Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] AUDI 80 B4 BRaK MOCY

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
AUDIB492
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 15 cze 2015, 19:20
Lokalizacja: Gorlice

[B4 2.0 ABT] AUDI 80 B4 BRaK MOCY

Post autor: AUDIB492 » 05 gru 2015, 20:31

Witam samochód posiadam od miesiąca mam z nim problem taki ze strasznie jest słaby brak mocy trzeba redukować dobrze biegami aby się wyzbierał jak widzi górę redukuje nawet na 2 bieg . Czy to LPG czy PB pracuje tak samo tak samo . Nie mogę dojść co mu jest :(
Wymieniłem
-podstawę gumowa pod wtrysk
-świece
-kompletny wtrysk z golfa III
-reduktor
-filtry
-przewody
-kopułka
-palec
Mój samochód AUDI 80 B4 2.0 "ABT"

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 gru 2015, 21:24

Może wydech zapchany albo katalizator się rozsypał. Lub też zapłon jest źle ustawiony.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

AUDIB492
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 15 cze 2015, 19:20
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: AUDIB492 » 05 gru 2015, 21:43

Kata nie ma a zapłon przestawiałem i nic

Suuchy94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 kwie 2014, 12:52
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: Suuchy94 » 28 sty 2016, 18:14

Sprawdz sonde, moze dawac uboga dawke lub za bogata i silnik jest mulowaty. Silnik dobrze oddycha?

AUDIB492
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 15 cze 2015, 19:20
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: AUDIB492 » 03 cze 2016, 21:29

Sonda zmieniona i nic . Mierzyłem ciśnienie i ma 2x8 i 2x10 czy to może by z tym coś powiązane ? :/

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 cze 2016, 09:21

AUDIB492, należałoby sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik i czy aby hamulce nie trzymają.
A widzę że u ciebie za różowo nie jest.
A sondę należałoby tylko sprawdzić czy działa i jaki skład spalin pokazuje.
Suuchy94, sonda niczego nie daje ;-) - pokazuje tylko jakie są spaliny
WRC is for boys.
Group B was for men.

Suuchy94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 kwie 2014, 12:52
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: Suuchy94 » 11 cze 2016, 00:34

8 barow to troche malo. Wiesz tam nie ma za duzo rzeczy ktore moglyby sie popsuc albo powodowac mulowatosc auta. Przynajmniej jesli chodzi o osprzet silnika. Swoj ABT przeswietlilem na wylot i mysle co moze powodowac Twoje objawy ale mowisz ze wszystko wymieniles i sprawdziles. Moj po wymianie czujnikow, sondy, kabli, swiec, filtrow, krokowca i podwstawki zaczal chodzic rowno cicho nie kicha i jest bardziej dynamiczny. Po wycieciu kata rowniez poprawila sie praca silnika.

Ale Ty mowisz ze kata nie masz( a potrafi on zamulic ) do tego prawie caly osprzet wyminiles. Sam nie wiem.

Podpinales go pod komputer? Ja mam jeszcze problem z przepustnica, wciaga mi w zakrecie 2500-3000RPM pedal gazu. Moze i u Ciebie cos jest z nia nie tak?


Moze tak jak mowi Pieterb masz cos z zaciskami ale to by bylo wiadomo przy jakiej kolwiek dluzszej trasie. Tarcze by Ci sie zgrzaly do czerwonosci i nawet mogloby sie zaczac dymic (mialem tak w passacie jak mi reczny zamarzl, lecial dym jakby sie palilo)

AUDIB492
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 15 cze 2015, 19:20
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: AUDIB492 » 28 cze 2016, 19:28

Silnik mi już padł . Zakupiłem 2 silnik przebieg 140 tys km problem w tym ze nie wiem jaki olej był wiem ze mineralny a teraz nw co walc ? mysli_

Suuchy94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 kwie 2014, 12:52
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: Suuchy94 » 01 lip 2016, 08:04

Sprawdz ile bierze oleju. Jesli jest w dobrej kondycji mozesz zmienic na 10W40. A jak mineralny to juz Twoj wybor. Na forum jest rozpiska jakie oleje najlepiej stosowac. Ja u siebie jezdzilem na Elf TXI sport i bardzo dobrze smigal. Pozniej z racji kryzysu bylem zmuszony do jezdzenia na orlenowskim. Ale ten orlenowski to nadaje sie do kanalizy co najwyzej.

A co dokladnie padlo? Czy po prostu juz zakonczyl zywot?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga