Witam samochód posiadam od miesiąca mam z nim problem taki ze strasznie jest słaby brak mocy trzeba redukować dobrze biegami aby się wyzbierał jak widzi górę redukuje nawet na 2 bieg . Czy to LPG czy PB pracuje tak samo tak samo . Nie mogę dojść co mu jest
Wymieniłem
-podstawę gumowa pod wtrysk
-świece
-kompletny wtrysk z golfa III
-reduktor
-filtry
-przewody
-kopułka
-palec
Mój samochód AUDI 80 B4 2.0 "ABT"
[B4 2.0 ABT] AUDI 80 B4 BRaK MOCY
8 barow to troche malo. Wiesz tam nie ma za duzo rzeczy ktore moglyby sie popsuc albo powodowac mulowatosc auta. Przynajmniej jesli chodzi o osprzet silnika. Swoj ABT przeswietlilem na wylot i mysle co moze powodowac Twoje objawy ale mowisz ze wszystko wymieniles i sprawdziles. Moj po wymianie czujnikow, sondy, kabli, swiec, filtrow, krokowca i podwstawki zaczal chodzic rowno cicho nie kicha i jest bardziej dynamiczny. Po wycieciu kata rowniez poprawila sie praca silnika.
Ale Ty mowisz ze kata nie masz( a potrafi on zamulic ) do tego prawie caly osprzet wyminiles. Sam nie wiem.
Podpinales go pod komputer? Ja mam jeszcze problem z przepustnica, wciaga mi w zakrecie 2500-3000RPM pedal gazu. Moze i u Ciebie cos jest z nia nie tak?
Moze tak jak mowi Pieterb masz cos z zaciskami ale to by bylo wiadomo przy jakiej kolwiek dluzszej trasie. Tarcze by Ci sie zgrzaly do czerwonosci i nawet mogloby sie zaczac dymic (mialem tak w passacie jak mi reczny zamarzl, lecial dym jakby sie palilo)
Ale Ty mowisz ze kata nie masz( a potrafi on zamulic ) do tego prawie caly osprzet wyminiles. Sam nie wiem.
Podpinales go pod komputer? Ja mam jeszcze problem z przepustnica, wciaga mi w zakrecie 2500-3000RPM pedal gazu. Moze i u Ciebie cos jest z nia nie tak?
Moze tak jak mowi Pieterb masz cos z zaciskami ale to by bylo wiadomo przy jakiej kolwiek dluzszej trasie. Tarcze by Ci sie zgrzaly do czerwonosci i nawet mogloby sie zaczac dymic (mialem tak w passacie jak mi reczny zamarzl, lecial dym jakby sie palilo)
Sprawdz ile bierze oleju. Jesli jest w dobrej kondycji mozesz zmienic na 10W40. A jak mineralny to juz Twoj wybor. Na forum jest rozpiska jakie oleje najlepiej stosowac. Ja u siebie jezdzilem na Elf TXI sport i bardzo dobrze smigal. Pozniej z racji kryzysu bylem zmuszony do jezdzenia na orlenowskim. Ale ten orlenowski to nadaje sie do kanalizy co najwyzej.
A co dokladnie padlo? Czy po prostu juz zakonczyl zywot?
A co dokladnie padlo? Czy po prostu juz zakonczyl zywot?