Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Wiecej szzzzmocy!

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
gajoss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 22 mar 2008, 07:57
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: gajoss » 06 gru 2014, 17:00

Marszall a masz jakieś zdjęcia tej przepustnicy od AAE?

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 07 gru 2014, 11:17

Mam ale musze poszukac zestawienie ori z rozwiercona.


Btw bylby ktos chetny na zestaw ulepszajacy ABT? Kolektor ssacy + wydech, walek rozrzadu, przepustnica, czapka, rura, pucha filtra, sterownik? A jak nie to caly wyremontowany silnik z wiazka?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 07 gru 2014, 16:29

Co to za wałek?

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 07 gru 2014, 17:48

Z abk

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 07 gru 2014, 19:10

Wiecej szkody niż pożytku.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 07 gru 2014, 20:00

Ta jasne, znam twoje teorie, jak dla mnie po zmianie byla odczowalna poprawa

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 07 gru 2014, 21:15

U mnie odwrotnie.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 07 gru 2014, 21:19

Jak moze byc gorzej jak ma lepsze czasy niz walek z ABT. Poza tym montowany byl rowniez w ADA I AAD

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 07 gru 2014, 21:22

Moze jezdzisz tylko powyzej 4k, dla mnie to bezsens, bo to nie ten silnik.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 07 gru 2014, 22:41

Z dolu wcqle niejest gorzej

[ Dodano: 2015-02-14, 19:19 ]
gajoss pisze:
marszall pisze: Tps to raczej nie bo powyzej jakegos napiecia sterownik i tak widzi WOT i leje ja ma zapisane.


[ Dodano: 2014-09-09, 21:11 ]
Dodam jeszcze ze regulacja cisnienia to ostatecznosc bo mono motronic z ABT ma taki zakres refulacji ze z powodzeniem potrafi zalac silnik
Racja, ale weź pod uwagę, że gdy otworzysz na maxa przepustnicę, to napięcie z 2 ścieżki TPSa nie osiąga pełnych 5V. A w WOT sterownik przechodzi powyżej pewnego napięcia TPSa, ale czas wtrysku dla powiedzmy napięcia 4,8V a 4,9V nie jest taki sam. ;) Sprawdziłem to dokładnie bo mam DETIII i widzę jak się zachowuje czas wtrysku przy tzw. WOT przy różnych nastawach TPSa, powiem więcej, widać to nawet na wskaźniku AFR, bo mam też wpiętą na stałe szerokopasmówkę.

BAwiłem sie z ustawieniami TPS i on nigdy nie osiąga 5v, i nie da sie go tak ustawić. Taka kostrukcja. Jak go poruszyłem troche, zieniłem nastawy o 0.08V to sfiksował i nie mam praktycznie wolnych obrotów

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 18 sty 2016, 22:50

Kolego a co myślisz żeby zapodać te graty z AAE do PM krokowiec jest na 4 piny podejdzie to ?? Chodzi mi to co masz na pierwszej stronie

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 23 sty 2016, 23:28

Mysle ze to nawet lepsza opcja bo Ci sterownik nie bedzie nieco glupial o nia ma adaptacji mieszanki

Awatar użytkownika
Jarek-LT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 02 lut 2016, 20:17

Panowie - ameryki tu nie odkrywam ale do swojego ABT którym teraz latam na co dzień będę wsadzał kompresor. Były już próby nawet udane ale chcę sam spróbować.
Mam również głowicę od ABK lub sam wałek - czytałem może też podmienie.

Kompresor nowy więc i powinien dmuchnąć odrobinę a i zegar będzie więc bedzie widać co i jak.

Myślę, że dynamika powinna sporo się poprawić a i tak latam do 130-140km/h więc silnikowi nic nie powinno się zdarzyć . Trochę żałuję że to nie ABK. Ale co zrobić. :roll:

Ach dopiero zauważyłem, że turbofin dalej rzeżbi swojego...

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 02 lut 2016, 20:39

Nie myślałeś o 4Xgaźniki?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 lut 2016, 20:42

Jarek-LT pisze:Trochę żałuję że to nie ABK. Ale co zrobić. :roll:
Chyba już lepsze ABT bo ma niższy stopień sprężania, więc doładowany powinien więcej wytrzymać. Tylko minusem jest podawanie paliwa bez wielopunktowego wtrysku, chyba że zrobisz że będzie śmigać na gazie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl