Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Falujące obroty na zimnym silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lis 2015, 18:32

Dominik1234, czyli wynika że masz instalacje I gen lub ktoś II gen przerobił na I, bo pewnie nie umiał jej wyregulować.

A jakieś strzału gazu nie miałeś :?:

Dominik1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 lis 2015, 23:33

Post autor: Dominik1234 » 20 lis 2015, 18:35

Z tego co wiem w przeszłości było grzebane bo były wystrzały, także możliwe że ktoś coś takiego wymyślił, ale nie to jest problemem, problemem jest to gaśnięcie silnika

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lis 2015, 18:42

Dominik1234 pisze:ale nie to jest problemem, problemem jest to gaśnięcie silnika
jeśli przepływka jest uszkodzona lub nieszczelny układ dolotowy to może gasnąć także nie do końca to nie jest problemem.
Także sprawdź szczelność, czy przepływka chodzi luźno bez żadnych zacięć.
Czy ten zawór biegu jałowego przemywałeś już, jeśli nie to też rób.

Dominik1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 lis 2015, 23:33

Post autor: Dominik1234 » 20 lis 2015, 20:38

Przepływomierz jest ok,układ dololotowy szczelny tak że bardzie szczelny być nie może, co do silniczka krokowego w tym tygodniu praktycznie nie miałem czasu, pod koniec kolejnego wygospodaruje z godzinę na zabawę przy nim

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 lis 2015, 20:43

Dominik1234, ja mocno zasyfiony to w godz. nic nie zrobisz.
Najlepiej wyjąć wieczorem niech przez noc się moczy w benzynie lub czymś podobnym, rano wydmuchać najlepiej jakąś sprężarką, przesmarować i hej ma być.

Dominik1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 lis 2015, 23:33

Post autor: Dominik1234 » 21 lis 2015, 16:32

Dzisiaj wyjołem wyczyściłem to co się dało drutem i szmatką, a potem wsadziłem do słoika z benzyną ekstrakcyjną,jak ma go nasmarować?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 lis 2015, 16:42

Dominik1234 pisze:jak ma go nasmarować?
normalnie psiknąć jakiegoś smaru, może być wd40

Dominik1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 lis 2015, 23:33

Post autor: Dominik1234 » 21 lis 2015, 16:54

Dobra, a co z przekaźnikiem 30 może on mieć coś do tego jeśli gaz regulowany jest ręcznie?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 lis 2015, 16:55

Może bo rozłącza też zapłon.

Dominik1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 lis 2015, 23:33

Post autor: Dominik1234 » 21 lis 2015, 16:57

Są gdzieś dostępne nowe? Na allegro tylko używane widzę

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 lis 2015, 17:10

Są nowe zamienniki albo oryginały z ASO.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 lis 2015, 17:14

Lub próba naprawienia swojego, znaczy poprawienie lutów. Mój tak działa już 3 rok po naprawie <ok>

Dominik1234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 lis 2015, 23:33

Post autor: Dominik1234 » 25 lis 2015, 22:33

Ile w aso za coś takiego będą krzyczeć? co do samodzielnej naprawy wolę kupić nowy w 100% sprawny , ten u mnie to made in Germany, a problemy podobno robią te włoskie

[ Dodano: 2015-11-22, 10:29 ]
Dzisiaj zamontowałem wyczyszczony silniczek i chodził przyzwoicie ale to chyba zasługą tego że pogoda jest w miarę dobra, muszę poczekać na chłodniejszy dzień

[ Dodano: 2015-11-25, 22:33 ]
Wyczyszczenie silniczka krokowego pomogło jeśli chodzi o pracę na benzynie, teraz jest taki problem że po odpaleniu samochód chodzi idealnie ale po dodaniu gazu wystarczy lekko wcisnąć pedał a obroty spadają auto dusi się i gaśnie(dzieje się tak przez pierwszą minutę po odpaleniu ,oczywiście na paliwie)

muchachos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 18 lut 2013, 13:37

Post autor: muchachos » 25 gru 2015, 02:19

Witam. Nie chcę zakładać tematu więc napiszę w tym. Mam problem z:
-falującymi obrotami na benzynie (falowanie małe ok. 100-200)
-słabo przyśpiesza
-szarpie po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu i puszczeniu
Audi wyposażone w gaz sekwencyjny AGC Zenit. Na gazie falowanie jest praktycznie nie wyczuwalne, może minimalnie ale to na prawdę minimalnie na obrotomierzu, stojąc na zewnątrz nie słychać tego nawet).
Co zrobione:
-poprawne ustawienie rozrządu z ustawieniem zapłonu wg procedury
-klapka przepływomierza rusza się bez zacięć, LPG sekwencyjne, żadnego strzału nigdy nie było
-sonda wymieniana na NGK jakies 5tys km temu
-przekaźnik 30 przelutowany jakieś 10tys km temu
-niebieski czujnik wymieniony ok. 3tys km temu (ori) - sprawdzone rezystancje - sprawny

Nie ma objaw ślizgania się sprzęgła, obrotomierz idzie równo z przyśpieszeniem tyle, że strasznie mozolnie. Macie jakieś pomysły co sprawdzać?

kho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:57
Lokalizacja: okolice Gdańska

Post autor: kho » 28 gru 2015, 20:47

Witaj.
A w jakiej kondycji jest słynny ,,krokowiec''.
Moje falujące obroty były spowodowane właśnie ,,krokiem''. Dokładnie go przemyłem i wszystko wróciło do normy.
Sprawdź jeszcze szczelność dolotu. U mnie kiedyś zerwał się ,,grzybek'' odmy i łapał lewe powietrze. Wymiana tania a również pomogło.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl