Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 ABK] Ciężko pali

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
piotrpanter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 24 cze 2015, 14:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: piotrpanter » 06 maja 2016, 07:30

Najbardziej optymistyczna wersją jest chyba ten regulatorej. Ale podejrzewam chyba tą przeplywke. Miałem uszkodzoną tą wielką gumę i przez to strzelał chyba bo odkąd wymieniłem cisza. Przeplywka z zewnątrz wygląda okej ale za to obudowa filtra powietrza jest dziurawa jak sito. A ona chyba musi być szczelna?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 maja 2016, 07:49

piotrpanter pisze:Przeplywka z zewnątrz wygląda okej ale za to obudowa filtra powietrza jest dziurawa jak sito. A ona chyba musi być szczelna?
powinna, nie powinna będzie ssało syf to równie dobrze można wywalić filtr a po coś ona tam jest.
To że z zewnątrz wygląda ładnie nie oznacza że wewnątrz tak jest - zerknij to jednego z tematów który zapodałem jest tam o przepływce. Będziesz wiedział o czym mówię bo po raz kolejny nie będę o tym pisał.

piotrpanter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 24 cze 2015, 14:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: piotrpanter » 09 maja 2016, 14:17

okej, poszperam dzięki :)

[ Dodano: 2016-05-09, 14:17 ]
Panowie jadę dziś kupować regulator tylko mam dylemat. Firma MAXGEAR około 50 zł a BOSCH grubo ponad stówę w Intercarsie. Ma to jakieś znaczenie? Który wybrać?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 maja 2016, 14:42

piotrpanter pisze:Firma MAXGEAR około 50 zł a BOSCH grubo ponad stówę w Intercarsie. Ma to jakieś znaczenie?
nie znam sie dobrze na tych zamiennikach ale firma maxgear to jedna z najtańszych więc jakość na pewno nie będzie rewelacyjna.

piotrpanter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 24 cze 2015, 14:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: piotrpanter » 09 maja 2016, 15:00

Na Intercasie jest nawet za 450 zł firmy VAICO także chłopaki mam dylemat :-D

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 maja 2016, 15:58

piotrpanter pisze:Na Intercasie jest nawet za 450 zł firmy VAICO także chłopaki mam dylemat :-D
jeśli na pewno Twój padł to poszukał bym używki jeszcze

piotrpanter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 24 cze 2015, 14:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: piotrpanter » 09 maja 2016, 22:26

Wymieniłem ten regulator auto pali na dotyk a pół roku meczęnia się z tym, jeżdżenia po mechanikach gdzie jeden twierdził, że tego się już nie da naprawić i można z tym jeździć drugi chciał cały przepływomierz wymieniać, trzeci cały silnik. A tu koszt 80 zł i 20 minut roboty. jedynie czasem lekko muszę gazu dodać ale nie ma kręcenia po kilka sekund... Pewnie czeka mnie pewnie wymiana obudowy filtra powietrza więc jakby ktoś miał na zbyciu w dobrym stanie, nie dziurawą jak sito jak moja to się dogadamy. Dzięki jeszcze raz za pomoc! piwoa80

tomazino26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 lis 2013, 01:05
Lokalizacja: B-c

Post autor: tomazino26 » 04 cze 2016, 20:33

Witam wszystkich problem u mnie zrodzil sie taki ze po przejechaniu dłuższego odcinka jakies 50km i wiecej po zgaszeniu i nie mal odrazu po ponownym rozruchu ciezko odpala mianowicie objaw jest taki ze rozrusznik ma problem zeby obrocic walem jakby mial jakis dodatkowy opór a nieraz normalnie kreci ladowanie jest rozrusznik tez normalnie kreci no prócz wlasnie tych sytuacji
Ostatnio zmieniony 02 sie 2016, 22:00 przez tomazino26, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 cze 2016, 20:41

tomazino26, prawdopodobnie rozrusznik wymaga regeneracji

tomazino26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 lis 2013, 01:05
Lokalizacja: B-c

Post autor: tomazino26 » 04 cze 2016, 20:48

myslisz ale dzieje sie tak tylko po dlugich trasach { to jest tak przyjade gasze i chce ponownie odrazu odpalic } doslownie staje deba lekko zakreci i nic za drugim razem juz normalnie i potem dziala tak normalnie

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 cze 2016, 20:58

tomazino26 pisze:myslisz ale dzieje sie tak tylko po dlugich trasach { to jest tak przyjade gasze i chce ponownie odrazu odpalic } doslownie staje deba lekko zakreci
jeśli dzieje się to tylko i wyłącznie po takich odcinakach to może nie. Sadziłem że dzieje się to jak auto nagrzane dość dobrze i dlatego po dłuższych trasach.

tomazino26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 lis 2013, 01:05
Lokalizacja: B-c

Post autor: tomazino26 » 04 cze 2016, 21:09

wlasnie tylko jak dalekie trasy ale gdzie tu przyczyny szukac

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 cze 2016, 21:12

tomazino26, powiem szczerze że nie słyszałem o takim przypadku

tomazino26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 lis 2013, 01:05
Lokalizacja: B-c

Post autor: tomazino26 » 04 cze 2016, 21:14

slyszalem ze to moze byc przytarty silnik i po dłuższej jezdzie w cudzysłowiu puchnie

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 04 cze 2016, 21:35

Jakby przycierał się silnik to by było czuć po pracy na wolnych obrotach albo wogóle by gasł.

Szukasz przyczyny w typowo dyletancki sposób, zaczynasz od najmniej prawdopodobnych teorii zamiast zacząć od tych prostych i częstych przyczyn. Nie mówiąc już o zakasaniu rękawów i wyciągnięciu i zrobieniu czegoś z rozrusznikiem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl