Witam,
Mam takie pytanie, od wskaźnika gazu na butli wychodzą 2 kabelki. Jeden jest przymocowany do reduktora a drugi wychodzi od strony przewodów (nie wiem czy dobrze opisałem ) U mnie kabelek od strony przewodów gazu jest odcięty i zaizolowany. Czy tak powinno być czy go połączyć z kabelkiem od wskaźnika?
Pozdrawiam
[ALL LPG] Wskaźnik gazu na butli
[ALL LPG] Wskaźnik gazu na butli
Ostatnio zmieniony 30 cze 2011, 20:58 przez Ransly, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 mar 2016, 14:54
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
Witam,
przepraszam za odkopanie tematu, ale chciałbym dopytać jak odłączyć w ogóle rezerwę gazu?
Ponieważ mam źle ustawioną i przy połowie zbiornika (mam 42l) zielona kontrolka na sterowniku Autronic miga cały czas szybkim tempem. Nie chciałbym bawić się jakiś regulacje (nie za bardzo potrafię) no i czytałem, że to i tak jest dosyć ciężkie do ustawienia.
Dlatego chciałbym ją w ogóle odłączyć, a stan zbiornika w przybliżeniu będę odczytywać z dziennego licznika kilometrów. Po prostu chciałbym aby kontrolka od gazu cały czas informowała mnie ciągłym zielonym światłem, że jadę na LPG.
Tutaj zdjęcie, które wykonalem na butli:
http://zapodaj.net/images/3e9ff95d070dd.jpg
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, który kabelek odłączyć żeby wyłączyć rezerwę :?:
przepraszam za odkopanie tematu, ale chciałbym dopytać jak odłączyć w ogóle rezerwę gazu?
Ponieważ mam źle ustawioną i przy połowie zbiornika (mam 42l) zielona kontrolka na sterowniku Autronic miga cały czas szybkim tempem. Nie chciałbym bawić się jakiś regulacje (nie za bardzo potrafię) no i czytałem, że to i tak jest dosyć ciężkie do ustawienia.
Dlatego chciałbym ją w ogóle odłączyć, a stan zbiornika w przybliżeniu będę odczytywać z dziennego licznika kilometrów. Po prostu chciałbym aby kontrolka od gazu cały czas informowała mnie ciągłym zielonym światłem, że jadę na LPG.
Tutaj zdjęcie, które wykonalem na butli:
http://zapodaj.net/images/3e9ff95d070dd.jpg
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, który kabelek odłączyć żeby wyłączyć rezerwę :?:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 mar 2016, 14:54
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
PieterB, masz rację widać, jednak na instalacjach gazowych w ogóle się nie znam i nie za bardzo rozumiem działanie tego układu.
Czy jakbym wyciągnął te dwa niebieskie przewody ze szkiełka i je ze sobą połączył to bym ominął tą rozerwę? (jeśli to głupie to przepraszam, ale na prawdę moja wiedza o LPG jest mała)
Czy jakbym wyciągnął te dwa niebieskie przewody ze szkiełka i je ze sobą połączył to bym ominął tą rozerwę? (jeśli to głupie to przepraszam, ale na prawdę moja wiedza o LPG jest mała)
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
łączenie może nie być dobrym pomysłem bo możesz zrobić zwarcie już lepiej odpiąć ten jeden kabelek od masy wtedy nic nie powinien pokazywać.westmorlandpb pisze:Czy jakbym wyciągnął te dwa niebieskie przewody ze szkiełka i je ze sobą połączył to bym ominął tą rozerwę?
A co to za instalacja ?
W starego typu instalacjach rezerwę regulowało się kręcąc albo tym szkiełkiem albo też czujnikiem u Cibie widzę że jakoś inaczej jest. Być może jest jak u mnie.
U mnie na ten przykład reguluje się na kompie.
U ciebie widac że wskazówka leży na 0 - może sam wskaźnik uszkodzony.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To jest zwykły czujnik rezerwy bo widać szklany kontaktron w obudowie. Jego niebieskie kable łączą się na stałe czy rozłączają gdy jest mało gazu. Możesz je złączać i zobaczyć czy zniknie kontrolka. Jeśli po złączeniu będzie migać cały czas to zostaw te kable rozłączone.
Możesz też przestawić ten czujnik na śrubkach przekręcając go w lewo to może przesunie rezerwę.
Możesz też przestawić ten czujnik na śrubkach przekręcając go w lewo to może przesunie rezerwę.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 mar 2016, 14:54
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga