Post
autor: Suuchy94 » 11 cze 2016, 00:34
8 barow to troche malo. Wiesz tam nie ma za duzo rzeczy ktore moglyby sie popsuc albo powodowac mulowatosc auta. Przynajmniej jesli chodzi o osprzet silnika. Swoj ABT przeswietlilem na wylot i mysle co moze powodowac Twoje objawy ale mowisz ze wszystko wymieniles i sprawdziles. Moj po wymianie czujnikow, sondy, kabli, swiec, filtrow, krokowca i podwstawki zaczal chodzic rowno cicho nie kicha i jest bardziej dynamiczny. Po wycieciu kata rowniez poprawila sie praca silnika.
Ale Ty mowisz ze kata nie masz( a potrafi on zamulic ) do tego prawie caly osprzet wyminiles. Sam nie wiem.
Podpinales go pod komputer? Ja mam jeszcze problem z przepustnica, wciaga mi w zakrecie 2500-3000RPM pedal gazu. Moze i u Ciebie cos jest z nia nie tak?
Moze tak jak mowi Pieterb masz cos z zaciskami ale to by bylo wiadomo przy jakiej kolwiek dluzszej trasie. Tarcze by Ci sie zgrzaly do czerwonosci i nawet mogloby sie zaczac dymic (mialem tak w passacie jak mi reczny zamarzl, lecial dym jakby sie palilo)