[B2 2.2 KK] KV gaśnie jak się zagrzeje.
[B2 2.2 KK] KV gaśnie jak się zagrzeje.
Witam jak w temacie , dziś wreszcie uruchomiłem swojego KV silnik zapala od kopa, pracuje w miarę równo, ale jak sie zagrzeje pod 90 stopni to gaśnie, wystarczy poczekać kilka minut i zapala od kopa pochodzi chwilę temp podrośnie i znów gaśnie dodawanie gazu nić nie pomaga gaśnie i tyle. Czy przyczyną może być brak odczytu z czujnika termicznego z tyłu silnika, tego w bloku ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jeśli to czysty k-jetronic bez elektroniki to ten czujnik uruchamia tylko wtryskiwacz rozruchowy podczas pracy rozrusznika i chwilę po jego wyłączeniu. A za ssanie odpowiada regulator rozgrzewania przykręcany do bloku silnika.ogród-lca pisze:Czy przyczyną może być brak odczytu z czujnika termicznego z tyłu silnika, tego w bloku ?
Zainteresuje się ciśnieniem paliwa i regulacją składu mieszanki.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Jest to czysty K-jetronic więc może od początku
Auto nie odpalało po podregulowaniu płytki przepływomierza ( była za nisko podgiąłem sprężynę ) auto wczoraj udało mi się uruchomić , chodził na 500 obr , obr udało mi się podciągnąć na 850 zwiększając dawkę paliwa śrubą przy rozdzielaczu, tak jak pisałem wyżej auto chodziło w miarę równo, wkręcało się na obr , ale gasło w granicach 80 paru stopni mniej więcej jak otwiera się termostat.
Dziś na zimno auto odpaliło po chwilowym kręceniu ( nie działa pewnie rozruchowy wtryskiwacz po mam urwany kabelek od kostki czujnika termicznego z tyłu bloku ) po odpaleniu auto chodziło ok 1000 obr po czym po chwili zeszło na 850 tak jak je wczoraj ustawiłem więc regulator termiczny przy bloku chyba działa. Po nagrzaniu się auta w granicy włączania się wentylatora auto zaczyna mulić i gaśnie .
Auto nie odpalało po podregulowaniu płytki przepływomierza ( była za nisko podgiąłem sprężynę ) auto wczoraj udało mi się uruchomić , chodził na 500 obr , obr udało mi się podciągnąć na 850 zwiększając dawkę paliwa śrubą przy rozdzielaczu, tak jak pisałem wyżej auto chodziło w miarę równo, wkręcało się na obr , ale gasło w granicach 80 paru stopni mniej więcej jak otwiera się termostat.
Dziś na zimno auto odpaliło po chwilowym kręceniu ( nie działa pewnie rozruchowy wtryskiwacz po mam urwany kabelek od kostki czujnika termicznego z tyłu bloku ) po odpaleniu auto chodziło ok 1000 obr po czym po chwili zeszło na 850 tak jak je wczoraj ustawiłem więc regulator termiczny przy bloku chyba działa. Po nagrzaniu się auta w granicy włączania się wentylatora auto zaczyna mulić i gaśnie .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
A po tym jak zgaśnie jest iskra? Często jak pada czujnik halla to dzieją się podobne rzeczy.
Długo musisz czekać zanim znów odpali?
Długo musisz czekać zanim znów odpali?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Nie sprawdzałem czy jest iskra , ale jak zgaśnie to wystarczy odczekać dosłownie kilka minut i zapala i w zależności jak długo odczekam ile wystygnie tak długo znów pochodzi, ale temat z iskrą sprawdzę następnym razem.
Przyczyną gaśnięcia jest chyba jakiś spadek napięcia bo dziś zauważyłem że w momencie kiedy załącza się wentylator spadają obroty i silnik potrafi zgasnąć .
Przyczyną gaśnięcia jest chyba jakiś spadek napięcia bo dziś zauważyłem że w momencie kiedy załącza się wentylator spadają obroty i silnik potrafi zgasnąć .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga