[B4 ABT] Wiecej szzzzmocy!
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Z dolu wcqle niejest gorzej
[ Dodano: 2015-02-14, 19:19 ]
BAwiłem sie z ustawieniami TPS i on nigdy nie osiąga 5v, i nie da sie go tak ustawić. Taka kostrukcja. Jak go poruszyłem troche, zieniłem nastawy o 0.08V to sfiksował i nie mam praktycznie wolnych obrotów
[ Dodano: 2015-02-14, 19:19 ]
gajoss pisze:Racja, ale weź pod uwagę, że gdy otworzysz na maxa przepustnicę, to napięcie z 2 ścieżki TPSa nie osiąga pełnych 5V. A w WOT sterownik przechodzi powyżej pewnego napięcia TPSa, ale czas wtrysku dla powiedzmy napięcia 4,8V a 4,9V nie jest taki sam. Sprawdziłem to dokładnie bo mam DETIII i widzę jak się zachowuje czas wtrysku przy tzw. WOT przy różnych nastawach TPSa, powiem więcej, widać to nawet na wskaźniku AFR, bo mam też wpiętą na stałe szerokopasmówkę.marszall pisze: Tps to raczej nie bo powyzej jakegos napiecia sterownik i tak widzi WOT i leje ja ma zapisane.
[ Dodano: 2014-09-09, 21:11 ]
Dodam jeszcze ze regulacja cisnienia to ostatecznosc bo mono motronic z ABT ma taki zakres refulacji ze z powodzeniem potrafi zalac silnik
BAwiłem sie z ustawieniami TPS i on nigdy nie osiąga 5v, i nie da sie go tak ustawić. Taka kostrukcja. Jak go poruszyłem troche, zieniłem nastawy o 0.08V to sfiksował i nie mam praktycznie wolnych obrotów
- Jarek-LT
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Panowie - ameryki tu nie odkrywam ale do swojego ABT którym teraz latam na co dzień będę wsadzał kompresor. Były już próby nawet udane ale chcę sam spróbować.
Mam również głowicę od ABK lub sam wałek - czytałem może też podmienie.
Kompresor nowy więc i powinien dmuchnąć odrobinę a i zegar będzie więc bedzie widać co i jak.
Myślę, że dynamika powinna sporo się poprawić a i tak latam do 130-140km/h więc silnikowi nic nie powinno się zdarzyć . Trochę żałuję że to nie ABK. Ale co zrobić. :roll:
Ach dopiero zauważyłem, że turbofin dalej rzeżbi swojego...
Mam również głowicę od ABK lub sam wałek - czytałem może też podmienie.
Kompresor nowy więc i powinien dmuchnąć odrobinę a i zegar będzie więc bedzie widać co i jak.
Myślę, że dynamika powinna sporo się poprawić a i tak latam do 130-140km/h więc silnikowi nic nie powinno się zdarzyć . Trochę żałuję że to nie ABK. Ale co zrobić. :roll:
Ach dopiero zauważyłem, że turbofin dalej rzeżbi swojego...