Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] słabe wolne obroty i podciśnienie

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
JoyDivision
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 06 lut 2015, 18:05
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 RU
Lokalizacja: Kraków

[B4 2.8 AAH] słabe wolne obroty i podciśnienie

Post autor: JoyDivision » 17 maja 2016, 17:45

Mam taki dziwny problem, mianowicie przygasają mi obroty biegu jałowego, zwłaszcza przy hamowaniu, skręcaniu z wciśniętym sprzęgłem - silnik potrafi czasem zgasnąć. Jak zgaśnie w takiej sytuacji to trudno go odpalić, trzeba kilkanaście sek. kręcić rozrusznikiem. Co ciekawe, problem całkowicie znika po odłączeniu przewodu podciśnienia od podciśnieniowego regulatora ciśnienia benzyny w listwie zasilającej wtryski. Jeżdżę na lpg 2 gen. Na benzynie problem jest podobny, wręcz silnik sporadycznie gaśnie sam z siebie - stojąc na biegu jałowym.
Wydaje mi się że problem może być z mieszanką paliwową - mieszanka może być za bogata i zalewać świece, przez co później trudno odpalić. Wskazuje też na to wysokie spalanie 12l w trasie, 22 w mieście - ale nie porównywałem spalania z podłączonym przewodem albo bez. Lpg ostatnio regulowałem, ale u niewyspecjalizowanego diagnosty - więc to też może być do poprawy.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 17 maja 2016, 18:59

JoyDivision pisze:Co ciekawe, problem całkowicie znika po odłączeniu przewodu podciśnienia od podciśnieniowego regulatora ciśnienia benzyny w listwie zasilającej wtryski.
A benzyna nie leci tym wężykiem?

Awatar użytkownika
Jarek-LT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 17 maja 2016, 19:47

Wskazuje na to, ze walniety regulator ciśnienia benzyny na listwie.
Gdy odłączysz podcisnienie zaworek zamyka przelew i paliwo jest w listwie gdy podłaczysz - spręzyna nie trzyma zaworku a podciśnienie otwiera za mocno przelew.

Jarek-LT

JoyDivision
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 06 lut 2015, 18:05
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 RU
Lokalizacja: Kraków

Post autor: JoyDivision » 01 cze 2016, 18:37

Nie, jest sucho i nic tam nie cieknie.

Tylko czy regulator ma jakiś wpływ na pracę na LPG?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 01 cze 2016, 18:46

JoyDivision pisze: Tylko czy regulator ma jakiś wpływ na pracę na LPG?
Tak, jeśli leje się z niego paliwo to i na gazie będzie zalewać silnik (pompę paliwa przy pracy na gazie odłącza się tylko w silnikach z mechanicznym wtryskiem).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga