[1Z] Pytanie do wzrostów mocy
[1Z] Pytanie do wzrostów mocy
Witajcie mam wkoncu takie pytanie po zaprzyjaźnionej przygody z wymianą silnika jest Wszystko ok.Ale zaczęło już mocy brakować lecą do mnie już wtryski 216 chce uzyskać max 130km czy jest to wykonalne na boschu? Turbinka T2 co to daje w oryginale jest lepiej? Czy ktoś pisze program na Boscha?
Ostatnio zmieniony 26 mar 2016, 09:36 przez mateos182, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Re: Pytanie do wzrostów mocy
mateos182 pisze:Witajcie mam wkoncu takie pytanie po zaprzyjaźnionej przygody z wymianą silnika jest Wszystko ok.Ale zaczęło już mocy brakować lecą do mnie już wtryski 216 chce uzyskać max 130km czy jest to wykonalne na boschu? Turbinka T2 co to daje w oryginale jest lepiej? Czy ktoś pisze program na Boscha?
poczekaj troche czasu napisza ci zeby sie odezwał do kostrzaka. on pisze setupy ale czy pisze na bosch to niewiem ale na pierburga tak.... mozesz sie jeszcze spytac muniora czy cos da wymiana wtryskiwaczy ....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wymiana wtyskiwaczy na wieksze ,zawsze da odczuwalny przyrost mocy ,pod warunkiem że wtryski są oczywiscie sprawne .Przed zalożeniem radze sprawdzić na maszynce cisnieniowej,zeby nie bylo niespodzianek .W sprawie softu odezwij się do Kostrza .Niestety tuning ''Boscha'' ogranicza sam sterownik ,który obsługuje doładowanie do 1bara ,co jest stanowczo za mało przy 216 tkach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
Robi kostrz mapy do Boscha. Ja mam 210-tki w Boschu, więc żeby mieć 1,4 bara, które wtryski potrzebują, zrobiłem swojej domowej roboty Manual Boost Control. Gdy B4 nie będzie potrzebne to wysyłam ECU do kostrza. Pisałem z nim i to jest wykonalne, ale min. dobry olej 10w40 musi być zalany oraz sprawny osprzęt silnika.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Krzysiek 84 pisze:To lepiej teraz zainwestuj w pierburga , a potem masz większe pole manewru odnośnie modyfikacji silnika.mateos182 pisze:Jak narazić starczy potem pierburg:)
Jestem tego samego zdania co kolega. Robiąc se wycieczkę do kolegi Muniora na przekladke zaszczepi ci od razu odpowiednią witaminke.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko