
Co ostatnio robiłeś przy aucie...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5501
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ja w weekend wymieniałem w Cabie cały układ hamulcowy nowe klocki , tarcze , wszystkie 4 zaciski przeszły kapitalny remont , przy okazji wymieniłem tuleje przednich wahaczy oraz oba sforznie, umyłem autko i zatankowałem do pełna . W ten weekend biorę się za rezanie lamp przednich ( rozebranie pełna kosmetyka wewnętrzna wykręcenie zwykłej soczewki wszczepienie soczewki bi ksenonowej poskładanie ) a za dwa tygodnie kolejny przeszczep czyli klima manual out -----> climatronic in
:D:D

Detalier Morning Dew ma w sobie sporo wosku, więc jak rozumiem będziesz woskował woskKrzysiek 84 pisze:Ostatnio auto było umyte aktywna piana z pianownicy ręcznej i na koniec detailer , teraz czekam na wosk collinte i musze nawoskować porządnie samochód.
8 maja komunia chrześniaka , więc musi błyszczeć :mrgreen:



Co ja zrobiłem ostatnio?
Sedan B4 2.3 NG- przywrócony do serii pomijając sprężyny zawieszenia (wpadł eibach pro-kit), żeby żony i dziecka za bardzo na wybojach nie telepało

Cabrio 2.6 V6 - nowy nabytek kupiony w styczniu i od tego momentu cały czas coś się dzieje, tj:
















Do dwóch tygodni powinienem się wyrobić z całością ...
He, to ja w swojej żółtej, a mam ją 2 miesiące i stała 1,5 tyg. zrobiłem prawie generalny remont
:
- skrzynia biegów od B4 + sprzęgło kpl. LUK + nowy olej w skrzyni Carlube + uszczelniacz tylny wału + ten od wybieraka
- przednie tarcze hamulcowe i klocki, lewy przewód hamulcowy kpl. (2 el.+2 miedzane)
- przednie łożyska FAG
- tylne amortyzatory, szczęki hamulcowe ze sprężynkami, łożyska FAG
- uszczelniona trochę pompa wtryskowa (zaczęło kapać spod głowicy tłokorozdzielacza)
- chłodnica, zbiorniczek wyrównawczy, a zaraz mnie czeka wymiana nagrzewnicy (narazie odłączona)
- rozrząd, paski, oleje, płyny, filtry.
Kupione w miarę tanio, więc sobie doinwestowałem i latam <ok>

- skrzynia biegów od B4 + sprzęgło kpl. LUK + nowy olej w skrzyni Carlube + uszczelniacz tylny wału + ten od wybieraka
- przednie tarcze hamulcowe i klocki, lewy przewód hamulcowy kpl. (2 el.+2 miedzane)
- przednie łożyska FAG
- tylne amortyzatory, szczęki hamulcowe ze sprężynkami, łożyska FAG
- uszczelniona trochę pompa wtryskowa (zaczęło kapać spod głowicy tłokorozdzielacza)
- chłodnica, zbiorniczek wyrównawczy, a zaraz mnie czeka wymiana nagrzewnicy (narazie odłączona)
- rozrząd, paski, oleje, płyny, filtry.
Kupione w miarę tanio, więc sobie doinwestowałem i latam <ok>
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5501
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
jeszcze kropelkuje woda na aucieorsa_83 pisze:Detalier Morning Dew ma w sobie sporo wosku, więc jak rozumiem będziesz woskował wosk![]()
![]()
:?:
Ale w sobote pojade na myjnie to troche pianą postaram się pokryc całe auto żeby troche Morning Dew miał słabsze działanie i jak w długi weekend pogoda bedzie ładna to też pianownica będzie używana.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5501
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Witam wszystkich.
Ja ostatnio zrobiłem sporo roboty ale to jeszcze nie koniec.
Do tej chwili zrobione:
PRZÓD
-sworznie kpl.
-tulejki wachaczy kpl
-amorki
- poduszki amorków
-końcówka drążka lewa i prawa
-łącznik stabilizatora lewy i prawy
-tarcze + kpl klocków
TYŁ
komplet amorków
linka hamulca ręcznego
POD MACHĄ
- olej + filtry
- rozrząd kompletny
- czujniki ciśnienia oleju ( bo zgłupiał jeden na wysokich obrotach się zaświecało)
- płyn chłodniczy
DLA WYGLĄDU
AVANCIK dostał komplet alufelg 16'' + komplet nowych letnich
To na tyle co zrobione.
Po niedzieli podnośnik i AVANT w górę i robimy.
-maglownica ( niestety cieknie jak cholera)
- tarcze hamulcowe + kpl klocków tył ( bo licho już wygląda)
- napinacz paska wielorowkowego + pasek
- kasowanie luzów w piastach tył a może i nawet wymiana łożysk (życie pokaże )
To by było na tyle <ok>
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Ja ostatnio zrobiłem sporo roboty ale to jeszcze nie koniec.
Do tej chwili zrobione:
PRZÓD
-sworznie kpl.
-tulejki wachaczy kpl
-amorki
- poduszki amorków
-końcówka drążka lewa i prawa
-łącznik stabilizatora lewy i prawy
-tarcze + kpl klocków
TYŁ
komplet amorków
linka hamulca ręcznego
POD MACHĄ
- olej + filtry
- rozrząd kompletny
- czujniki ciśnienia oleju ( bo zgłupiał jeden na wysokich obrotach się zaświecało)
- płyn chłodniczy
DLA WYGLĄDU

AVANCIK dostał komplet alufelg 16'' + komplet nowych letnich
To na tyle co zrobione.
Po niedzieli podnośnik i AVANT w górę i robimy.
-maglownica ( niestety cieknie jak cholera)
- tarcze hamulcowe + kpl klocków tył ( bo licho już wygląda)
- napinacz paska wielorowkowego + pasek
- kasowanie luzów w piastach tył a może i nawet wymiana łożysk (życie pokaże )
To by było na tyle <ok>
moje Audi niestety stoi niesprawne na podjeździe i nie zapowiada się żeby szybko się coś zmieniło.. padła skrzynia.. teraz mam dylemat: wstawić znów automat (obecnie 3-stopniowy KAS) czy bawić się w manuala ze sprzęgłem itd.. mój mechanik coś kręci nosem, bo chce żebym mu kupił drugie auto i on sobie wyciągnie części.. oczywiście w pobliżu nie ma żadnego auta które by się nadało na dawce...