[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chyba coś na pierwszej stronie temu jest napisane o immo.
Tu na stronie 8 masz opis pinów http://www.topkodas.lt/images/products/IMMO_EN.pdf . Możesz po prostu uciąć wtyczkę immoboxa i już w auci docelowym podłączyć:
Plus po zapłonie
masę
połączenie z ECU silnika (K-line)
połączanie z pętlą indukcyjną stacyjki
połączanie z pętlą indukcyjną stacyjki
kontrolkę immo (opcjonalnie)
Pętle indukcyjną możesz zabrać z dawcy razem z wkładką stacyjki (na internecie jest jak wyjąć) i wsadzić ją razem z kluczykiem pod deską. Możesz też szukać wkładki stacyjki z pętlą indukcyjną z Audi 80 i wsadzić transponder do kluczyka którym odpalasz samochód. Tylko w drugim wypadku może się okazać że albo będziesz musiał mieć inny kluczyk do stacyjki (jak nie wymienisz reszty zamków) albo będziesz musiał odwiedzić ślusarza.
Z immobaxa masz też wyjście na gniazda diagnostycznego bo on sygnał lini K przechodzi przez niego (gdy jest zainstalowany).
Tu na stronie 8 masz opis pinów http://www.topkodas.lt/images/products/IMMO_EN.pdf . Możesz po prostu uciąć wtyczkę immoboxa i już w auci docelowym podłączyć:
Plus po zapłonie
masę
połączenie z ECU silnika (K-line)
połączanie z pętlą indukcyjną stacyjki
połączanie z pętlą indukcyjną stacyjki
kontrolkę immo (opcjonalnie)
Pętle indukcyjną możesz zabrać z dawcy razem z wkładką stacyjki (na internecie jest jak wyjąć) i wsadzić ją razem z kluczykiem pod deską. Możesz też szukać wkładki stacyjki z pętlą indukcyjną z Audi 80 i wsadzić transponder do kluczyka którym odpalasz samochód. Tylko w drugim wypadku może się okazać że albo będziesz musiał mieć inny kluczyk do stacyjki (jak nie wymienisz reszty zamków) albo będziesz musiał odwiedzić ślusarza.
Z immobaxa masz też wyjście na gniazda diagnostycznego bo on sygnał lini K przechodzi przez niego (gdy jest zainstalowany).
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Możesz dać uniwersalny przekaźnika albo dwa do pompy paliwa + zasilanie osprzętu. Jak zrobisz na uniwersalnym nie będziesz miał sporo mniej grzebania pod skrzynkę bezpieczników.sosek pisze:Ok,dzięki za info, jescze druga kwestia, muszę mieć przekaźnik pompy paliwa ori? U mnie przy gaźniku nie było go i pytanie czy nie mogę się wpiac gdzie indziej? Pozatym szukam gdzie wpiac pompę plusa?
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tylko może być trudno znaleźć uniwersaly przekaźnik pasujący do skrzynki bezpieczników w Audi 80 bo musi on mieć styki załączane większe niż najczęściej spotykane przekaźniki uniwersalne. Nie wiem po co o to wypytujesz, te przekaźniki są bardzo łatwo dostępne jako używane i zamienniki.
Przekaźnik pompy zasila nie tylko pompkę paliwa ale też wtryskiwacze ,przepływomierz, zawór EVAPu, N75. Ale pompka paliwa ciągnie sporo prądu więc lepiej nie obciążać stacyjki podłączając ją pod plus po zapłonie.
Przekaźnik pompy zasila nie tylko pompkę paliwa ale też wtryskiwacze ,przepływomierz, zawór EVAPu, N75. Ale pompka paliwa ciągnie sporo prądu więc lepiej nie obciążać stacyjki podłączając ją pod plus po zapłonie.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Pompę wpinasz w H87F albo B87F i do tego jeszcze musisz mieć bezpiecznik w gnieździe 13 skrzynki bezpieczników.
Tu masz opis kostek pod skrzynką: http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba99e9a4202bbd9c
Tu masz schemat podłączenia pompy w kratce B15: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig04.pdf
Tu masz opis kostek pod skrzynką: http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba99e9a4202bbd9c
Tu masz schemat podłączenia pompy w kratce B15: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig04.pdf