[B4 2.0 ABT] Przgrzewa sie w korkach
Nie wiem czy tylko u mnie jest taki problem z odpowietrzeniem. Trzeba dobrych pół godziny żeby to odpowietrzyć, wgl płyn nie chce pójść na duży obieg. Grzeje się a chłodnica i dolny waż zimny i tak jakby wgl w nim płynu nie było, dopiero po kilku odpaleniach samochodu i "pompowania" tym górnym wężem się odpowietrzy i pójdzie na chłodnice
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Pewnie nie, bo gdybyś miał oryginał to byś miał chłodnice 1Z/ACE czyli tą duża z dwoma wiatrakami a to by było nie realne żeby ta chłodnica była nie wydajna, w poprzednich postach pisałaś o biegi wentylatora i chyba jeden co by kłóciło się z oryginalna klima.
Cyba ze sam sie juz gubisz co w ogóle masz. Zapodał byś fotki moze przyczyna leży w elektryce wiatraków.
Cyba ze sam sie juz gubisz co w ogóle masz. Zapodał byś fotki moze przyczyna leży w elektryce wiatraków.
Po wymianie tego wszystkiego żadnej poprawy chyba Tzn samochod w garażu zagrzeje sie do 90 stopni (dość szybko, ale zawsze szybko sie grzał) i pózniej 95 stopni wskoczy i macha wentylatorem tak co półtorej minuty po 20-30 sekund, i tak w kółko (oczywiście po każdym włączeniu wentylatora temperatura spada na 90)
Temperatura na polu jakies 8 stopni
Póki co nie zobaczę jak to wyglada przy wolnej jeździe bo nie mam siedzeń, ale postaram sie jak najszybciej to sprawdzić.
A jesli zamiast tego odpowietrznika na nagrzewnicy mam wkrecona zwykła śrubę z gumowa podkładka (delikatnie sie tutaj sączy) to moze mieć jakies znaczenie?
Temperatura na polu jakies 8 stopni
Póki co nie zobaczę jak to wyglada przy wolnej jeździe bo nie mam siedzeń, ale postaram sie jak najszybciej to sprawdzić.
A jesli zamiast tego odpowietrznika na nagrzewnicy mam wkrecona zwykła śrubę z gumowa podkładka (delikatnie sie tutaj sączy) to moze mieć jakies znaczenie?
Bo mam tą większą z dwoma wiatrakami. Jutro zapodam zdjęcia.Jarewa pisze:Pewnie nie, bo gdybyś miał oryginał to byś miał chłodnice 1Z/ACE czyli tą duża z dwoma wiatrakami a to by było nie realne żeby ta chłodnica była nie wydajna, w poprzednich postach pisałaś o biegi wentylatora i chyba jeden co by kłóciło się z oryginalna klima.
Cyba ze sam sie juz gubisz co w ogóle masz. Zapodał byś fotki moze przyczyna leży w elektryce wiatraków.
Niby nic na to nie wskazuje, ale coraz bardziej zastanawiam sie nad wymiana uszczelki pod głowica, moze wreszcie to pomoże. Bo reszt juz wszystko wymieniłem co sie dało.
Moze ktoś inny z silnikiem ABT mógłby zobaczyć czy u niego w mieście tez tak macha tym wentylatorem (nawet przy miejskiej temperaturze na zewnątrz)
Moze ktoś inny z silnikiem ABT mógłby zobaczyć czy u niego w mieście tez tak macha tym wentylatorem (nawet przy miejskiej temperaturze na zewnątrz)