[B4 1.9 1Z] Problem z odpalaniem TDI Bosch kopci
Czarny gruby kabel powinien być przykręcony do dzwona skrzyni jedną z tych śrub co trzymają ją do bloku silnika... Po za tym wykaż minimum chęci https://audi80.pl/b3-18s-gdzie-sa-mo ... t46715.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
- Lokalizacja: Kłodzko
[B4 1.9 1Z] Silnik odpala po kilku chwilach gasnie
Koledzy pomocy!
Silnik w moim autku odpala na chwilke- pracuje równo przez chwile choć jakby kulturalniej niz zwykle tzn ciszej mniej agresywnie, po czym mniej wiecej po minucie zaczyna przebierac i gasnie calkowicie. Wymienilem filtr paliwa, sprawdzilem opornosc czujnika polozenia walu ma ok 1250 miedzy pierwszym i drugim pinem. Nie swieci sie zadna kontrolka na tablicy podczas pracy silnika. Nie posiadam zadnego waga zeby podlaczyc. Mial ktos cos podobnego? dodam ze poprzedni wlasciciel w kwietniu tego roku wymienil nastawnik oraz czujnik tep. paliwa (mam fakturke). Moja pompa ma wylot z tylu i wtyczke na 7 pinow. Z gory dzieki za pomoc
Silnik w moim autku odpala na chwilke- pracuje równo przez chwile choć jakby kulturalniej niz zwykle tzn ciszej mniej agresywnie, po czym mniej wiecej po minucie zaczyna przebierac i gasnie calkowicie. Wymienilem filtr paliwa, sprawdzilem opornosc czujnika polozenia walu ma ok 1250 miedzy pierwszym i drugim pinem. Nie swieci sie zadna kontrolka na tablicy podczas pracy silnika. Nie posiadam zadnego waga zeby podlaczyc. Mial ktos cos podobnego? dodam ze poprzedni wlasciciel w kwietniu tego roku wymienil nastawnik oraz czujnik tep. paliwa (mam fakturke). Moja pompa ma wylot z tylu i wtyczke na 7 pinow. Z gory dzieki za pomoc
grzesiojak, A spróbuj podłączyc pompę do jakiegos zbiornika na krótko czy wgl pobiera paliwo i koniecznie vag bez tego ani rusz żeby dawke sprawdzic ale ewidentnie ze albo n108( jak sie nie mylę) odcina paliwo czy w budowie cos odłacza nie zaglebiłem sie jeszcze w pompy albo paliwa brakuje ciśnienie w pompie spada silnik nie rowno zaczyna pracowac i gaśnie jak się mylę proszę mnie poprawić .
po tym co piszesz masz pierburga generalnie nastawnik czyścic i jeździć i moze tam jest jakiś problem vag i jeszcze raz vag bez tego leżysz
po tym co piszesz masz pierburga generalnie nastawnik czyścic i jeździć i moze tam jest jakiś problem vag i jeszcze raz vag bez tego leżysz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Mnie to też raczej wygląda na problem z zapowietrzaniem ...co akurat jest najprostsze do zaobserwowania <ok> wystarczy podnieść maskę i zerknać co się dzieje w przezroczystych przewodach zasilajacych pompę wtryskową...jak widać tam powietrze ,to sprawa oczywista ....w takim przypadku nasze oczy są lepsze niż vag...bo on takich rzeczy niestety nie "zobaczy " Jeżeli z paliwem wszystko ok. i nie widac żadnego powietrza ,to pozostaje jednak vag ,bo to może być coś z pompą ,albo z nastawnikiem ...tym bardziej jak ktoś grzebał ...ostatnio widziałem taki po czyszczeniu ,w którym puscił jeden lut ,a pozostałe też można było rozłaczyć ręcznie bez wiekszych problemów ..."miszczu " który go robił ,robił go bez vaga ,wiec RSW też nie ustawił jak nalezy ...takze to że ktoś "robił " nastawnik ,nie zawsze oznacza że nic tam się nie może dziać ...szcsególnie jak robi to ktoś ,kto nie umie lutowaćdupczal pisze: albo paliwa brakuje ciśnienie w pompie spada silnik nie rowno zaczyna pracowac i gaśnie
Ostatnio zmieniony 16 gru 2015, 22:10 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak będzie za dużo powietrza ,to zgasnie po chwili ...pojedyncze pęcheżyki co jakiś czas ,nie są grożne 8-) Ale kolega nic tu nie pisze o ponownym odpalaniu ,po tym jak sam zgaśnie ,bo wtedy na pewno ponownie by juz raczej nie odpalił ,bez zabawy z ręcznym podpompowaniem paliwa, chocby pompką gruszką ...dupczal pisze:mariusz ja miałem nieszczelność powietrze leciało ale auto nie gasło po minucie i chodziło no chyba ze leci tyle ze ani troche ropy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
- Lokalizacja: Kłodzko
czalKeen'v feat Lorelei B - la vie du bon cotém banke bezposrednio do pompy paliwa nic to nie daje mimo ze banki powietrza nie leca silnik przestaje pracowac po paru minutach. Ponadto sprawdzilem opornosc czujnika polozenia walu jest zgodny. Opornosc wtrysku sterujacego 96 omow. Cisnienie oleju 0,5 MPA tutaj pytanie do Was czy nie jest za wysokie i nie powoduje to podwieszania zaworow???
Jeszcze raz opisze obserwacje:
Odpalam silnik (odpala jak kiedys bez problemow) procuje nico ciszej niz zwykle, nie swieca sie zadne kontrolki (podczas odpalania wlacza sie kontolka swiec jak zwykle czyli wszystko ok) po okolo minuty rownomiernej pracy zaczyna dymic na bialo nieco bardziej. po okolo 4-5 minutach zaczyna przebierac (banki poiwierza w przewodzie paliwowym nie widac ini pol) trwa to kilkadziesiat sekund nastepnie ganie i tyle. pozniej zpala dopiero po dwoch godzinach
Pytanie czy moga to byc podwieszone zawory jesli cisnienie wynosi 0,5 MPA?
[ Dodano: 2015-12-20, 16:30 ]
Jesli chodzi o zaworek w pompie wtryskowej to wymontowalem z niego sprezynke i ten bajer ktory odcina paliwo wiec jego wykluczam:)
Jeszcze raz opisze obserwacje:
Odpalam silnik (odpala jak kiedys bez problemow) procuje nico ciszej niz zwykle, nie swieca sie zadne kontrolki (podczas odpalania wlacza sie kontolka swiec jak zwykle czyli wszystko ok) po okolo minuty rownomiernej pracy zaczyna dymic na bialo nieco bardziej. po okolo 4-5 minutach zaczyna przebierac (banki poiwierza w przewodzie paliwowym nie widac ini pol) trwa to kilkadziesiat sekund nastepnie ganie i tyle. pozniej zpala dopiero po dwoch godzinach
Pytanie czy moga to byc podwieszone zawory jesli cisnienie wynosi 0,5 MPA?
[ Dodano: 2015-12-20, 16:30 ]
Jesli chodzi o zaworek w pompie wtryskowej to wymontowalem z niego sprezynke i ten bajer ktory odcina paliwo wiec jego wykluczam:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
- Lokalizacja: Kłodzko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 maja 2012, 14:54
- Lokalizacja: Kłodzko