Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4, 1.9, 1Z] Problem z rozruchem, kątem, głośna praca.

marcin_79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 30 lis 2015, 17:07

Post autor: marcin_79 » 30 lis 2015, 21:38

Powietrza nie ma w przewodach bo jak sie juz uda odpalic to nie widac zadnych pecherzykow samo paliwo leci

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 lis 2015, 21:41

marcin_79 pisze:Ale te 16 to jest na Vagu w 4 polu , kat jest w 2 na 55do 58
Skoro tak ,to dawka jak DaMaGe, pisze jest ok
marcin_79 pisze:Jutro sprobuje wrzucic logi
W sumie nic to nowego nie wniesie ...skoro kąt i dawka jest tak jak piszesz ,to nie tu leży problem cięzkiego odpalania ....pozostaje cofajace się paliwo ,a to mozesz sprawdzić tylko tak <ok>
DaMaGe pisze: zamontuj pompkę za grosze, i tak kiedyś może Ci się ona przydać choćby do odpowietrzania, wyeliminujesz kolejne podejrzenie albo znajdziesz powód swego problemu ...
i raczej nie bedziesz musiał do mnie przyjezdzać ,bo jak wspomniałem ,zabaw w szukanie cofajacego się paliwa ,nie lubię ,bo to zbyt proste rzeczy są ;-)

Awatar użytkownika
DaMaGe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 353
Rejestracja: 16 paź 2013, 12:26
Lokalizacja: BĘDZIN

Post autor: DaMaGe » 30 lis 2015, 21:49

marcin_79 pisze:Powietrza nie ma w przewodach bo jak sie juz uda odpalic to nie widac zadnych pecherzykow samo paliwo leci
a zanim Ci odpali to paliwo w wężykach jest ??

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 lis 2015, 22:13

DaMaGe pisze:a zanim Ci odpali to paliwo w wężykach jest ??
A dokladnie ,to przed odpaleniem , w przezroczystych wężykach ,nie może być widocznych pustych przestrzeni z powietrzem .. 2-3 cm powietrza i problem z odpaleniem murowany ..takze przed odpaleniem podnosisz maskę i lukasz na przewody 8-)

marcin_79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 30 lis 2015, 17:07

Post autor: marcin_79 » 01 gru 2015, 08:02

MUNIOR pisze:
DaMaGe pisze:a zanim Ci odpali to paliwo w wężykach jest ??
A dokladnie ,to przed odpaleniem , w przezroczystych wężykach ,nie może być widocznych pustych przestrzeni z powietrzem .. 2-3 cm powietrza i problem z odpaleniem murowany ..takze przed odpaleniem podnosisz maskę i lukasz na przewody 8-)
W przewodach miedzy filtrem a pompa, powietrza nie ma ale zauwazylem, ze jest tuz przed filtrem. Mam tam tez przezroczysty wezyk i jak zgasze silnik, to po chwili widac jak sie odrobinke cofnie. Czyli musze szukac miedzy filtrem a zbiornikiem?
Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 gru 2015, 16:46

marcin_79, popraw temat bo w tym przypadku Potrzebny fachowiec nie ma racji bytu
A i fakt że mogłeś od razy napisać jak kąt i dawka paliwa jest ustawiona nie trzeba to potem w kilku postach wyjaśniać.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

audi 80 b4[1z] Ciezko zapala...

Post autor: Tomcionerwus » 15 gru 2015, 23:00

Witam. od pewnego czasu mecze sie z odpalaniem mojego zetorka tzn jak postoi cała noc i rano go probuje zapalic to mu jest ciezko ale jak zapali to chwile pochodiz nierowno. ale po chwile obroty sie normuja... filtr paliwa wymieniony pecherzykow poiwetrza niema/ pompa była po kompletnym uszczelnianiu. koszta u pompiarza niewspomne. obawiam sie ze to moga byc swiece zarowe tylko teraz kwestia jak je sprawdzic bya nic nieuszkodzic?????

dawcio1996
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 15 gru 2015, 16:59
Lokalizacja: Dobryń

Post autor: dawcio1996 » 15 gru 2015, 23:38

sprawdzić czy świeca nie padła możesz kawałkiem przewodu ... jak przeciągniesz od aku (+) i zetkniesz z wierzchołkiem świecy :) jak zaiskrzy to teoretycznie powinna być ok :)

[ Dodano: 2015-12-15, 23:38 ]
o a tu jakiś kolo nawet przez rezystancję zmierzył :)

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 16 gru 2015, 06:48

nie ma mrozow ,także świece bym se zostawił ,a sprawdzałeś aku jak altek laduje

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 gru 2015, 07:17

Na poczatek Vag i sprawdzenie kąta wtrysku i dawki paliwa.
Pęcherze powietrza czy występują w przewodzie zasilającym do pompy.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 16 gru 2015, 19:42

O proszę znowu kolega tomcionerwus ma problem a my mamy problem z kolegą. To znaczy że znowu nie potrzebnie założony temat. Wystarczyło poszukać a nie robić tu burdelu. Mam nadzieję że w końcu ktoś zrobi z tym porządek.

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 16 gru 2015, 19:53

Koledzy proszę nie bądźcie tacy źli . Kolega sie dowie i usuniecie cały temat żeby nie zaśmiecać i po problemie no trudno 8-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 gru 2015, 20:03

dupczal pisze:Koledzy proszę nie bądźcie tacy źli
ale my wcale nie jesteśmy źli ale odnośnie niektórych problemów z naszymi autami naprawdę jest milion postów i wystarczy tylko w wyszukiwarkę wpisać.
I żeby nie być gołosłownym https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... gsc.page=1

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 16 gru 2015, 20:12

Wiem wiem ja juz dostałem opierdziel od kolegów i wolę poszukać a jak nie wiem czegoś to piszę priv a jak nikt nie pomoże to daje na forum posta :)

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 16 gru 2015, 22:40

rozumiem ze niepotrzebnie załozyłem temat ale niechiało mis ie szukac ... co do mojego to mowicie ze jak dotkne przewodem podłaczym z akumulatora do koncowki swiecy zarowej to ma zaiskrzyc??? bo byłem u dwoch mechanikow pytac ale juz taka wode mi z mozgu zrobilize wole samemu cos podziałac bo niechce oddawac samochodu jakiemus poprachowi...
jeszcze jutro sprawdze czy mis ie gdzie niezapowietrza..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl