Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 2.2 2.3 ] Zmiana wtrysku na Elektoniczny

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Darkoziomers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 26 paź 2014, 12:59

Post autor: Darkoziomers » 02 gru 2014, 10:43

Tak więc zrobiłem dobrze zerując :D

A krokowego nie ruszam, może kiedyś podłączę pod DECa i pozbędę się ori ECU :D

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 15 wrz 2015, 23:11

Żeby uniknąć zapytań o to jak skonfigurować oraz podłączyć tps, zamieszczam instrukcję:

Obrazek
Obrazek

A Tutaj Krokowy:

Obrazek

[ Dodano: 2015-09-15, 22:55 ]
Darkoziomers pisze:Tak więc zrobiłem dobrze zerując :D

A krokowego nie ruszam, może kiedyś podłączę pod DECa i pozbędę się ori ECU :D
Żeby pozbyć się seryjnego ecu, trzeba dać parę rezystorów, ale nie polecam. Lepiej jak on steruje krokowym. Zapłon też lepiej zostawić pod seryjnym sterownikiem.

Aktualnie produkuję nowe listwy wtryskowe do ng i ng podobnych, ale nie tylko. Pasują do MC oraz PS.
Obrazek
Gniazda są również mojej produkcji. Nie trzeba zamawiać w aso.

Posiadam przedłużki do ACE:
Obrazek

Gniada ACE, MC, KV i inne które mają wkręcane:
ObrazekObrazek

I inne ulepszenia które wprowadzam na bieżąco. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, to zapraszam na PW.

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 17 wrz 2015, 08:15

Fajne te gniazda, robione z pa6? Tego rowka na oring nie rób, bo chyba go widzę. I tak on nie uszczelnia, ma mniejszą średnicę niż otwór, na którym oprze się gniazdo.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 17 wrz 2015, 08:22

Wiem wiem. Tak zostal przeniesiony na papier i tak tokarz dotaczal. Nastepne beda bez niego. Sa z amelinium ;-p

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 17 wrz 2015, 10:22

Tak widzę, że aluminiowe tylko jaki stop? PA6 jest twardy więc jak z takiego robione to dobrze.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 17 wrz 2015, 10:52

Tak. PA6

Awatar użytkownika
chojnass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 24 lip 2014, 19:49
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: chojnass » 21 lut 2016, 22:15

Witaj, pytanie o dolot, zauważyłem na tym ZDJĘCIU że z przepustnicy wychodzi guma, ona jest oryginalna od czegoś i obcięta by dopasować stożek, mógłbyś napisać z czego pochodzi ta "guma"?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 22 lut 2016, 19:01

Oryginalna guma od Audi 2.3 20V 7A.
Przepustnica też, ale pasuje i do tej z ng.
Miałem kilka takich gum, ale poszły wszystkie.

Awatar użytkownika
jolero
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 01 cze 2015, 23:12
Lokalizacja: Czewa

Post autor: jolero » 22 lut 2016, 22:50

Fajnie, że coś się ciągle rusza z tematem naszego upartego na tuny NG. Czekam na więcej pomysłów !

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 22 lut 2016, 22:52

A co tam wiecej wymyślisz?

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 22 lut 2016, 23:06

Ogolnie jak sie troche wgryzlem w temat przerobek to widze troche niedociagniec,

1. Jezeli zostawiamy ori zaplon a wywalimy potencjometr przeplywomierza to nie dostarczamy sterownikowi od zaplonu sygnalu o gwaltownym wcisnieciu gazu. Kat zaplnu tez jest modyfikowany i dlatego tez wykozystuje min. syg z potencjometru przeplywki
2. Jezeli damy tps np z v6 to owszem dostarczamy sterownikowi dec i fo o kacie ucbylenia przepustnicy ale sterownik zaplonu nie ma i fo o max otwartej przepustnicy, bo nie ma krancowki
3. Brak closed loopa dot sondy napewno wplywa na spalanie bo jest analizowany efekt czy sterownik dobral dobra mieszanke

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 22 lut 2016, 23:08

Zawsze można zostać na starym wtrysku ;-)

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 23 lut 2016, 06:40

Ale chyba chodzi o ulepszenie?

.......mozna by tez zemulowac sygnal z potencjometru przeplywomierza al komu sie chcialo by to robic.

Ja bym sprobowal zrobic ng na det 3 trohe lepsze ma mozliwosci, ciekawe jakby to wyszlo i sterownik zaplonu z RT albo PS.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 23 lut 2016, 07:28

Mam deta3 i kompletny zestaw do ng. Kupuj i dzialaj. Pokaż co potrafisz

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 23 lut 2016, 13:17

Musze najpierw mieć NG

PS. dlaczego na det3 nie smigasz?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl