Audi 80 B4 1995R SEDAN 1.9 TDI 90KM+ 230 11mm FMIC
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
A więc tak. Sporo się zmieniło
Auto wpierw dostało turbo GT1549s, wraz z kolektorem dolotoym AWX. Została też wymieniona uszczelka pod deklem zaworów, oraz wszystkie uszczelki kolektory aż do turbo. Został też usunięty środek z katalizatora. Auto trochę lepiej zaczęło zbierać się z dołu ale wiadomo na starym programie więc doładowanie pozostało jakie jest. Auto dostało również nowy przewód smarowania turbo-miska olejowa, ponieważ stary cieknął.
Wydech został owinęty bandażem termo, i po złożeniu wszystkiego stronę gorącą turbo oraz dalej wydech też chcę nim owinąć.
Dla porównania turbo T15 i GT1549s
Potem żeby tego było mało autko dostało wtryski 230. 8-) Końcówki WZM. Co by miało być konkretnie. Wymieniłem też wszystkie przewody przelewowe na nowe, i te idące do pompy.
Stare wtryski były bardzo okopcone, i miały grudki jakieś dziwne w miejscach otworków.
No i na sam koniec siadła pompa 11mm z falą AFN, dodatkowo wymieniłem filtr paliwa na Mann z numeracji Filtrona 838 ponieważ pojawiały się bąble powietrza i zakłócały dynamiczny kąt wtrysku. Teraz jeszcze nie robiłem logów ale powinno być już dobrze, ponieważ wcześniej było masakrycznie dużo powietrza podczas przyspieszania. Teraz wąż jest czyściutki, leci samo paliwo.
Na pompie siedzi też nastawnik HDK 248. 8-)
A teraz wszystko czeka na program...ale póki co brak kasy. Wpierw chcę ogarnąć tę kupę dymu i podnieść doładowanie. Auto chciało by jechać mocniej ale obecna mapa narazie mnie blokuje i jest dużo dymu. W maju powinno być wszystko już wystrojone. Potem pomyśli się o FMIC i sprzęgle.
Kilka mniej znaczących fotek z prac. <ok>
Auto wpierw dostało turbo GT1549s, wraz z kolektorem dolotoym AWX. Została też wymieniona uszczelka pod deklem zaworów, oraz wszystkie uszczelki kolektory aż do turbo. Został też usunięty środek z katalizatora. Auto trochę lepiej zaczęło zbierać się z dołu ale wiadomo na starym programie więc doładowanie pozostało jakie jest. Auto dostało również nowy przewód smarowania turbo-miska olejowa, ponieważ stary cieknął.
Wydech został owinęty bandażem termo, i po złożeniu wszystkiego stronę gorącą turbo oraz dalej wydech też chcę nim owinąć.
Dla porównania turbo T15 i GT1549s
Potem żeby tego było mało autko dostało wtryski 230. 8-) Końcówki WZM. Co by miało być konkretnie. Wymieniłem też wszystkie przewody przelewowe na nowe, i te idące do pompy.
Stare wtryski były bardzo okopcone, i miały grudki jakieś dziwne w miejscach otworków.
No i na sam koniec siadła pompa 11mm z falą AFN, dodatkowo wymieniłem filtr paliwa na Mann z numeracji Filtrona 838 ponieważ pojawiały się bąble powietrza i zakłócały dynamiczny kąt wtrysku. Teraz jeszcze nie robiłem logów ale powinno być już dobrze, ponieważ wcześniej było masakrycznie dużo powietrza podczas przyspieszania. Teraz wąż jest czyściutki, leci samo paliwo.
Na pompie siedzi też nastawnik HDK 248. 8-)
A teraz wszystko czeka na program...ale póki co brak kasy. Wpierw chcę ogarnąć tę kupę dymu i podnieść doładowanie. Auto chciało by jechać mocniej ale obecna mapa narazie mnie blokuje i jest dużo dymu. W maju powinno być wszystko już wystrojone. Potem pomyśli się o FMIC i sprzęgle.
Kilka mniej znaczących fotek z prac. <ok>
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Podpisuję się pod tym.Krzysiek 84 pisze:Będzie konkretnie , dobry FMIC tylko wpakuj żeby schłodzic powietrze przy takim doładowaniu i dołóż jeszcze wałek 028E :mrgreen:
Ale z ciśnieniem aż tak nie przesadzaj, 1.6bar to max moim zdaniem. Na nastawniku HDK248 musisz dobrze zmniejszyć dawkę żeby nie dymiło, ja na ori nastawniku miałem 4,4mg a na HDK248 mam ok. 7mg