Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] jak ustawić wyprzedzenie zapłonu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Piotrek_łódź
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26

[B3 1.8 PM] jak ustawić wyprzedzenie zapłonu

Post autor: Piotrek_łódź » 10 gru 2015, 20:48

koledzy chcę ustawić w swoim aucie wyprzedzenie zapłonu bo tylko to mi pozostało i teraz mam do was pytanie bo jak to zrobić to mniej wiecej wiem tylko nie wiem czy mam to robic na BP czy LPG i czy na podpiętym podciśnieniu do gruszki czy ma być wypiety i na ile stopni go ustawic bo gdzieś znalazłem że na 6

Awatar użytkownika
serizzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 22 lis 2010, 20:32
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: serizzi » 10 gru 2015, 22:08

Cześć.
Ustawia się bez podciśnienia na 6 stopni.
Przy LPG może być 8-9 stopni.
Tylko nie wiem czy trzeba blokować zapłon. Sprawdzę.

Piotrek_łódź
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26

Post autor: Piotrek_łódź » 10 gru 2015, 22:16

ok czyli ustawiam na 6 stopni i przy odpiętym podciśnieniu a co z paliwem auto ma chodzić w tym czsie na benzynie czy lpg

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 10 gru 2015, 22:43

Jeśli chodzi dobrze na benzynie i LPG to bez różnicy. Jeśli któreś z paliw niedomaga to ustawiaj na tym na którym lepiej silnik pracuje.

A podciśnienie od aparatu zapłonowego i tak odpina zaworek przy wtrysku, gdy przepustnica jest puszczona. Ale możesz odpiąć na wypadek gdybyś miał podkręconą przepustnicę albo uszkodzony czujnik zamknięcie przepustnicy.
Chyba że masz tą nowszą wersje wtrysku z końca produkcji i ona chyba już nie ma mechanicznej regulacji wyprzedzenia zapłonu.

Piotrek_łódź
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26

Post autor: Piotrek_łódź » 11 gru 2015, 22:28

czyli jednak chyba źle zrobiłem dziisiaj że ustawiłem na podpiętym podcisnieniu bo jak zdejmę weżek teraz to obroty spadają troszkę niżej a na podpiętym trzyma jałowe ładnie na około 950 i ładnie schodzi z obrotów na lpg nie ma efektu jak wczesniej miałem że powoli schodziły obroty

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl