Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B2 2.2 KK] KV gaśnie jak się zagrzeje.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
ogród-lca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 28 kwie 2016, 15:28
Lokalizacja: Legnica

[B2 2.2 KK] KV gaśnie jak się zagrzeje.

Post autor: ogród-lca » 14 maja 2016, 19:56

Witam jak w temacie , dziś wreszcie uruchomiłem swojego KV silnik zapala od kopa, pracuje w miarę równo, ale jak sie zagrzeje pod 90 stopni to gaśnie, wystarczy poczekać kilka minut i zapala od kopa pochodzi chwilę temp podrośnie i znów gaśnie dodawanie gazu nić nie pomaga gaśnie i tyle. Czy przyczyną może być brak odczytu z czujnika termicznego z tyłu silnika, tego w bloku ?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 maja 2016, 10:44

ogród-lca pisze:Czy przyczyną może być brak odczytu z czujnika termicznego z tyłu silnika, tego w bloku ?
Jeśli to czysty k-jetronic bez elektroniki to ten czujnik uruchamia tylko wtryskiwacz rozruchowy podczas pracy rozrusznika i chwilę po jego wyłączeniu. A za ssanie odpowiada regulator rozgrzewania przykręcany do bloku silnika.

Zainteresuje się ciśnieniem paliwa i regulacją składu mieszanki.

ogród-lca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 28 kwie 2016, 15:28
Lokalizacja: Legnica

Post autor: ogród-lca » 15 maja 2016, 13:56

Jest to czysty K-jetronic więc może od początku
Auto nie odpalało po podregulowaniu płytki przepływomierza ( była za nisko podgiąłem sprężynę ) auto wczoraj udało mi się uruchomić , chodził na 500 obr , obr udało mi się podciągnąć na 850 zwiększając dawkę paliwa śrubą przy rozdzielaczu, tak jak pisałem wyżej auto chodziło w miarę równo, wkręcało się na obr , ale gasło w granicach 80 paru stopni mniej więcej jak otwiera się termostat.
Dziś na zimno auto odpaliło po chwilowym kręceniu ( nie działa pewnie rozruchowy wtryskiwacz po mam urwany kabelek od kostki czujnika termicznego z tyłu bloku ) po odpaleniu auto chodziło ok 1000 obr po czym po chwili zeszło na 850 tak jak je wczoraj ustawiłem więc regulator termiczny przy bloku chyba działa. Po nagrzaniu się auta w granicy włączania się wentylatora auto zaczyna mulić i gaśnie .

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 maja 2016, 14:35

A po tym jak zgaśnie jest iskra? Często jak pada czujnik halla to dzieją się podobne rzeczy.

Długo musisz czekać zanim znów odpali?

ogród-lca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 28 kwie 2016, 15:28
Lokalizacja: Legnica

Post autor: ogród-lca » 15 maja 2016, 14:45

Nie sprawdzałem czy jest iskra , ale jak zgaśnie to wystarczy odczekać dosłownie kilka minut i zapala i w zależności jak długo odczekam ile wystygnie tak długo znów pochodzi, ale temat z iskrą sprawdzę następnym razem.

Przyczyną gaśnięcia jest chyba jakiś spadek napięcia bo dziś zauważyłem że w momencie kiedy załącza się wentylator spadają obroty i silnik potrafi zgasnąć .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl