Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Ciężko odpala po postoju kilkugodzinnym

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 18 kwie 2016, 18:53

ja też mam taki problem ale kąt raz jest ok a raz się przestawia dolne koło zrobione nic już nie ma luzów a kąt dalej się zmienia i raz autko pali ok a raz nie co może być ?

[ Dodano: 2016-04-18, 18:53 ]
witam po zmaganiach zerknijcie ludziska na logi jak to wygląda został tylko problem przestawiania się kąta wtrysku i nw co zrobić to raz a 2 jak zapale rano i jadę i w pewnym momencie depnę to przestaje auto jechać zaczyna szarpać silnikiem odczekam chwilkę i auto znowu działa jak powinno :)

http://vaglog.pl/log_258938.html
http://vaglog.pl/log_258953.html
http://vaglog.pl/log_258952.html
http://vaglog.pl/log_258951.html

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 18 kwie 2016, 21:30

Ja bym jeszcze dał do sprawdzenia pompę...

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 19 kwie 2016, 07:22

co masz na mysli "sprawdzenie pompy " moze ktos cos pomoze :)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 19 kwie 2016, 07:54

N108 reguluje kąt wtrysku na odpalonym silniku. Sprawdź na początek czy nie masz gdzieś uszkodzonego przewodu który do niego idzie.

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 19 kwie 2016, 22:07

przewody sa okej :) a brakuje mi teoche doładowania a wszystko szczelne wina turbo ?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 kwie 2016, 10:22

dupczal, ale przecież robiłeś ten wał i dawałeś nowe koło zębate rozrządu, nie? ja miałem taki sam problem, czyli problemy z odpalaniem, szarpanie i brak reakcji na gaz, ale po wymianie tego koła ustało sarpanie, brak reakcji na gaz, ale dalej nie odpala idealnie, trzeba pokręcić nim trochę, ale to też tylko jak auto postoi i powiedzmy jak ostygnie mocniej... muszę sprawdzić dawkę paliwa jeszcze (ale kompletny brak czasu), chociaż, pamiętam, że ją ustawiałem i wiem, że jak jest zawyżona to takich objawów nie miałem, nie wiem jakie są objawy, gdy dawka jest za niska ;/

aha jeszcze zostaje sprawdzenie, czy nie zaciąga powietrza na wtryski, ale czy gdyby tak było to podczas jazdy też by się to jakoś objawiało?

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 20 kwie 2016, 23:00

sluchaj teraz jest tak ze trzeba chwlke zakrecic i jedyny objak to taki ze jak depne na nie dogrzanym silniku zaczyna nim szarpac a po chwili wraca wszystko do normy bo tak logi sa ok kat byl 55 i raz jest a raz nie do tego nie da sie wejsc ale juz nw . reakcje na gaz mam ok autko smiga i to fajnie kolo sprawdzalem jest okej wiec przyczyna jest gdzie indziej moze faktycznie pompa mowi powoli pa pa :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl