Witam,
Mam takie pytanie, od wskaźnika gazu na butli wychodzą 2 kabelki. Jeden jest przymocowany do reduktora a drugi wychodzi od strony przewodów (nie wiem czy dobrze opisałem ) U mnie kabelek od strony przewodów gazu jest odcięty i zaizolowany. Czy tak powinno być czy go połączyć z kabelkiem od wskaźnika?
Pozdrawiam
[ALL LPG] Wskaźnik gazu na butli
[ALL LPG] Wskaźnik gazu na butli
Ostatnio zmieniony 30 cze 2011, 20:58 przez Ransly, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 mar 2016, 14:54
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
Witam,
przepraszam za odkopanie tematu, ale chciałbym dopytać jak odłączyć w ogóle rezerwę gazu?
Ponieważ mam źle ustawioną i przy połowie zbiornika (mam 42l) zielona kontrolka na sterowniku Autronic miga cały czas szybkim tempem. Nie chciałbym bawić się jakiś regulacje (nie za bardzo potrafię) no i czytałem, że to i tak jest dosyć ciężkie do ustawienia.
Dlatego chciałbym ją w ogóle odłączyć, a stan zbiornika w przybliżeniu będę odczytywać z dziennego licznika kilometrów. Po prostu chciałbym aby kontrolka od gazu cały czas informowała mnie ciągłym zielonym światłem, że jadę na LPG.
Tutaj zdjęcie, które wykonalem na butli:
http://zapodaj.net/images/3e9ff95d070dd.jpg
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, który kabelek odłączyć żeby wyłączyć rezerwę :?:
przepraszam za odkopanie tematu, ale chciałbym dopytać jak odłączyć w ogóle rezerwę gazu?
Ponieważ mam źle ustawioną i przy połowie zbiornika (mam 42l) zielona kontrolka na sterowniku Autronic miga cały czas szybkim tempem. Nie chciałbym bawić się jakiś regulacje (nie za bardzo potrafię) no i czytałem, że to i tak jest dosyć ciężkie do ustawienia.
Dlatego chciałbym ją w ogóle odłączyć, a stan zbiornika w przybliżeniu będę odczytywać z dziennego licznika kilometrów. Po prostu chciałbym aby kontrolka od gazu cały czas informowała mnie ciągłym zielonym światłem, że jadę na LPG.
Tutaj zdjęcie, które wykonalem na butli:
http://zapodaj.net/images/3e9ff95d070dd.jpg
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, który kabelek odłączyć żeby wyłączyć rezerwę :?:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 mar 2016, 14:54
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
PieterB, masz rację widać, jednak na instalacjach gazowych w ogóle się nie znam i nie za bardzo rozumiem działanie tego układu.
Czy jakbym wyciągnął te dwa niebieskie przewody ze szkiełka i je ze sobą połączył to bym ominął tą rozerwę? (jeśli to głupie to przepraszam, ale na prawdę moja wiedza o LPG jest mała)
Czy jakbym wyciągnął te dwa niebieskie przewody ze szkiełka i je ze sobą połączył to bym ominął tą rozerwę? (jeśli to głupie to przepraszam, ale na prawdę moja wiedza o LPG jest mała)
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
łączenie może nie być dobrym pomysłem bo możesz zrobić zwarcie już lepiej odpiąć ten jeden kabelek od masy wtedy nic nie powinien pokazywać.westmorlandpb pisze:Czy jakbym wyciągnął te dwa niebieskie przewody ze szkiełka i je ze sobą połączył to bym ominął tą rozerwę?
A co to za instalacja ?
W starego typu instalacjach rezerwę regulowało się kręcąc albo tym szkiełkiem albo też czujnikiem u Cibie widzę że jakoś inaczej jest. Być może jest jak u mnie.
U mnie na ten przykład reguluje się na kompie.
U ciebie widac że wskazówka leży na 0 - może sam wskaźnik uszkodzony.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To jest zwykły czujnik rezerwy bo widać szklany kontaktron w obudowie. Jego niebieskie kable łączą się na stałe czy rozłączają gdy jest mało gazu. Możesz je złączać i zobaczyć czy zniknie kontrolka. Jeśli po złączeniu będzie migać cały czas to zostaw te kable rozłączone.
Możesz też przestawić ten czujnik na śrubkach przekręcając go w lewo to może przesunie rezerwę.
Możesz też przestawić ten czujnik na śrubkach przekręcając go w lewo to może przesunie rezerwę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 24 mar 2016, 14:54
- Lokalizacja: Wąbrzeźno