Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B2 2.2 KK] KV gaśnie jak się zagrzeje.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
ogród-lca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 28 kwie 2016, 15:28
Lokalizacja: Legnica

[B2 2.2 KK] KV gaśnie jak się zagrzeje.

Post autor: ogród-lca » 14 maja 2016, 19:56

Witam jak w temacie , dziś wreszcie uruchomiłem swojego KV silnik zapala od kopa, pracuje w miarę równo, ale jak sie zagrzeje pod 90 stopni to gaśnie, wystarczy poczekać kilka minut i zapala od kopa pochodzi chwilę temp podrośnie i znów gaśnie dodawanie gazu nić nie pomaga gaśnie i tyle. Czy przyczyną może być brak odczytu z czujnika termicznego z tyłu silnika, tego w bloku ?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 maja 2016, 10:44

ogród-lca pisze:Czy przyczyną może być brak odczytu z czujnika termicznego z tyłu silnika, tego w bloku ?
Jeśli to czysty k-jetronic bez elektroniki to ten czujnik uruchamia tylko wtryskiwacz rozruchowy podczas pracy rozrusznika i chwilę po jego wyłączeniu. A za ssanie odpowiada regulator rozgrzewania przykręcany do bloku silnika.

Zainteresuje się ciśnieniem paliwa i regulacją składu mieszanki.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ogród-lca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 28 kwie 2016, 15:28
Lokalizacja: Legnica

Post autor: ogród-lca » 15 maja 2016, 13:56

Jest to czysty K-jetronic więc może od początku
Auto nie odpalało po podregulowaniu płytki przepływomierza ( była za nisko podgiąłem sprężynę ) auto wczoraj udało mi się uruchomić , chodził na 500 obr , obr udało mi się podciągnąć na 850 zwiększając dawkę paliwa śrubą przy rozdzielaczu, tak jak pisałem wyżej auto chodziło w miarę równo, wkręcało się na obr , ale gasło w granicach 80 paru stopni mniej więcej jak otwiera się termostat.
Dziś na zimno auto odpaliło po chwilowym kręceniu ( nie działa pewnie rozruchowy wtryskiwacz po mam urwany kabelek od kostki czujnika termicznego z tyłu bloku ) po odpaleniu auto chodziło ok 1000 obr po czym po chwili zeszło na 850 tak jak je wczoraj ustawiłem więc regulator termiczny przy bloku chyba działa. Po nagrzaniu się auta w granicy włączania się wentylatora auto zaczyna mulić i gaśnie .

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 maja 2016, 14:35

A po tym jak zgaśnie jest iskra? Często jak pada czujnik halla to dzieją się podobne rzeczy.

Długo musisz czekać zanim znów odpali?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ogród-lca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 28 kwie 2016, 15:28
Lokalizacja: Legnica

Post autor: ogród-lca » 15 maja 2016, 14:45

Nie sprawdzałem czy jest iskra , ale jak zgaśnie to wystarczy odczekać dosłownie kilka minut i zapala i w zależności jak długo odczekam ile wystygnie tak długo znów pochodzi, ale temat z iskrą sprawdzę następnym razem.

Przyczyną gaśnięcia jest chyba jakiś spadek napięcia bo dziś zauważyłem że w momencie kiedy załącza się wentylator spadają obroty i silnik potrafi zgasnąć .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga