Mam taki dziwny problem, mianowicie przygasają mi obroty biegu jałowego, zwłaszcza przy hamowaniu, skręcaniu z wciśniętym sprzęgłem - silnik potrafi czasem zgasnąć. Jak zgaśnie w takiej sytuacji to trudno go odpalić, trzeba kilkanaście sek. kręcić rozrusznikiem. Co ciekawe, problem całkowicie znika po odłączeniu przewodu podciśnienia od podciśnieniowego regulatora ciśnienia benzyny w listwie zasilającej wtryski. Jeżdżę na lpg 2 gen. Na benzynie problem jest podobny, wręcz silnik sporadycznie gaśnie sam z siebie - stojąc na biegu jałowym.
Wydaje mi się że problem może być z mieszanką paliwową - mieszanka może być za bogata i zalewać świece, przez co później trudno odpalić. Wskazuje też na to wysokie spalanie 12l w trasie, 22 w mieście - ale nie porównywałem spalania z podłączonym przewodem albo bez. Lpg ostatnio regulowałem, ale u niewyspecjalizowanego diagnosty - więc to też może być do poprawy.
[B4 2.8 AAH] słabe wolne obroty i podciśnienie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 06 lut 2015, 18:05
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 RU
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 06 lut 2015, 18:05
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 RU
- Lokalizacja: Kraków