Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B3 1.8 PM] jak ustawić wyprzedzenie zapłonu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Piotrek_łódź
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26

[B3 1.8 PM] jak ustawić wyprzedzenie zapłonu

Post autor: Piotrek_łódź » 10 gru 2015, 20:48

koledzy chcę ustawić w swoim aucie wyprzedzenie zapłonu bo tylko to mi pozostało i teraz mam do was pytanie bo jak to zrobić to mniej wiecej wiem tylko nie wiem czy mam to robic na BP czy LPG i czy na podpiętym podciśnieniu do gruszki czy ma być wypiety i na ile stopni go ustawic bo gdzieś znalazłem że na 6

Awatar użytkownika
serizzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 22 lis 2010, 20:32
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: serizzi » 10 gru 2015, 22:08

Cześć.
Ustawia się bez podciśnienia na 6 stopni.
Przy LPG może być 8-9 stopni.
Tylko nie wiem czy trzeba blokować zapłon. Sprawdzę.

Piotrek_łódź
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26

Post autor: Piotrek_łódź » 10 gru 2015, 22:16

ok czyli ustawiam na 6 stopni i przy odpiętym podciśnieniu a co z paliwem auto ma chodzić w tym czsie na benzynie czy lpg

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4801
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 10 gru 2015, 22:43

Jeśli chodzi dobrze na benzynie i LPG to bez różnicy. Jeśli któreś z paliw niedomaga to ustawiaj na tym na którym lepiej silnik pracuje.

A podciśnienie od aparatu zapłonowego i tak odpina zaworek przy wtrysku, gdy przepustnica jest puszczona. Ale możesz odpiąć na wypadek gdybyś miał podkręconą przepustnicę albo uszkodzony czujnik zamknięcie przepustnicy.
Chyba że masz tą nowszą wersje wtrysku z końca produkcji i ona chyba już nie ma mechanicznej regulacji wyprzedzenia zapłonu.

Piotrek_łódź
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 22 lis 2015, 08:26

Post autor: Piotrek_łódź » 11 gru 2015, 22:28

czyli jednak chyba źle zrobiłem dziisiaj że ustawiłem na podpiętym podcisnieniu bo jak zdejmę weżek teraz to obroty spadają troszkę niżej a na podpiętym trzyma jałowe ładnie na około 950 i ładnie schodzi z obrotów na lpg nie ma efektu jak wczesniej miałem że powoli schodziły obroty

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl