Turbo i kolektor AWX już siedzą na aucie, ale większy konkretny opis z rezania i ogólnie wrażenia napiszę, jak zamontuję kolejne graty i będzie wszystko dopełnione.
Oto kolejny z nich, achhhh jest czym oko pocieszyć..
Auto wpierw dostało turbo GT1549s, wraz z kolektorem dolotoym AWX. Została też wymieniona uszczelka pod deklem zaworów, oraz wszystkie uszczelki kolektory aż do turbo. Został też usunięty środek z katalizatora. Auto trochę lepiej zaczęło zbierać się z dołu ale wiadomo na starym programie więc doładowanie pozostało jakie jest. Auto dostało również nowy przewód smarowania turbo-miska olejowa, ponieważ stary cieknął.
Wydech został owinęty bandażem termo, i po złożeniu wszystkiego stronę gorącą turbo oraz dalej wydech też chcę nim owinąć.
Dla porównania turbo T15 i GT1549s
Potem żeby tego było mało autko dostało wtryski 230. 8-) Końcówki WZM. Co by miało być konkretnie. Wymieniłem też wszystkie przewody przelewowe na nowe, i te idące do pompy.
Stare wtryski były bardzo okopcone, i miały grudki jakieś dziwne w miejscach otworków.
No i na sam koniec siadła pompa 11mm z falą AFN, dodatkowo wymieniłem filtr paliwa na Mann z numeracji Filtrona 838 ponieważ pojawiały się bąble powietrza i zakłócały dynamiczny kąt wtrysku. Teraz jeszcze nie robiłem logów ale powinno być już dobrze, ponieważ wcześniej było masakrycznie dużo powietrza podczas przyspieszania. Teraz wąż jest czyściutki, leci samo paliwo.
Na pompie siedzi też nastawnik HDK 248. 8-)
A teraz wszystko czeka na program...ale póki co brak kasy. Wpierw chcę ogarnąć tę kupę dymu i podnieść doładowanie. Auto chciało by jechać mocniej ale obecna mapa narazie mnie blokuje i jest dużo dymu. W maju powinno być wszystko już wystrojone. Potem pomyśli się o FMIC i sprzęgle.
Kiedyś można się zgadać. Ale to jak zrobię program bo narazie wstyd dać więcej niż połowa gazu bo dym jak.. :mrgreen: trzeba mu podnieść doładowanie z 1.35 planowo ma być 1.60-1.65 ale to będę rozmawiał z tym, co będzie mi to stroił.. i mapował autko na nowo.
Krzysiek 84 pisze:Będzie konkretnie , dobry FMIC tylko wpakuj żeby schłodzic powietrze przy takim doładowaniu i dołóż jeszcze wałek 028E :mrgreen:
Podpisuję się pod tym.
Ale z ciśnieniem aż tak nie przesadzaj, 1.6bar to max moim zdaniem. Na nastawniku HDK248 musisz dobrze zmniejszyć dawkę żeby nie dymiło, ja na ori nastawniku miałem 4,4mg a na HDK248 mam ok. 7mg
moim zdaniem 1.6 bara to już będzie tylko grzało dolot a mocy z tego większej nie będzie niż np. 1.45-1.5 bara .
To tylko gt15 i nie ma co świrować z doładowaniem , w jaka moc celujesz illusion?
Zobaczymy, co na to powie ten co będzie stroił. Myślałem o 150KM ale podobno będe mógł z tego wykrzesać więcej. A czy są jakieś większe turbiny na których można by konkretniej polecieć z mocą, tylko właśnie by turbo było WG?