlom.
Sprawdzilismy czy dostaje paliwo to okazuje sie ze leje tylko z rozruchowego co bardzo Mnie zdziwilo.
Zdjelismy rozdzielacz i pod spodem byla iglica. Kolega leciutko podwazyl ta iglice i zaczlo lac paliwo ale o dziwo probojac odpalic znowu nic z tego nie wyszlo chociaz PB dostawala.. co radzicie sprawdzic.? Nie mam juz sil do tego samochodu.. jak tak dalej pojdzie to pojdzie na zlom.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 lis 2015, 10:35
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 16 lis 2015, 10:35
- Lokalizacja: Suwałki
Kwestia czy dobrze to poskładali. Mechaniczny wtrysk to tak na prawdę prosty układa.
Zadam banalne pytanie, ale może mieć duży wpływa na odpalenie auta.
Masy podłączone do silnika?
Bezpiecznik od silnika nie spalony?
Miałem 2 trupy które nie odpalały z tego powodu jak i z powodu uwalonego hala.
Muszą być sprawne świece.
Przewody WN.
Wtrysk podaje paliwo jak należy czyli najpierw wtrysk rozruchowy a potem reszta.
Zadam banalne pytanie, ale może mieć duży wpływa na odpalenie auta.
Masy podłączone do silnika?
Bezpiecznik od silnika nie spalony?
Miałem 2 trupy które nie odpalały z tego powodu jak i z powodu uwalonego hala.
Muszą być sprawne świece.
Przewody WN.
Wtrysk podaje paliwo jak należy czyli najpierw wtrysk rozruchowy a potem reszta.