ja też mam taki problem ale kąt raz jest ok a raz się przestawia dolne koło zrobione nic już nie ma luzów a kąt dalej się zmienia i raz autko pali ok a raz nie co może być ?
[ Dodano: 2016-04-18, 18:53 ]
witam po zmaganiach zerknijcie ludziska na logi jak to wygląda został tylko problem przestawiania się kąta wtrysku i nw co zrobić to raz a 2 jak zapale rano i jadę i w pewnym momencie depnę to przestaje auto jechać zaczyna szarpać silnikiem odczekam chwilkę i auto znowu działa jak powinno
http://vaglog.pl/log_258938.html
http://vaglog.pl/log_258953.html
http://vaglog.pl/log_258952.html
http://vaglog.pl/log_258951.html
[B4 1.9 1Z] Ciężko odpala po postoju kilkugodzinnym
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
dupczal, ale przecież robiłeś ten wał i dawałeś nowe koło zębate rozrządu, nie? ja miałem taki sam problem, czyli problemy z odpalaniem, szarpanie i brak reakcji na gaz, ale po wymianie tego koła ustało sarpanie, brak reakcji na gaz, ale dalej nie odpala idealnie, trzeba pokręcić nim trochę, ale to też tylko jak auto postoi i powiedzmy jak ostygnie mocniej... muszę sprawdzić dawkę paliwa jeszcze (ale kompletny brak czasu), chociaż, pamiętam, że ją ustawiałem i wiem, że jak jest zawyżona to takich objawów nie miałem, nie wiem jakie są objawy, gdy dawka jest za niska ;/
aha jeszcze zostaje sprawdzenie, czy nie zaciąga powietrza na wtryski, ale czy gdyby tak było to podczas jazdy też by się to jakoś objawiało?
aha jeszcze zostaje sprawdzenie, czy nie zaciąga powietrza na wtryski, ale czy gdyby tak było to podczas jazdy też by się to jakoś objawiało?
sluchaj teraz jest tak ze trzeba chwlke zakrecic i jedyny objak to taki ze jak depne na nie dogrzanym silniku zaczyna nim szarpac a po chwili wraca wszystko do normy bo tak logi sa ok kat byl 55 i raz jest a raz nie do tego nie da sie wejsc ale juz nw . reakcje na gaz mam ok autko smiga i to fajnie kolo sprawdzalem jest okej wiec przyczyna jest gdzie indziej moze faktycznie pompa mowi powoli pa pa