[B3 JN] Nie wkręca się na obroty
Witam, chciałem podłączyć swoje pytanko, ponieważ mam identyczne objawy u siebie w B3 1.8S, z tym, że u mnie jeszcze falują obroty na wolnych i nie mam instalacji gazowej. Moje pytanie brzmi czy jak wywalę sondę, to czy spalanie jakoś drastycznie wzrośnie, bo juz mi sie wydaje, że pali troszkę więcej niż powinno - 12l na 100 km na autostradzie dodam, że jakiś miesiąc temu kupiłem właśnie zamiennik sondy za 120zł i możliwe, że nie chodzi tak jak powinien.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Raczej nie powinno już wzrosnąć. W mechanicznym wtrysku można sobie wyregulować aby palił przyzwoicie nawet bez sondy.misiek45 pisze: Moje pytanie brzmi czy jak wywalę sondę, to czy spalanie jakoś drastycznie wzrośnie, bo juz mi sie wydaje, że pali troszkę więcej niż powinno - 12l na 100 km na autostradzie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Reguluje się imbusek który wkłada sie w miejsce zazanczone na foto:
Tylko raz że miejsce na klucz może być zawalone brudem a dwa podczas regulacji nie wciskaj klucza bo on wciśnie klapę przepływomierza.
Tylko bez doświadczenia na słuch raczej nie wyregulujesz. Tak samo bez choćby analizatora nie zobaczy się podczas regulacji czy nei ciągnie lewego powietrza.
W tym temacie jest dużo opisane na temat regulacji https://audi80.pl/topics78/b4-23-ng- ... t97541.htm
Tylko raz że miejsce na klucz może być zawalone brudem a dwa podczas regulacji nie wciskaj klucza bo on wciśnie klapę przepływomierza.
Tylko bez doświadczenia na słuch raczej nie wyregulujesz. Tak samo bez choćby analizatora nie zobaczy się podczas regulacji czy nei ciągnie lewego powietrza.
W tym temacie jest dużo opisane na temat regulacji https://audi80.pl/topics78/b4-23-ng- ... t97541.htm
wielkie dzięki maciek, ale niestety okazało się, że to nie sonda odpiąłem dzisiaj i okazało się ze nic nie uległo zmianie, dalej dławi sie na ok 4 tyś obr na dwójce, im wyższy bieg, tym mniejsze obroty są potrzebne, żeby go zaczęło gasić , jakby paliwa nie dostawał wystarczająco,
ostatnio wymieniałem kopułkę i paluch, świece są w porządku, czyściłem bak, wymieniłem filter paliwa i powietrza, pompa paliwa podobno była niedawno wymieniana(to od wcześniejszego właściciela wiem), w przypływie desperacji, nawet katalizator wybebeszyłem
Już kończą mi się pomysły, co z tym fantem robić ...
ps
jak jest zimny, to wolne obroty falują, czasami nawet gaśnie.
ostatnio wymieniałem kopułkę i paluch, świece są w porządku, czyściłem bak, wymieniłem filter paliwa i powietrza, pompa paliwa podobno była niedawno wymieniana(to od wcześniejszego właściciela wiem), w przypływie desperacji, nawet katalizator wybebeszyłem
Już kończą mi się pomysły, co z tym fantem robić ...
ps
jak jest zimny, to wolne obroty falują, czasami nawet gaśnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Co do ciśnienia paliwa to możesz odkręcić przewód od regulatora ciśnienia w zaznaczonym miejscu: https://audi80.pl/download.htm?id=13793 i zobaczyć czy będzie wylatywać paliwo z regulatora. Jeśli będzie to ciśnienie jest ok jeśli to za niskie. Możesz nawet przygazować aby zobaczyć czy nie zacznie słabiej lecieć.
Jak pompkę masz dobrą to nałóż jakiś wąż i łap paliwo w butelkę bo trochę go będzie lecieć.
Jak pompkę masz dobrą to nałóż jakiś wąż i łap paliwo w butelkę bo trochę go będzie lecieć.
Witam, chciałbym odkopać ten temat, bo ostatnio udało mi się kupić ten czarny wąż od dolotu powietrza i problem jak był, tak jest, z taką małą zmianą, że czasem, bardzo rzadko wkręca się na wysokie obroty, ale zawsze po drodze go szarpie, muli itd ...
W międzyczasie wyczyściłem przepustnicę, ale to tez nie przyniosło większych efektów, ma ktoś może jakiś pomysł, co to by mogło być ??
W międzyczasie wyczyściłem przepustnicę, ale to tez nie przyniosło większych efektów, ma ktoś może jakiś pomysł, co to by mogło być ??
To nie w tym tkwi problem, zaznaczyłem sobie, jak było wcześniej, przestawiłem trochę na wcześniejszy i dalej to samo.. jadę sobie na dwójce, 60-70 km/h i zaczyna dławić, zawsze w tym samym momencie, czasami po chwili dławienia pojedzie jeszcze trochę, ale to bardzo rzadko.
Możliwe, że to świece ?? niby sprawdzałem ale kto wie ... Aktualnie mam te trzy-elektrodowe, jeżeli to coś pomoże.
[ Dodano: 2016-02-27, 16:54 ]
dzisiaj wymieniłem świece, nic się nie poprawiło
Możliwe, że to świece ?? niby sprawdzałem ale kto wie ... Aktualnie mam te trzy-elektrodowe, jeżeli to coś pomoże.
[ Dodano: 2016-02-27, 16:54 ]
dzisiaj wymieniłem świece, nic się nie poprawiło
Napisałem, że jest nowa, ale ja jej nie wymieniałem wślizgnę się pod auto i poszukam jakichś symboli. Pewnie zrobię to jutro bo dzisiaj niedziela, a nie chciałbym zdegustować sąsiadów swoją postawą :evil:
Do ilu barów powinna być taka pompa ?? kiedyś obiło mi się o uszy, że do 8, ale nie wiem, czy to prawda ?
Do ilu barów powinna być taka pompa ?? kiedyś obiło mi się o uszy, że do 8, ale nie wiem, czy to prawda ?