[B4 2.0 ABT] Spadek mocy na benzynie
[B4 2.0 ABT] Spadek mocy na benzynie
Witam, założyłem dzis gaz 1 generacji (na gaźnik) gaz trzeba lekko wyregulować wiadomo.. ale dlaczego auto na gazie zaczęło lepiej chodzić niż na benzynie? na gazie pracuje tak samo jak wczesniej na benzynie 0 spadku mocy ale jak przełączam na benzyne to strasznie słabo, ten co to zakładał (dobra firma czekałem miesiąc na ich usługę, nie jakiś szwagier sąsiada w stodole) mówi ze tak się czasem zdarza, może wy macie jakieś pomysły ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To typowe w ABT z gazem. Od jazdy na gazie rozstraja się ECU benzyny. Rozwiązania są dwa jeśli masz starsze ABT to ustawienie emulacji na sondę zazwyczaj pomaga. Jak masz nowsze (chyba po 93-94 roku) to tylko przekaźnik resetujący ECU. Poczytaj ten temat: https://audi80.pl/topics80/b4-abt-lp ... t41152.htm
Jakbyś dłużej pojeździł na samej benzynie albo odłączył akumulator na kilkanaście minut to praca na benzynie wróciła do normy.
Na pewno masz I generacje? Zgodnie z prawem do ABT powinno się montować drugą generacje. Jeśli masz naprawdę I to możesz nie mieć nawet emulatora sondy lambda.
Jakbyś dłużej pojeździł na samej benzynie albo odłączył akumulator na kilkanaście minut to praca na benzynie wróciła do normy.
Na pewno masz I generacje? Zgodnie z prawem do ABT powinno się montować drugą generacje. Jeśli masz naprawdę I to możesz nie mieć nawet emulatora sondy lambda.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
no właśnie podejrzewam że mogę go nie mieć, sam chciałem taką instalację, Dużo moich znajomych miało takie instalacje i nie narzekali to sam pomyślałem dlaczego nie, teraz na postoju nawet ją lekko szarpie na benzynie a na gazie ideał ... idę poszukać pod maska tego emulatora zaraz napisze
EDIT: nie widze tam żadnej sondy lambda, zadzwonił do mnie i powiedział ze spróbuje dać większy mikser 42 a teraz jest 36albo 38, moze to byc przyczyną ?
EDIT: nie widze tam żadnej sondy lambda, zadzwonił do mnie i powiedział ze spróbuje dać większy mikser 42 a teraz jest 36albo 38, moze to byc przyczyną ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Sonda musi być bo to nie jest część domontowana przy gazie. W załączniku masz pokazane gdzie ona się znajduje w twoim silniku (kliknij na obrazek bo w miniaturce prawie nie widać koloru).PROsioł pisze:nie widze tam żadnej sondy lambda,
Ciekawe czy uda im się ustawić aby dobrze chodził na wolnych obrotach na gazie na tak dużym mikserze.
Możesz zrobić test z odpięciem akumulatora i jeździe ja benzynie to byś nie musiał jechać na wymianę.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
teraz się wszytsko powaliło na benzynie chodzi normalnie na gazie przestało jak złapie 90 stopni to gaz chodzi a jak ciut mniej to nie, włącza się nawiewy ostygnie to juz nie chodzi nawet na obwodnicy mi zgasła wyłączyła mi się kierownica myslalem ze w cos przywale, jedzie na reklamacje we wtorek nie wiadomo co się dzieje ... i wypiła 25 litrów gazu na około 50 kilometrów
PS zaczęła dymić jak się nagrzeje przy 90
PS zaczęła dymić jak się nagrzeje przy 90
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tylko zauważ że za regulacje mieszanki odpowiedzialny jest kawałek gumy. Gaźnik przy parowniku od LPG to cud techniki.PROsioł pisze:własnie w tej generacji nie ma co się psuć, tam tylko jest ten jeden korek do regulacji gazu i co wiecej moze się psuć... siedze tylko i czytam po forach co sie może dziać
A sporo parowników tak ma że po pierwszych kilometrach potrafi się mega rozregulować.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga