Chyba coś na pierwszej stronie temu jest napisane o immo.
Tu na stronie 8 masz opis pinów
http://www.topkodas.lt/images/products/IMMO_EN.pdf . Możesz po prostu uciąć wtyczkę immoboxa i już w auci docelowym podłączyć:
Plus po zapłonie
masę
połączenie z ECU silnika (K-line)
połączanie z pętlą indukcyjną stacyjki
połączanie z pętlą indukcyjną stacyjki
kontrolkę immo (opcjonalnie)
Pętle indukcyjną możesz zabrać z dawcy razem z wkładką stacyjki (na internecie jest jak wyjąć) i wsadzić ją razem z kluczykiem pod deską. Możesz też szukać wkładki stacyjki z pętlą indukcyjną z Audi 80 i wsadzić transponder do kluczyka którym odpalasz samochód. Tylko w drugim wypadku może się okazać że albo będziesz musiał mieć inny kluczyk do stacyjki (jak nie wymienisz reszty zamków) albo będziesz musiał odwiedzić ślusarza.
Z immobaxa masz też wyjście na gniazda diagnostycznego bo on sygnał lini K przechodzi przez niego (gdy jest zainstalowany).