Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 19 kwie 2016, 17:03

w abt daje max 1 bar polecam pompę z ng 6,5 i regulator 4bar

[ Dodano: 2016-04-19, 17:03 ]
taka jest różnica w wielkości
Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 kwie 2016, 17:07

jacek199315, to raczej nie z abt pompa bo pompuje 5 bara i do 240 lrh wydajności - tak podaje internet ;-)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 19 kwie 2016, 20:04

Pompa z abt nawet w serii nie daje radę w górnych partiach obrotowych..

FelipeB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 23 maja 2011, 23:05
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: FelipeB4 » 20 kwie 2016, 10:34

Dzięki za pomoc Panowie, będę szukał pompy z NG <ok>

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 20 kwie 2016, 15:02

Pompka z 2.0 16v ace daje rade w aebie po wirusie 193 konie
Obrazek

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 22 kwie 2016, 15:43

Jeden wuj czy z ACE czy z NG - pod względem wydajności.

FelipeB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 23 maja 2011, 23:05
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: FelipeB4 » 23 kwie 2016, 11:17

jacek199315, powiedz mi a jak z montażem tej "loszki" ? Bo trafiła mi się nówka za dobrą kasę to się nawet nie zastanawiałem :)

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 27 kwie 2016, 20:52

Witam, pytanko co do immo, od A4 95 rok mam całą komplet budę, niby ma to immobox, teraz pytanie przekladal ktoś to? U mnie w B3 nie było immo , a nie mogę znaleźć jak to ugryźć żeby przełożyć

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 kwie 2016, 23:45

Chyba coś na pierwszej stronie temu jest napisane o immo.

Tu na stronie 8 masz opis pinów http://www.topkodas.lt/images/products/IMMO_EN.pdf . Możesz po prostu uciąć wtyczkę immoboxa i już w auci docelowym podłączyć:

Plus po zapłonie
masę
połączenie z ECU silnika (K-line)
połączanie z pętlą indukcyjną stacyjki
połączanie z pętlą indukcyjną stacyjki
kontrolkę immo (opcjonalnie)

Pętle indukcyjną możesz zabrać z dawcy razem z wkładką stacyjki (na internecie jest jak wyjąć) i wsadzić ją razem z kluczykiem pod deską. Możesz też szukać wkładki stacyjki z pętlą indukcyjną z Audi 80 i wsadzić transponder do kluczyka którym odpalasz samochód. Tylko w drugim wypadku może się okazać że albo będziesz musiał mieć inny kluczyk do stacyjki (jak nie wymienisz reszty zamków) albo będziesz musiał odwiedzić ślusarza.

Z immobaxa masz też wyjście na gniazda diagnostycznego bo on sygnał lini K przechodzi przez niego (gdy jest zainstalowany).

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 28 kwie 2016, 21:33

Ok,dzięki za info, jescze druga kwestia, muszę mieć przekaźnik pompy paliwa ori? U mnie przy gaźniku nie było go i pytanie czy nie mogę się wpiac gdzie indziej? Pozatym szukam gdzie wpiac pompę plusa?

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 28 kwie 2016, 22:30

sosek pisze:Ok,dzięki za info, jescze druga kwestia, muszę mieć przekaźnik pompy paliwa ori? U mnie przy gaźniku nie było go i pytanie czy nie mogę się wpiac gdzie indziej? Pozatym szukam gdzie wpiac pompę plusa?
Możesz dać uniwersalny przekaźnika albo dwa do pompy paliwa + zasilanie osprzętu. Jak zrobisz na uniwersalnym nie będziesz miał sporo mniej grzebania pod skrzynkę bezpieczników.

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 28 kwie 2016, 22:53

No tak uniwersalny ale w to miejsce ori co jest, ale zasilanie pompy nie może być stałe tylko po przekaźniku żeby pompa nie chodziła ciągle po przekreceniu stacyjki

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 28 kwie 2016, 23:37

Tylko może być trudno znaleźć uniwersaly przekaźnik pasujący do skrzynki bezpieczników w Audi 80 bo musi on mieć styki załączane większe niż najczęściej spotykane przekaźniki uniwersalne. Nie wiem po co o to wypytujesz, te przekaźniki są bardzo łatwo dostępne jako używane i zamienniki.

Przekaźnik pompy zasila nie tylko pompkę paliwa ale też wtryskiwacze ,przepływomierz, zawór EVAPu, N75. Ale pompka paliwa ciągnie sporo prądu więc lepiej nie obciążać stacyjki podłączając ją pod plus po zapłonie.

Awatar użytkownika
sosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 08 maja 2009, 17:38
Lokalizacja: Piła Wlkp.

Post autor: sosek » 29 kwie 2016, 00:01

Mój błąd z tym przekaznikiem, już ogarnąłem co jest pięć, zmylil mnie jeden temat,ale nadal bym chciał wiedzieć gdzie pompę wpiac bo nie wiem, wiazke już ogarnąłem ale pompy nie mam podlaczonej Jeszcze

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 kwie 2016, 09:56

Pompę wpinasz w H87F albo B87F i do tego jeszcze musisz mieć bezpiecznik w gnieździe 13 skrzynki bezpieczników.
Tu masz opis kostek pod skrzynką: http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba99e9a4202bbd9c
Tu masz schemat podłączenia pompy w kratce B15: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig04.pdf

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl