[2.0 2.2 2.3 ] Zmiana wtrysku na Elektoniczny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 26 paź 2014, 12:59
Żeby uniknąć zapytań o to jak skonfigurować oraz podłączyć tps, zamieszczam instrukcję:
A Tutaj Krokowy:
[ Dodano: 2015-09-15, 22:55 ]
Aktualnie produkuję nowe listwy wtryskowe do ng i ng podobnych, ale nie tylko. Pasują do MC oraz PS.
Gniazda są również mojej produkcji. Nie trzeba zamawiać w aso.
Posiadam przedłużki do ACE:
Gniada ACE, MC, KV i inne które mają wkręcane:
I inne ulepszenia które wprowadzam na bieżąco. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, to zapraszam na PW.
A Tutaj Krokowy:
[ Dodano: 2015-09-15, 22:55 ]
Żeby pozbyć się seryjnego ecu, trzeba dać parę rezystorów, ale nie polecam. Lepiej jak on steruje krokowym. Zapłon też lepiej zostawić pod seryjnym sterownikiem.Darkoziomers pisze:Tak więc zrobiłem dobrze zerując
A krokowego nie ruszam, może kiedyś podłączę pod DECa i pozbędę się ori ECU
Aktualnie produkuję nowe listwy wtryskowe do ng i ng podobnych, ale nie tylko. Pasują do MC oraz PS.
Gniazda są również mojej produkcji. Nie trzeba zamawiać w aso.
Posiadam przedłużki do ACE:
Gniada ACE, MC, KV i inne które mają wkręcane:
I inne ulepszenia które wprowadzam na bieżąco. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, to zapraszam na PW.
Ogolnie jak sie troche wgryzlem w temat przerobek to widze troche niedociagniec,
1. Jezeli zostawiamy ori zaplon a wywalimy potencjometr przeplywomierza to nie dostarczamy sterownikowi od zaplonu sygnalu o gwaltownym wcisnieciu gazu. Kat zaplnu tez jest modyfikowany i dlatego tez wykozystuje min. syg z potencjometru przeplywki
2. Jezeli damy tps np z v6 to owszem dostarczamy sterownikowi dec i fo o kacie ucbylenia przepustnicy ale sterownik zaplonu nie ma i fo o max otwartej przepustnicy, bo nie ma krancowki
3. Brak closed loopa dot sondy napewno wplywa na spalanie bo jest analizowany efekt czy sterownik dobral dobra mieszanke
1. Jezeli zostawiamy ori zaplon a wywalimy potencjometr przeplywomierza to nie dostarczamy sterownikowi od zaplonu sygnalu o gwaltownym wcisnieciu gazu. Kat zaplnu tez jest modyfikowany i dlatego tez wykozystuje min. syg z potencjometru przeplywki
2. Jezeli damy tps np z v6 to owszem dostarczamy sterownikowi dec i fo o kacie ucbylenia przepustnicy ale sterownik zaplonu nie ma i fo o max otwartej przepustnicy, bo nie ma krancowki
3. Brak closed loopa dot sondy napewno wplywa na spalanie bo jest analizowany efekt czy sterownik dobral dobra mieszanke