[B4 2.0 ABK] Falujące obroty na zimnym silniku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 lis 2015, 23:33
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
jeśli przepływka jest uszkodzona lub nieszczelny układ dolotowy to może gasnąć także nie do końca to nie jest problemem.Dominik1234 pisze:ale nie to jest problemem, problemem jest to gaśnięcie silnika
Także sprawdź szczelność, czy przepływka chodzi luźno bez żadnych zacięć.
Czy ten zawór biegu jałowego przemywałeś już, jeśli nie to też rób.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 lis 2015, 23:33
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 lis 2015, 23:33
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 lis 2015, 23:33
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 lis 2015, 23:33
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 lis 2015, 23:33
Ile w aso za coś takiego będą krzyczeć? co do samodzielnej naprawy wolę kupić nowy w 100% sprawny , ten u mnie to made in Germany, a problemy podobno robią te włoskie
[ Dodano: 2015-11-22, 10:29 ]
Dzisiaj zamontowałem wyczyszczony silniczek i chodził przyzwoicie ale to chyba zasługą tego że pogoda jest w miarę dobra, muszę poczekać na chłodniejszy dzień
[ Dodano: 2015-11-25, 22:33 ]
Wyczyszczenie silniczka krokowego pomogło jeśli chodzi o pracę na benzynie, teraz jest taki problem że po odpaleniu samochód chodzi idealnie ale po dodaniu gazu wystarczy lekko wcisnąć pedał a obroty spadają auto dusi się i gaśnie(dzieje się tak przez pierwszą minutę po odpaleniu ,oczywiście na paliwie)
[ Dodano: 2015-11-22, 10:29 ]
Dzisiaj zamontowałem wyczyszczony silniczek i chodził przyzwoicie ale to chyba zasługą tego że pogoda jest w miarę dobra, muszę poczekać na chłodniejszy dzień
[ Dodano: 2015-11-25, 22:33 ]
Wyczyszczenie silniczka krokowego pomogło jeśli chodzi o pracę na benzynie, teraz jest taki problem że po odpaleniu samochód chodzi idealnie ale po dodaniu gazu wystarczy lekko wcisnąć pedał a obroty spadają auto dusi się i gaśnie(dzieje się tak przez pierwszą minutę po odpaleniu ,oczywiście na paliwie)
Witam. Nie chcę zakładać tematu więc napiszę w tym. Mam problem z:
-falującymi obrotami na benzynie (falowanie małe ok. 100-200)
-słabo przyśpiesza
-szarpie po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu i puszczeniu
Audi wyposażone w gaz sekwencyjny AGC Zenit. Na gazie falowanie jest praktycznie nie wyczuwalne, może minimalnie ale to na prawdę minimalnie na obrotomierzu, stojąc na zewnątrz nie słychać tego nawet).
Co zrobione:
-poprawne ustawienie rozrządu z ustawieniem zapłonu wg procedury
-klapka przepływomierza rusza się bez zacięć, LPG sekwencyjne, żadnego strzału nigdy nie było
-sonda wymieniana na NGK jakies 5tys km temu
-przekaźnik 30 przelutowany jakieś 10tys km temu
-niebieski czujnik wymieniony ok. 3tys km temu (ori) - sprawdzone rezystancje - sprawny
Nie ma objaw ślizgania się sprzęgła, obrotomierz idzie równo z przyśpieszeniem tyle, że strasznie mozolnie. Macie jakieś pomysły co sprawdzać?
-falującymi obrotami na benzynie (falowanie małe ok. 100-200)
-słabo przyśpiesza
-szarpie po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu i puszczeniu
Audi wyposażone w gaz sekwencyjny AGC Zenit. Na gazie falowanie jest praktycznie nie wyczuwalne, może minimalnie ale to na prawdę minimalnie na obrotomierzu, stojąc na zewnątrz nie słychać tego nawet).
Co zrobione:
-poprawne ustawienie rozrządu z ustawieniem zapłonu wg procedury
-klapka przepływomierza rusza się bez zacięć, LPG sekwencyjne, żadnego strzału nigdy nie było
-sonda wymieniana na NGK jakies 5tys km temu
-przekaźnik 30 przelutowany jakieś 10tys km temu
-niebieski czujnik wymieniony ok. 3tys km temu (ori) - sprawdzone rezystancje - sprawny
Nie ma objaw ślizgania się sprzęgła, obrotomierz idzie równo z przyśpieszeniem tyle, że strasznie mozolnie. Macie jakieś pomysły co sprawdzać?
Witaj.
A w jakiej kondycji jest słynny ,,krokowiec''.
Moje falujące obroty były spowodowane właśnie ,,krokiem''. Dokładnie go przemyłem i wszystko wróciło do normy.
Sprawdź jeszcze szczelność dolotu. U mnie kiedyś zerwał się ,,grzybek'' odmy i łapał lewe powietrze. Wymiana tania a również pomogło.
Pozdrawiam
A w jakiej kondycji jest słynny ,,krokowiec''.
Moje falujące obroty były spowodowane właśnie ,,krokiem''. Dokładnie go przemyłem i wszystko wróciło do normy.
Sprawdź jeszcze szczelność dolotu. U mnie kiedyś zerwał się ,,grzybek'' odmy i łapał lewe powietrze. Wymiana tania a również pomogło.
Pozdrawiam