Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Przgrzewa sie w korkach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Pablo32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 09 mar 2016, 17:06

Post autor: Pablo32 » 18 maja 2016, 18:52

Dokładnie stanie się na 2 minuty i niecałe 100 stopni. Ale tej 100 nigdy mi nie przekroczyło nawet jak stałem 30 minut w korku. Gdy temperatura dojdzie do 95 to już się włączają, ale nie zbija temperatury.. idzie cały w górę.

birowka1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 wrz 2015, 22:37
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: birowka1 » 18 maja 2016, 19:33

Dziś wymieniłem termostat na nowy oryginalny, krociec od pompy wody no mi na nim puszczało, kupiłem tez środek do płukania układu chłodzenia, także zaraz się zabieram za to i dam znać czy coś się poprawiło

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 maja 2016, 19:36

Pablo32 pisze:Gdy temperatura dojdzie do 95 to już się włączają, ale nie zbija temperatury.. idzie cały w górę.
a chłodnica przypadkiem nie zabita muchami itp.?

birowka1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 wrz 2015, 22:37
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: birowka1 » 18 maja 2016, 20:08

Nie wiem czy tylko u mnie jest taki problem z odpowietrzeniem. Trzeba dobrych pół godziny żeby to odpowietrzyć, wgl płyn nie chce pójść na duży obieg. Grzeje się a chłodnica i dolny waż zimny i tak jakby wgl w nim płynu nie było, dopiero po kilku odpaleniach samochodu i "pompowania" tym górnym wężem się odpowietrzy i pójdzie na chłodnice

Pablo32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 09 mar 2016, 17:06

Post autor: Pablo32 » 18 maja 2016, 20:52

PieterB pisze: a chłodnica przypadkiem nie zabita muchami itp.?
Przed chłodnicą wody mam chłodnice klimatyzacji i ona zatrzymuje syf ;)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 maja 2016, 20:57

Klima wtedy działa?

Pablo32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 09 mar 2016, 17:06

Post autor: Pablo32 » 18 maja 2016, 21:05

Nie. klime wgl nie nabitą mam

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 maja 2016, 21:25

orginał czy dokładka?

Pablo32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 09 mar 2016, 17:06

Post autor: Pablo32 » 18 maja 2016, 21:35

Pewnie oryginal

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 maja 2016, 21:45

Pewnie nie, bo gdybyś miał oryginał to byś miał chłodnice 1Z/ACE czyli tą duża z dwoma wiatrakami a to by było nie realne żeby ta chłodnica była nie wydajna, w poprzednich postach pisałaś o biegi wentylatora i chyba jeden co by kłóciło się z oryginalna klima.

Cyba ze sam sie juz gubisz co w ogóle masz. Zapodał byś fotki moze przyczyna leży w elektryce wiatraków.

birowka1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 wrz 2015, 22:37
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: birowka1 » 18 maja 2016, 21:46

Po wymianie tego wszystkiego żadnej poprawy chyba zly_ Tzn samochod w garażu zagrzeje sie do 90 stopni (dość szybko, ale zawsze szybko sie grzał) i pózniej 95 stopni wskoczy i macha wentylatorem tak co półtorej minuty po 20-30 sekund, i tak w kółko (oczywiście po każdym włączeniu wentylatora temperatura spada na 90)
Temperatura na polu jakies 8 stopni

Póki co nie zobaczę jak to wyglada przy wolnej jeździe bo nie mam siedzeń, ale postaram sie jak najszybciej to sprawdzić.

A jesli zamiast tego odpowietrznika na nagrzewnicy mam wkrecona zwykła śrubę z gumowa podkładka (delikatnie sie tutaj sączy) to moze mieć jakies znaczenie?

Pablo32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 09 mar 2016, 17:06

Post autor: Pablo32 » 18 maja 2016, 21:53

Jarewa pisze:Pewnie nie, bo gdybyś miał oryginał to byś miał chłodnice 1Z/ACE czyli tą duża z dwoma wiatrakami a to by było nie realne żeby ta chłodnica była nie wydajna, w poprzednich postach pisałaś o biegi wentylatora i chyba jeden co by kłóciło się z oryginalna klima.

Cyba ze sam sie juz gubisz co w ogóle masz. Zapodał byś fotki moze przyczyna leży w elektryce wiatraków.
Bo mam tą większą z dwoma wiatrakami. Jutro zapodam zdjęcia.

birowka1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 wrz 2015, 22:37
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: birowka1 » 18 maja 2016, 21:57

Pablo32 mógłbyś zobaczyć czy u ciebie jest tak samo? I w jakim odstępie czasu na postoju włącza sie wentylator?

Pablo32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 09 mar 2016, 17:06

Post autor: Pablo32 » 18 maja 2016, 22:05

birowka1 pisze:Pablo32 mógłbyś zobaczyć czy u ciebie jest tak samo? I w jakim odstępie czasu na postoju włącza sie wentylator?
Tak jak u Ciebie;)

birowka1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 wrz 2015, 22:37
Lokalizacja: Brzeziny

Post autor: birowka1 » 18 maja 2016, 22:08

Niby nic na to nie wskazuje, ale coraz bardziej zastanawiam sie nad wymiana uszczelki pod głowica, moze wreszcie to pomoże. Bo reszt juz wszystko wymieniłem co sie dało.

Moze ktoś inny z silnikiem ABT mógłby zobaczyć czy u niego w mieście tez tak macha tym wentylatorem (nawet przy miejskiej temperaturze na zewnątrz)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl