Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B4 1995R SEDAN 1.9 TDI 90KM+ 230 11mm FMIC

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 26 lut 2016, 21:44

Ja kupie gt1549s jak mi T2 padnie, ale zamiast padnąć to rozkręca się. :-D Illusion, zrób logi po założeniu. ;-)

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 21 mar 2016, 17:39

Turbo i kolektor AWX już siedzą na aucie, ale większy konkretny opis z rezania i ogólnie wrażenia napiszę, jak zamontuję kolejne graty i będzie wszystko dopełnione.

Oto kolejny z nich, achhhh jest czym oko pocieszyć.. :-D

Obrazek

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 21 mar 2016, 20:42

11mm ?? na jakiej fali ?? i jaki nastawnik?? ;-)

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 21 mar 2016, 21:17

Jakie wtryski będziesz zakładał? :-D

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 24 mar 2016, 17:09

Wtryski będą 230 docelowo, ale czekam na kasę. Pompa 11MM, fala AFN, nastawnik HDK 248. :)

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 24 mar 2016, 17:47

Jak grubo to grubo. :-D Zainwestuj też w wskaźnik doładowania turbiny.

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 24 mar 2016, 19:36

Przecież mam zamontowany.. <ok>

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 24 mar 2016, 21:34

No to nie zauważyłem. :-D

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 30 kwie 2016, 11:38

A więc tak. Sporo się zmieniło :)

Auto wpierw dostało turbo GT1549s, wraz z kolektorem dolotoym AWX. Została też wymieniona uszczelka pod deklem zaworów, oraz wszystkie uszczelki kolektory aż do turbo. Został też usunięty środek z katalizatora. Auto trochę lepiej zaczęło zbierać się z dołu ale wiadomo na starym programie więc doładowanie pozostało jakie jest. Auto dostało również nowy przewód smarowania turbo-miska olejowa, ponieważ stary cieknął.

Wydech został owinęty bandażem termo, i po złożeniu wszystkiego stronę gorącą turbo oraz dalej wydech też chcę nim owinąć.

ObrazekObrazekObrazek

Dla porównania turbo T15 i GT1549s :-D
Obrazek

Potem żeby tego było mało autko dostało wtryski 230. 8-) Końcówki WZM. Co by miało być konkretnie. Wymieniłem też wszystkie przewody przelewowe na nowe, i te idące do pompy.

Stare wtryski były bardzo okopcone, i miały grudki jakieś dziwne w miejscach otworków.

Obrazek

No i na sam koniec siadła pompa 11mm z falą AFN, dodatkowo wymieniłem filtr paliwa na Mann z numeracji Filtrona 838 ponieważ pojawiały się bąble powietrza i zakłócały dynamiczny kąt wtrysku. Teraz jeszcze nie robiłem logów ale powinno być już dobrze, ponieważ wcześniej było masakrycznie dużo powietrza podczas przyspieszania. Teraz wąż jest czyściutki, leci samo paliwo.
Na pompie siedzi też nastawnik HDK 248. 8-)

Obrazek

A teraz wszystko czeka na program...ale póki co brak kasy. Wpierw chcę ogarnąć tę kupę dymu i podnieść doładowanie. Auto chciało by jechać mocniej ale obecna mapa narazie mnie blokuje i jest dużo dymu. W maju powinno być wszystko już wystrojone. :-) Potem pomyśli się o FMIC i sprzęgle.

Kilka mniej znaczących fotek z prac. <ok>

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 30 kwie 2016, 12:19

Panie nie organizujecie nic w świętokrzyskim lubię tam wypady może bym zajrzał <ok> dobrze działasz <piwo>

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 30 kwie 2016, 12:34

Kiedyś można się zgadać. :D Ale to jak zrobię program bo narazie wstyd dać więcej niż połowa gazu bo dym jak.. :mrgreen: trzeba mu podnieść doładowanie z 1.35 planowo ma być 1.60-1.65 ale to będę rozmawiał z tym, co będzie mi to stroił.. :-) i mapował autko na nowo.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 kwie 2016, 14:35

Będzie konkretnie , dobry FMIC tylko wpakuj żeby schłodzic powietrze przy takim doładowaniu i dołóż jeszcze wałek 028E :mrgreen:

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 30 kwie 2016, 15:48

Krzysiek 84 pisze:Będzie konkretnie , dobry FMIC tylko wpakuj żeby schłodzic powietrze przy takim doładowaniu i dołóż jeszcze wałek 028E :mrgreen:
Podpisuję się pod tym.

Ale z ciśnieniem aż tak nie przesadzaj, 1.6bar to max moim zdaniem. Na nastawniku HDK248 musisz dobrze zmniejszyć dawkę żeby nie dymiło, ja na ori nastawniku miałem 4,4mg a na HDK248 mam ok. 7mg

wronek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2012, 09:38

Post autor: wronek1 » 30 kwie 2016, 16:52

moim zdaniem 1.6 bara to już będzie tylko grzało dolot a mocy z tego większej nie będzie niż np. 1.45-1.5 bara .
To tylko gt15 i nie ma co świrować z doładowaniem , w jaka moc celujesz illusion?

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 30 kwie 2016, 18:33

Zobaczymy, co na to powie ten co będzie stroił. :) Myślałem o 150KM ale podobno będe mógł z tego wykrzesać więcej. :-) A czy są jakieś większe turbiny na których można by konkretniej polecieć z mocą, tylko właśnie by turbo było WG?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl