[B4 2.0 ABK] Falujące obroty na zimnym silniku
Witam !
Czy jest normalnym zjawiskiem, że podczas szybkiego wciskania hamulca na postoju wolne obroty zaczynają szaleć i zmienia się podciśnienie? Mogą to być objawy padającego serwa ?
Czy jest normalnym zjawiskiem, że podczas szybkiego wciskania hamulca na postoju wolne obroty zaczynają szaleć i zmienia się podciśnienie? Mogą to być objawy padającego serwa ?
Ostatnio zmieniony 01 lut 2016, 09:55 przez Twingol, łącznie zmieniany 1 raz.
- jomiskin13
- Forum Audi 80
- Posty: 93
- Rejestracja: 18 cze 2015, 20:41
- Lokalizacja: Koszalin
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
pewnie takTwingol pisze:zmienia się podciśnienie?
tego nie wiemTwingol pisze:mienia się podciśnienie? Mogą to być objawy padającego serwa ?
U mnie zaś przy bardzo szybkim wciskaniu hamulca obroty się stabilizują i też szukam powiązania a dodam że mam ciut niestabilne na lpg.
Ostatnio to zauważyłem przypadkiem bawiąc się hamulcem.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
To jest normalny objaw o ile falowanie występuje w zakresie 50-150obr i bawimy się hamulcem. Jak jednokrotnie naciśniesz i tylko się silnik zadławi jednokrotnie to w porządku, jeżeli po naciśnięciu hamulca silnik nie trzyma obrotów i faluje ciągle 50 wzwyż to można mówić o uszkodzonym zaworze biegu jałowego. Jeżeli po wciśnięciu obroty zawyży nawet do 2tys lub nawet zgasnie wtedy można mówić o uszkodzonym serwie hamulca.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
to bym wykluczył. Do rozrządu zajrzę na dniach bo niedawno auto dostało silnik po remoncie ale nie podejrzewam aby był źle ustawiony. Przed tym na pewno był dobrze tak samo jak zapłon. A sam zapłon ustawiałem go już kilkanaście razy jak nie więcej więc wiem jak się to robi.maciek889 pisze:Źle ustawiony rozrząd, źle ustawiony zapłon,
tu nie jestem aż tak pewien tego chodź też mało prawdopodobne.maciek889 pisze:Czy nawet zatkany wydech.
maciek889, A poza tym nie jestem pewien czy się dobrze rozumiemy ale pytałem dlaczego mam taki a nie inne podciśnienie.
Bo dlaczego mam takie a nie inne niestabilne wolne obroty jak pisałem wyżej to zdaje się wiem i na wiosnę coś będę z tym działał.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2016, 08:17 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.